Przetargi.pl
robót budowlanych dla zadania pn.: Roboty w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na terenie Miasta Szczecin w latach 2017 - 2019

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    robót budowlanych dla zadania pn.: Roboty w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na terenie Miasta Szczecin w latach 2017 - 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są: Roboty w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na terenie Miasta Szczecin w latach 2017 – 2019. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich, które jest planowym działaniem polegającym na stałym monitoringu stanu obiektów mostowych i ich wyposażenia za wyjątkiem oznakowania nawigacyjnego nocnego i urządzeń elektrycznych i elektronicznych, przejść podziemnych za wyjątkiem urządzeń elektrycznych i elektronicznych oraz przepustów, ścian, murów oporowych, schodów, ekranów akustycznych, rowów drogowych znajdujących się w pasie drogowym, wydzielonym liniami granicznymi lub użytku drogowym oraz wykonywaniu prac naprawczych i konserwacyjnych stanowiących całokształt działań technicznych i organizacyjnych zapewniających właściwy poziom przydatności do eksploatacji i odpowiedni stan techniczny, pozwalający na wydłużenie czasu użytkowania ww. obiektów, poprawę ich estetyki i funkcjonalności. 2)Szczegółowy wykaz obiektów inżynierskich z podziałem na obiekty w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych stanowi załącznik nr 9 do siwz. 3)Wykonywanie prac związanych z usuwaniem awarii oraz wykonywanie robót planowych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów inżynierskich na terenie Szczecina w zakresie robót naprawczych i konserwacyjnych. 4)W przypadku oddania do użytkowania w okresie obowiązywania umowy, nowych obiektów inżynierskich bądź przejęcia w zarządzanie przez ZDITM w Szczecinie innych niż wskazane w załączniku nr 9 obiektów inżynierskich, prace wskazane w przedmiarach należy realizować również na tych obiektach w oparciu o te same wartości cen jednostkowych, o ile zostaną one zlecone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) w terminie do dnia 19.12.2016r., do godziny 09:30. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną