Politechnika Łódzka, Dział Kształcenia ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Ks. Skorupki 10/12
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 631 20 88 , fax. (042) 631 20 95
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Dział Kształcenia
ul. Ks. Skorupki 10/12 10/12
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 631 20 88, fax. (042) 631 20 95
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RKK 2010 3 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów do druku lub ksero oraz artykułów biurowych w ramach projektu Podyplomowe studia techniczne dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw współfinansowanego przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do druku lub ksero oraz artykułów biurowych : Zadanie 1. Dostawa materiałów do druku lub ksero Zadanie 2. Dostawa artykułów biurowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach minimum określonych w SIWZ lub na warunkach określonych w ofercie 5. Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem (partnerem handlowym) producenta lub dystrybutora, oferowanych materiałów . 6. Zamawiający dokona wyboru, gdy Wykonawcy potwierdzą , że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZAŁĄCZNIK 1 - Formularz oferty stanowiący Załącznik nr.1 do niniejszej SIWZ 2. ZAŁĄCZNIK 2 - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr.2.1 i Załącznik nr.2.2 do niniejszej SIWZ Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 3. ZAŁĄCZNIK 3 - wypełnione i podpisane Oświadczenie wykonawcy, stanowiące Załącznik nr. 3 do niniejszej SIWZ 4. ZAŁĄCZNIK 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;; 5. ZAŁĄCZNIK 5 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oraz: 6. ZAŁĄCZNIK 6 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 5 do niniejszej SIWZ. 7. ZAŁĄCZNIK 7 - oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych materiałów stanowiącego załącznik nr. 4 do niniejszej SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.5 (3-5) składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r (DOA-ZP-VIII.271.44.2015)
Dodano: 2015-12-23 - Dostawa druków akcydensowych
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-12-02 - Dostawa druków akcydensowych
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa druków akcydensowych
Dodano: 2012-11-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych
Dodano: 2010-11-25 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla Delegatury Łódź - Widzew UMŁ
Dodano: 2010-04-26 - Zakup materiałów biurowych na 2010 rok dla tut. Zarządu i podległych Rejonów
Dodano: 2010-02-04