Przetargi.pl
RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II

GMINA GRUTA ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta 244
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRUTA
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871118632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział VOpis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej dla zadania: Samorządowego w Grucie – etap II2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4688 załącznik od nr 10 do nr 12) zamówienie podzielił na trzy branże:Zadanie I – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dalej zwane – branża budowlana)Wykonawcy dokonają wyceny wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem prac budowlanych objętych nadzorem.Wykonawcy mogą złożyć oferty na jedno i wszystkie zadania.Rozdział VOpis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej dla zadania: Samorządowego w Grucie – etap II2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4688 załącznik od nr 10 do nr 12) zamówienie podzielił na trzy branże:Zadanie II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych (dalej zwane – branża elektryczna)Wykonawcy dokonają wyceny wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem prac budowlanych objętych nadzorem.Wykonawcy mogą złożyć oferty na jedno i wszystkie zadania.Rozdział VOpis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej dla zadania: Samorządowego w Grucie – etap II2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4688 załącznik od nr 10 do nr 12) zamówienie podzielił na trzy branże:Zadanie III – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwane – branża sanitarna)Wykonawcy dokonają wyceny wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem prac budowlanych objętych nadzorem.Wykonawcy mogą złożyć oferty na jedno i wszystkie zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie;4) dolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia zgodnie z obowiązującą literą prawa (zgodnie ofertą złożoną przez Wykonawcę na realizację zadania I, II lub III). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument (kopię) uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokument potwierdzający opłacenie bieżących składek
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach