GMINA GRUTA ogłasza przetarg
- Adres: 86-330 Gruta, Gruta 244
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GRUTA
Gruta 244
86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871118632 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RIR.271.15.2024.CC Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Plemiętach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla przedsięwzięcia pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Plemiętach”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51514110-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Rozdział XX- Wymagania dotyczące wadium - zawiera szczegółowe informacjo o sposobach wniesienia wadium.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca udokumentuje posiadane doświadczenie w realizacji modernizacji 2 stacji uzdatniania wody w ramach których, wykonał dostawy złóż filtracyjnych oraz innych urządzeń technologicznych niezbędnych do prawidłowej pracy stacji o wartości zrealizowanego każdego zadania w kwocie nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto.Każda wskazana wykonana dostawa lub budowa z wyminą złóż/przebudowa z wyminą złóż SUW powinna być, zrealizowana w okresie ostatnich 5 lat lub okresie czasu krótszym, zgodnie z prowadzoną działalnością gospodarczą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną