Przetargi.pl
RIN.271.1.8.2014 Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych i jednostek podległych Gminie Łącko w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łącko

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RIN.271.1.8.2014 Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych i jednostek podległych Gminie Łącko w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łącko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych i jednostek podległych Gminie Łącko w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łącko: Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usług towarzyszących dostawie tj. transport, załadunek, rozładunek wniesienie przedmiotu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia została użyta nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, producenta, patentu lub pochodzenia. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. a. Dostawa 90 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, 90 drukarek laserowych, 90 listw zasilających dla gospodarstw domowych, b. Ubezpieczenie zakupionego sprzętu do 31.08.2015 r., c. Instalacja i uruchomienie dostarczonych zestawów komputerowych z oprogramowaniem wraz z drukarką laserową, listwami zasilającymi we wskazanych 90 gospodarstwach domowych na terenie gminy, d. Serwis w miejscu instalacji dostarczonych 90 zestawów komputerowych wraz z drukarką, listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla gospodarstwach domowych do dnia 31.08.2015 r., w tym dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w III kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.08.2015 r. e. Dostawa 38 zestawów komputerowych z oprogramowaniem wraz z 8 drukarkami sieciowymi, 8 routerami, 16 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych, f. Instalacja i uruchomienie dostarczonych 38 zestawów komputerowych wraz z 8 drukarkami sieciowymi, 8 routerami, 16 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych, g. Ubezpieczenie zakupionego sprzętu do 31.08.2015 r., h. Serwis w miejscu instalacji dostarczonych 38 zestawów komputerowych wraz z 8 drukarkami sieciowymi, 8 routerami, 16 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych do dnia 31.08.2015 r., w tym dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w III kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.08.2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego do: Bank Spółdzielczy w Krościenku n/Dunajcem Nr 15 8817 0000 2001 0020 8334 0008 z dopiskiem: nr sprawy (znak sprawy RIN.271.1.8.2014) Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych i jednostek podległych Gminie Łącko w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łącko. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (wymienionych niżej pkt 37, ppkt 2) - 5) - oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji nie był trwale połączony z ofertą, z uwagi na konieczność zwrotu. Wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późn. zm./ Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach