Przetargi.pl
Rezerwacja, zakup i dostarczanie do siedziby Centrali NFZ biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów kolejowych na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe.

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rezerwacja, zakup i dostarczanie do siedziby Centrali NFZ biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów kolejowych na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej (ok. 50 % całości zamówienia); 2) sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych na trasach międzykontynentalnych (ok. 10 % całości zamówienia); 3) sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych komunikacji krajowej (ok. 10 % całości zamówienia); 4) sukcesywna rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów kolejowych zagranicznych (ok. 30% całości zamówienia); 5) na życzenie Zamawiającego sprzedaż i dostarczanie polis ubezpieczeniowych. 2. Wykonawca będzie dostarczał bilety, polisy do siedziby Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia: Warszawa, ul. Grójecka 186. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej i międzykontynentalnej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej z zachowaniem wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 2) przedstawienia (za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej na adres wskazany przez Zamawiającego) w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania w formie e-mailowej lub telefonicznej, minimum dwóch propozycji kolejno cenowo najkorzystniejszych połączeń występujących na rynku, mając na względzie wymóg wskazania niekolidujących ze sobą połączeń (w przypadku podróży wieloetapowych), najkrótszych czasowo połączeń na danej trasie, a także informacje przekazane przez Zamawiającego dotyczące czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży; 3) dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia rezerwacji przekazanego drogą mailową lub telefoniczną; 4) dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji ze wskazaniem ceny za dane zamówienie oraz terminu wykupu biletu za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji; 5) telefonicznego lub e-mailowego przypominania o konieczności wykupu biletów, najpóźniej na 24 godziny przed upływem terminu ważności dokonanej uprzednio rezerwacji. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłużenie założonej rezerwacji i terminu wykupu biletu. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przedłużenia rezerwacji i terminu wykupu biletu ze wskazaniem ceny za dane zamówienie za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania przedłużenia rezerwacji; 6) przekazania biletów elektronicznych za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze stronie Zamawiającego polecenia wykupu biletu; 7) bezpłatne dostarczenie do siedziby Zamawiającego, dokumentu podróży (bilety lotnicze i kolejowe) w formie papierowej w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektroniczne lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 24 godziny od złożenia zamówienia, a jeśli sytuacja będzie tego wymagała w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia; 8) stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 9) sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz w przypadku wykupienia przez Zamawiającego ubezpieczenia, opłat za ubezpieczenie; 10) sprzedaży biletów kolejowych z uwzględnieniem najkorzystniejszych połączeń komunikacyjnych; 11) niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 12) zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty; 13) regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych i kolejowych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym i kolejowym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych; 14) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 15) negocjowania z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 16) zwrotu Zamawiającemu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, w przypadku konieczności zwrotu biletu. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 17) sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze oraz kolejowe; 18) wyznaczeniu pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego oraz zapewni dyżurny numer telefonu, pod którym będzie dostępna osoba, dokonująca na rzecz Zamawiającego - w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, nie dających się wcześniej przewidzieć czynności. 4. Zobowiązania Zamawiającego i pozostałe warunki: 1) Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zamówieniu, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów; 2) Zamawiający dokonywać będzie zamówienia telefonicznie lub e-mailem, w terminie nie krótszym niż 24 godz. przed planowanym terminem wylotu; 3) Zamawiający zastrzega sobie jednodniowy termin odstąpienia od złożonego zamówienia bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów; 4) Zamawiający ustała, że rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane według cen biletów przewoźnika (taryfy), z uwzględnieniem narzutu kosztów Wykonawcy w stosunku do ceny biletów przewoźnika i udzielonego przez Wykonawcę ewentualnego upustu w stosunku do cen biletów przewoźnika; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CENA OPŁATY TRANSAKCYJNEJ ZA WYSTAWIENIE POJEDYNCZEGO BILETU LOTNICZEGO KRAJOWEGO
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach