Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg
- Adres: 61-755 Poznań, ul. E. Estkowskiego 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8504890 , fax. 061 8526376
- Data zamieszczenia: 2012-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. E. Estkowskiego 6 6
61-755 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8504890, fax. 061 8526376
REGON: 00001860300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilim.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rezerwacja, zakup i dostarczanie biletów lotniczych dla pracowników Instytutu Logistyki i Magazynowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.Przedmiot zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług rezerwacji, zakupu oraz dostarczania biletów lotniczych do siedziby Zamawiającego lub w indywidualnych przypadkach do innego miejsca ustalonego przez Strony dla pracowników Instytutu Logistyki i Magazynowania. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)przyjmowanie zleceń do realizacji odbywać się będzie w następujący sposób: telefonicznie, mailem; b)dostarczenie bez dodatkowych opłat biletów papierowych do siedziby Zamawiającego; bilety w wersji elektronicznej będą dostarczane na podany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej wskazanej każdorazowo w zleceniu; c)rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych (w klasie ekonomicznej lub w innej klasie oferowanej przez przewoźnika) na trasach krajowych, europejskich wewnątrzwspólnotowych, europejskich pozawspólnotowych oraz pozaeuropejskich; d)przedstawianie oferty niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia na bilety lotnicze (nie później niż 24 godziny od momentu otrzymania zlecenia), w której zawarte będą do wyboru co najmniej 2 warianty podróży, z podaniem ceny każdego wariantu; e)w sytuacji, gdy podróż rozpoczyna się w sobotę, niedzielę lub poniedziałek, dostarczanie biletów do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce ustalone przez Strony, do piątku poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży, najpóźniej do godz. 14.00, chyba że Strony ustalą wspólnie inny termin; f)dostarczanie, w sytuacji nagłej, biletu do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 godzin od złożenia zlecenia, chyba że Strony ustalą inny termin; g)w wyjątkowych sytuacjach, po godzinach pracy biura Wykonawcy oraz niedziele i święta, zapewnienie Zamawiającemu pomocy, w ramach której Zamawiający, za pośrednictwem połączenia telefonicznego, będzie mógł uzyskać pomoc w zakresie rezerwacji i wystawienia biletów lotniczych; usługa będzie świadczona za pośrednictwem numeru telefonu wskazanego przez Wykonawcę i nie będzie generować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego; h)przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; i)dokonywanie optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży i przedstawienie Zamawiającemu różnych wariantów (co najmniej dwóch związanych z jedną podróżą) połączeń z uwzględnieniem najkorzystniejszej dostępnej taryfy przewoźnika i promocji, długości tras oraz czasu podróży; j)stosowanie minimalnych cen biletów lotniczych dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży; k)zmiany/przepisywanie na bilecie nazwiska pracownika Zamawiającego oraz ewentualnej rezygnacji z biletu na zasadach określonych w regulaminach przewoźnika, którego dana sytuacja dotyczy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych kosztów na rzecz Wykonawcy, z wyłączeniem obowiązku uregulowania ewentualnych kosztów anulacyjnych; l)dokonywanie anulacji rezerwacji; ewentualne obowiązkowe koszty anulacyjne wynikające z regulaminu przewoźnika będzie pokrywał Zamawiający; m)zorganizowanie i zapewnienie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków itp.); n)wyznaczenie min. 1 osoby do współpracy z Zamawiającym, odpowiedzialnej za realizację umowy; o)zapewnianie, w przypadku zmian w terminarzu połączeń u wybranego przewoźnika, przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi z zachowaniem zarezerwowanego terminu lotu. Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawić co najmniej jedną propozycję innego przewoźnika, chyba, że jest to niemożliwe; p)zapewnianie, w przypadku wystąpienia problemów technicznych u wybranego przewoźnika, przelotu pasażerskimi liniami zastępczymi z zachowaniem zarezerwowanego terminu lotu, chyba, że jest to niemożliwe; q)zapewnianie Zamawiającemu możliwości zmiany rezerwacji, terminu przelotu, zmiany uczestników przelotu oraz rezygnację z przelotu - zgłoszonych przez Zamawiającego z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem przed godziną odlotu z danego lotniska, chyba że przewoźnik nie przewiduje takiej możliwości; r)przesyłanie raportów kwartalnych ze stopnia realizacji umowy, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur w podziale na: bilety lotnicze krajowe i zagraniczne z wyszczególnieniem czynników cenotwórczych biletu (taryfy biletu, opłat lotniskowych i opłaty transakcyjnej, itp.); s)reprezentowanie Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. 5. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia (w przeciągu 24 miesięcy) następująco: - 2 bilety na loty krajowe; - 300 biletów na loty wspólnotowe; - 6 biletów na loty pozawspólnotowe europejskie; - 6 biletów na loty pozawspólnotowe pozaeuropejskie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że liczba zamówionych biletów może być różna od wymienionej w SIWZ. Wykonawcy w związku z tym nie przysługują żadne roszczenia zwłaszcza odszkodowawcze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokośc upustu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilim.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-04-28 - Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2016-04-08 - PRZ/00001/2016 Rezerwacja, zakup i dostarczanie biletów lotniczych dla pracowników ILiM
Dodano: 2016-01-12 - Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla Polskiego Teatru Tańca w roku 2015.
Dodano: 2015-01-27 - Rezerwacja, zakup i dostarczanie biletów lotniczych dla pracowników ILiM
Dodano: 2014-11-28 - Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-06-13 - Rezerwacja, sprzedaż i dostarczenie biletów lotniczych do Rygi na Łotwie.
Dodano: 2014-03-07 - REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTARCZENIE BILETÓW LOTNICZYCH DO SANKT PETERSBURGA W ROSJI.
Dodano: 2013-05-27 - Sukcesywne usługi w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w okresie 2 lat
Dodano: 2013-04-26 - Rezerwacja i zakup biletów lotniczych do Chin.
Dodano: 2012-10-19