Przetargi.pl
Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników oraz studentów Akademii Marynarki Wojennej

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 262 537 , fax. 261 262 963
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69
    81-127 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 262 537, fax. 261 262 963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników oraz studentów Akademii Marynarki Wojennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy działań: Kompleksowej, całodobowej obsługi przez Wykonawcę w zakresie rezerwacji biletów lotniczych i bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych krajowych, zagranicznych i możliwości ich łączenia. Zapewnienia wysokiej jakości oferowanych usług, w tym: a.opracowania najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie, podania co najmniej 2 optymalnych dla Zamawiającego propozycji połączeń lotniczych na danej trasie na jedno zapytanie Zamawiającego, zgodne z jego rzeczywistymi potrzebami, w tym jedną propozycję odpowiadająca sugestiom Zamawiającego, z uwzględnianiem połączeń „low cost” o ile Zamawiający w zapytaniu nie zastrzeże inaczej, b.każdorazowego przedstawiania Zamawiającemu szczegółowego planu podróży sporządzonego w oparciu o proponowane połączenia lotnicze, uwzględniającego wszelkie informację związane z połączeniem, w tym m.in. międzylądowania, przesiadki, czas oczekiwania, itp. c.zapewnienie możliwości zakupu biletu lotniczego w jedną stronę, na warunkach nie mniej korzystnych niż dla zakupu biletu w dwie strony, d.całodobowej możliwości dokonania rezerwacji/jej zmiany lub wykupu biletu, również w dni wolne od pracy. W umowie Wykonawca musi wskazać numer telefonu oraz procedurę obowiązującą przy zlecaniu rezerwacji i zmianach w wylocie/ przylocie w dniu wolne od pracy oraz w godzinach poza godzinami pracy AMW, czyli od 15.30 do 07.30 w dniu następnym, e.dostarczania biletów w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, nie później niż na 24 godziny przed planowanym wylotem, a w sytuacji nagłej nie później niż w ciągu 4 godzin, f.wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży, g.w przypadku gdy dostarczenie biletu elektronicznego nie jest możliwe, dostarczania biletów wg zapotrzebowania Zamawiającego bez dodatkowych opłat (w terminie oraz w miejsce wskazane przez Zamawiającego), h.zapewnienia możliwości odbioru biletu poza granicami kraju, i.zapewnienia możliwości kontynuowania podróży przez pasażera na podstawie zmian w systemie rezerwacji bez konieczności uiszczania dopłaty lub zapłaty poza granicami Polski, z możliwością zapłaty tych należności przelewem z konta Zamawiającego, j.zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) – dotyczy wszelkiego rodzaju opłat – np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż, opłat za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy – każdorazowego informowania Zamawiającego o ewentualnej konieczności poniesienia dodatkowych kosztów, wynikających z lokalnej specyfiki organizacyjnej portów lotniczych / linii lotniczych. k.pośrednictwa pomiędzy zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, wystawiania faktur z uwidocznieniem ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej, upustu udzielonego przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, przedstawiania Zamawiającemu cotygodniowych raportów z realizacji zamówienia. W raporcie powinny być ujęte dane umieszczane na fakturze dla danego rodzaju usługi. 4.Wykonawca udostępni: narzędzie on-line w języku polskim oraz przeprowadzi na żądanie Zamawiającego w terminie z nim ustalonym , szkolenie z jego obsługi, w wymiarze czasowym niezbędnym do przekazania pełnej wiedzy osobom docelowo korzystającym z niego; w formie elektronicznej w języku polskim podręcznik – instrukcję narzędzia on- Line; serwis telefoniczny (Call Center). a.Narzędzie on-line będzie dostępne 24h na dobę 7 dni w tygodniu, nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy i będzie umożliwiało Zamawiającemu, po zalogowaniu (podaniu indywidualnego loginu i hasła): – wyszukiwanie interesujących ją połączeń lotniczych; – dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych; – anulowanie rezerwacji; – dokonywanie zmiany terminu, miejsca i klasy podróży a także danych pasażera; – weryfikowanie propozycji Wykonawcy. b.W ramach korzystania z narzędzia on-line Zamawiający musi również otrzymać co najmniej następujące informacje: – o linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu; – o miejscu i terminie (data i godzina) wylotu; – o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu; – o czasie trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu; – w przypadku połączeń wieloetapowych – o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki; – o klasie biletu oraz warunkach taryfy; – o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej), z uwzględnieniem nadania bagażu, w zł. polskich. W przypadku cen biletów podanych w innych walutach, przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień wykupu; – terminie wykupu biletu w określonej cenie; – o możliwości i warunkach anulowania biletu; – o możliwości zmian terminu wylotu, przylotu; – o możliwości zmian danych dotyczących pasażera; – o możliwości zmiany trasy podróży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - dołączyć do oferty ( załącznik nr 8); każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach