Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia ogłasza przetarg
- Adres: 00-041 Warszawa, ul. Jasna 14/16A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 295 00 30 , fax. 22 295 00 31
- Data zamieszczenia: 2014-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia
ul. Jasna 14/16A 14/16A
00-041 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 295 00 30, fax. 22 295 00 31
REGON: 14289434900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cprdip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rezerwacja i zakup oraz dostarczanie biletów na przewozy pasażerskie na rzecz Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest w zakresie rezerwacji i zakupu oraz dostarczania biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, biletów kolejowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe oraz biletów autobusowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy autobusowe na rzecz Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia, zwanym dalej Zamawiającym. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w zakresie usługi rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej obsługi w zakresie rezerwacji biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, realizacji połączeń wieloetapowych krajowych, zagranicznych i możliwości ich łączenia; 2) zapewnienia wysokiej jakości oferowanych usług, w tym: a) opracowania najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie, w określonej przez Zamawiającego klasie, b) możliwości dokonania rezerwacji lub jej zmiany i anulacji lub wykupu biletu lotniczego, w tym również w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy; Wykonawca zobowiązuje się wskazać numer telefonu oraz procedurę obowiązującą przy składaniu zamówień jednostkowych na rezerwację i zmianach w wylocie lub przylocie w soboty oraz w dniu ustawowo wolne od pracy oraz w godzinach poza godzinami pracy Zamawiającego, czyli od godziny 17.00 w danym dniu do godziny 9.00 w dniu następnym; c) informowania o zbliżających się terminach wykupu o założonych rezerwacjach, d) opracowywania realizacji połączeń wieloetapowych, e) wystawiania biletów lotniczych elektronicznych lub papierowych w zależności od istniejących możliwości przewoźnika, f) zapewnienia możliwości odbioru biletu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; 3) zapewnienia Zamawiającemu możliwości każdorazowego anulowania biletu lotniczego lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży, danych pasażera lub pasażerów, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży; 4) dostarczania zamówionych biletów lotniczych do budynku siedziby Zamawiającego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa) lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, każdorazowo w terminie ustalonym przez Strony umowy, nie późnej niż na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży, której zamówienie jednostkowe dotyczy; 5) dostarczania, w szczególnych przypadkach, zamówionych biletów lotniczych do punktu obsługi pasażerów przewoźnika realizującego przelot albo, jeżeli istnieje taka możliwość, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (zgodnie z decyzją Zamawiającego), w terminie ustalonym przez Strony umowy, lecz nie później niż na 6 godzin przed rozpoczęciem podróży, której zamówienie jednostkowe dotyczy; 6) dostarczania do Zamawiającego faktury zawierającej numer umowy oraz dokładny opis składników tworzących kwotę należną Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy, tj. w szczególności cenę biletu lotniczego według taryfy przewoźnika, wysokość opłaty lotniskowej, wysokość naliczonego rabatu (jeżeli rabat został udzielony), cenę biletu lotniczego po rabacie (jeżeli rabat został udzielony), opłatę transakcyjną za wystawienie biletu lotniczego u przewoźnika, wysokość podatku od towarów i usług (VAT), ostateczną cenę biletu lotniczego płatną przez Zamawiającego, a także datę, trasę, i klasę przelotu oraz nazwisko pasażera. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w zakresie usługi rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów kolejowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej obsługi w zakresie zakupu biletów kolejowych, realizacji połączeń wieloetapowych i możliwości ich łączenia; 2) zapewnienia Zamawiającemu możliwości każdorazowego anulowania biletu kolejowego lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży, danych pasażera lub pasażerów, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży; 3) dostarczania zamówionych biletów kolejowych do budynku siedziby Zamawiającego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa) lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, każdorazowo w terminie ustalonym przez Strony umowy, nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w zakresie usługi rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów autobusowych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy autobusowe, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) kompleksowej obsługi w zakresie zakupu biletów autobusowych, realizacji połączeń wieloetapowych i możliwości ich łączenia; 2) zapewnienia Zamawiającemu możliwości każdorazowego anulowania biletu autobusowego lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży, danych pasażera lub pasażerów, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży; 3) dostarczania zamówionych biletów autobusowych do budynku siedziby Zamawiającego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa) lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą, każdorazowo w terminie ustalonym przez Strony umowy, nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. 5. Orientacyjne zapotrzebowanie na usługi w okresie realizacji zamówienia publicznego: 1) przewidywana liczba zakupionych biletów lotniczych: a) trasy zagraniczne pozaeuropejskie: trzydzieści siedem, b) trasy zagraniczne europejskie: sto osiemdziesiąt sześć, c) trasy krajowe: dziewięćdziesiąt osiem; 2) przewidywana liczba zakupionych biletów kolejowych: a) trasy zagraniczne europejskie: dziewięć, b) trasy krajowe: czterdzieści osiem; 3) przewidywana liczba zakupionych biletów autobusowych: a) trasy zagraniczne europejskie: sześć, b) trasy krajowe: sześć. 6. Termin płatności faktury: czternaście dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu lotniczego krajowego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cprdip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAGRANICZNYCH WYJAZDÓW SZKOLENIOWO - JĘZYKOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU DROGI DO PRZYSZŁOŚCI: STUDIUJ - PRACUJ
Dodano: 2016-05-12 - organizacja wycieczek zagranicznych (Chorwacja, Majorka) dla pracowników CSKMSW w Warszawie
Dodano: 2016-04-12 - Wykonywanie w okresie około 12 miesięcy usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży pobytów z noclegami w hotelach głównie na terenie Europy, w ramach podróży służbowych pracowników zamawiającego
Dodano: 2016-04-04 - Rezerwacja i zakup oraz dostarczanie biletów na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe na rzecz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej.
Dodano: 2015-12-02 - Rezerwacja i zakup biletów lotniczych na potrzeby CNBOP-PIB w ramach podróży służbowych
Dodano: 2015-12-01 - Rezerwacja, zakup i dostarczenie do siedziby Centrali NFZ biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz biletów kolejowych na zagraniczne pasażerskie przewozy kolejowe
Dodano: 2015-10-16 - Organizacja i obsługa misji wyjazdowych w związku z realizacją Wystawy Światowej EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-08-21 - Zakup biletów lotniczych dla Zespołu Pieśni i Tańca WISŁA na trasie WARSZAWA - CHICAGO - WARSZAWA
Dodano: 2015-05-12 - Zapewnienie biletów lotniczych wraz z polisami ubezpieczeniowymi oraz usług dodatkowych
Dodano: 2015-05-04 - Rezerwacja i zakup biletów lotniczych na potrzeby CNBOP-PIB w ramach podróży służbowych
Dodano: 2014-12-03