Przetargi.pl
rezerwacja i zakup biletów lotniczych na potrzeby IERiGŻ-PIB

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5054444 , fax. 22 8271960
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Świętokrzyska 20
    00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5054444, fax. 22 8271960
    REGON: 000080499
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rezerwacja i zakup biletów lotniczych na potrzeby IERiGŻ-PIB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, zakupu i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na międzynarodowe i krajowe przewozy lotnicze. 3.2. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się zakup około: • 250 sztuk biletów lotniczych na trasach zagranicznych Warszawa-kraje Unii Europejskiej -Warszawa, • 90 sztuk biletów lotniczych na trasach zagranicznych Warszawa-Europa (kraje poza UE) - Warszawa, • 20 sztuk biletów lotniczych na trasach zagranicznych Warszawa kraje poza Europą - Warszawa, • 50 sztuk biletów lotniczych na trasach krajowych. 3.3. Pod nazwą sztuka biletu należy rozumieć bilet na trasie „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”. 3.4. Zamawiający zastrzega prawo dokonywania zmian w zakresie ilościowym asortymentu dostawy, określonym w pkt. 3.2. 3.5. Zamawiający będzie uiszczał zapłatę tylko za faktycznie wykorzystane usługi. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczenia z tytułu niewykorzystania pełnej wartości umowy. 3.6. Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamówienia w zakresie realizacji usługi składane będą przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej ze wskazaniem wszystkich niezbędnych informacji, w tym trasy, terminów i standardu podróży na adres osoby odpowiedzialnej za prawidłową realizację umowy ze strony Wykonawcy. Zamówienia składane będą przez osoby odpowiedzialne za prawidłową realizację umowy, upoważnione przez Zamawiającego. 3.7. Bilety lotnicze powinny zawierać co najmniej następujące informacje: • oznaczenie linii lotniczej (przewoźnika), • dane pasażera (imię i nazwisko), • numer lotu, • miejsce i termin (data, godzina) wylotu i przylotu, • informacje o ewentualnych przesiadkach, • numer biletu, • klasę biletu, • limit bagażu. 3.8. Wszelkie dane osobowe pasażerów dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego podlegają ochronie danych osobowych wynikającej z ustawy z dnia 29 sierpnia 10997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2014 r. poz. 1182 z póź. zm.) i nie mogą być wykorzystywane w żadnym innym celu wykraczającym poza zakres realizacji zamówienia (w tym do celów marketingowych). W trakcie obowiązywania umowy jak i po jej zakończeniu, Wykonawca zobowiązuje się nie ujawniać osobom trzecim jakichkolwiek informacji, które uzyskał w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3.9. Wykonawca każdorazowo może zweryfikować propozycje lotów i jeżeli stwierdzi, że oferta zaproponowana przez Wykonawcę nie jest najkorzystniejsza, to może zażądać od Wykonawcy przedstawienia nowej, korzystniejszej propozycji. 3.10. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. obsługi Zamawiającego w zakresie rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych u wszystkich przewoźników lotniczych w klasie ekonomicznej z możliwością modyfikacji biletu (w tym również w tzw. „Tanie Linie Lotnicze”) na wszystkich trasach i na wszystkie oferowane przez nich przeloty, 2. organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. obowiązkowe ubezpieczenie podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowe, opłaty paliwowe, opłaty serwisowe itp.), 3. świadczenia całodobowego przez 7 dni w tygodniu (nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy) serwisu polskojęzycznego umożliwiającego rezerwację biletów lotniczych, zmianę dotychczasowych rezerwacji lub odwołanie rezerwacji, 4. zaproponowania (za pomocą poczty elektronicznej) w nieprzekraczalnym terminie 4 godzin od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania, co najmniej trzech najkorzystniejszych wariantów przelotu. Przez najkorzystniejszy wariant przelotu rozumie się najtańszy bilet na danej trasie i w danym dniu, przy uwzględnieniu wymagań przekazanych przez Zamawiającego dotyczącego czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży, bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie, 5. wyszukania przelotu, w przypadku braku możliwości bezpośredniego dotarcia do celu, z najkrótszym czasem oczekiwania na kolejny lot, przy uwzględnieniu najkorzystniejszych cen na rynku, 6. uwzględnienia przy dokonywaniu rezerwacji biletów lotniczych wymagań Zamawiającego w zakresie wybranych klas lotu, trasy przelotu, liczby przesiadek i godzin podróży, tak aby w optymalny sposób zagwarantować przebieg podróży, 7. dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu otrzymania od Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji przekazanego drogą elektroniczną. Niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu drogą elektroniczną potwierdzenia rezerwacji zawierającego ostateczną datę wykupu biletu na warunkach określonych w rezerwacji (z zachowaniem ceny biletu określonej w rezerwacji), 8. każdorazowego informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu najpóźniej na 36 godzin przed upływem terminu dokonanej uprzednio rezerwacji, 9. umożliwienia Zamawiającemu, zgodnie z zasadami przewoźnika w sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć, anulowania wykupionego biletu lub zmiany rezerwacji w odniesieniu do klasy, czasu, terminu podróży oraz danych pasażera. Jeśli anulacja lub zmiana będzie wiązać się z rekalkulacją ceny biletu lub naliczona zostanie dodatkowa opłata wynikająca z taryfy przewoźnika, Zamawiający zobowiązany będzie do pokrycia powstałej z tego tytułu niedopłaty, zaś Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty; poza różnicą w cenie Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu dodatkowych opłat i nie służy mu dodatkowe wynagrodzenie, 10. umożliwienie natychmiastowego wykupu biletu w nagłych wypadkach, 11. dokonania odprawy on–line na życzenie Zamawiającego w imieniu pasażera oraz dostarczenia drogą elektroniczną karty pokładowej nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem lotu lub w dniu zakupu biletu, jeśli zakup biletu został dokonany na 7 dni przed planowanym odlotem, w przypadku zakupu biletów, gdzie konieczne jest dokonanie odprawy on-line w celu uniknięcia dodatkowych kosztów (m. in. u tzw. „tanich przewoźników”), 12. poinformowania o konieczności dokonania odprawy on-line przez pasażera przy dokonaniu rezerwacji w przypadku, kiedy odprawa on-line przy zakupie biletów opisanych w pkt. 11 jest niemożliwa do realizacji przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 13. bezzwłocznego i na bieżąco informowania telefonicznie Zamawiającego o wszystkich zmianach dotyczących rezerwowanej podróży. Informacje te muszą być potwierdzone przez Wykonawcę drogą e-mailową, 14. niezwłocznego informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego drogą elektroniczną o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów wraz z uzasadnieniem, 15. dostarczenia Zamawiającemu e-biletów w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mailowy (po uprzedniej akceptacji z jego strony proponowanych przez Wykonawcę szczegółów podróży) jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży, a w sytuacjach nagłych nie później niż na 6 godzin przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. Każdy bilet musi być przesłany w oddzielnym e-mailu. W przypadku, gdy na trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i bezpłatnego dostarczenia biletu papierowego do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. Bilet wystawiony przez Wykonawcę musi być wygenerowany bezpośrednio z serwera systemu rezerwacyjnego. 16. stosowania najniższych cen z uwzględnieniem cen promocyjnych przewoźnika w danym terminie z zachowaniem wymaganego przez Zamawiającego standardu podróży, 17. do przejęcia obowiązków dotyczących składnia ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych, 18. umożliwienia odbioru biletu poza granicami kraju (w przypadku rozpoczęcia podróży z kraju innego niż Polska) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (państwo, miejscowość), 19. świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia (w zakresie sprzedaży biletów lotniczych) spełniających standardy IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: • dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, • zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu. d) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach