Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 10-467 Olsztyn, ul. Sprzętowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 715 08 20 , fax. 89 715 08 21
- Data zamieszczenia: 2014-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Sprzętowa 3 3
10-467 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 715 08 20, fax. 89 715 08 21
REGON: 51073404900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgok.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REWIZJA KOSZTÓW PROJEKTU PN. SYSTEM ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W OLSZTYNIE. BUDOWA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie analizy finansowej polegające na rewizji kosztów Projektu pn. System zagospodarowania odpadów komunalnych w Olsztynie. Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów. Usługa zostanie wykonana zgodnie z zapisami obowiązujących w dniu wykonania zamówienia: Wytycznych z uwzględnieniem procedur monitorowania kosztów kwalifikowalnych w projektach określanych przez IZ (Instytucję Zarządzającą). W przypadku Projektu realizowanego przez Beneficjenta należy stosować Szczegółowe zasady przygotowania inwestycji w zakresie środowiska współfinansowanych przez Fundusz Spójności i europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w latach 2007-2013- załącznik nr 4 do ww. Wytycznych; Metodyki rekalkulacji luki w finansowaniu w wyniku spadku wartości kosztów kwalifikowanych. W związku z przekroczeniem 70% zakontraktowanych wydatków kwalifikowalnych, określonych w umowie o dofinansowanie, Projekt wymaga redukcji rezerwy na nieprzewidziane wydatki oraz przeliczenia luki w finansowaniu. Szczegółowy zakres Rewizji kosztów Projektu określa Metodyka rekalkulacji luki w finansowaniu w wyniku spadku wartości kosztów kwalifikowanych stanowiąca Załącznik nr 6 do IDW (Instrukcja dla Wykonawców) zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego Ponadto w odniesieniu do: zastąpienia prognozowanych wcześniej wartości kwotami rzeczywiście poniesionych wydatków - w okresie od początku realizacji Projektu do dnia 31 grudnia 2013 r. (w ramach poszczególnych kontraktów), terminów realizacji kontraktów - wynikających z aktualnego Harmonogramu Realizacji Projektu zatwierdzonego przez Instytucję Wdrażającą (Załącznik nr 10 do IDW zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego), sposobu finansowania Projektu, tj. pożyczka i wpłaty gmin na podwyższenie kapitału - według stanu faktycznego. W celu realizacji umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy: Model Finansowy, Studium Wykonalności, wzór skoroszytu Excel przeliczenie wartości dofinansowania, w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w umowie. W ramach zamówienia, w terminie określonym w Rozdziale IV, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumentację w wersji elektronicznej, na adres e-mail wskazany w umowie, obejmującą: -nowy model finansowy z aktualizacją rekompensaty, -część finansową studium wykonalności, -wykaz zmian w Projekcie i modelu finansowym, -skoroszyt Excel przeliczenie wartości dofinansowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712440000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgok.olsztyn.pl/zamowienia.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną