Przetargi.pl
„REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE” - „REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM” oraz „PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH”.

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REWITALIZACJA ZDEGRADOWANYCH OBSZARÓW NA TERENIE GMINY ŚWIEBODZICE” - „REWITALIZACJA ULICY SŁOWACKIEGO W ŚWIEBODZICACH WRAZ Z OTOCZENIEM” oraz „PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ I PRZYŁĄCZY Z LIKWIDACJĄ OSADNIKÓW ŚCIEKÓW W REJONIE BUDYNKÓW UL. SŁOWACKIEGO 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A UL. KOPERNIKA 8, 10 W ŚWIEBODZICACH”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch etapów: 1. ETAP I - wykonanie robót budowlano instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej i przyłączy z likwidacją osadników ścieków w rejonie budynków ul. Słowackiego 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 5, 5A ul. Kopernika 8, 10 w Świebodzicach”, opracowanej przez firmę „PROJEKTOWANIE, NADZÓR BUDOWLANY W BRANŻY SANITARNEJ mgr inż. Jolanta Kurkiewicz”, z siedzibą przy ul. Ślężańska 39, 58-100 Świdnica, a w szczególności: a) przebudowę kanalizacji ogólnospławnej średnicy 250mm, 200mm i 160mm, b) budowę studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych średnicy 1000mm, c) budowę studzienek inspekcyjnych średnicy 425mm, d) przebudowę istniejących i budowę projektowanych wpustów deszczowych, e) likwidację osadników przepływowych ścieków, zgodnie z pozwoleniem na budowę - decyzja Starosty Świdnickiego, nr 72/2014 z dnia 22.01.2014 r., decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, nr 1183/13 z dnia 20.12.2013 r., wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi normami i przepisami prawa, 2. ETAP II - wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Rewitalizacja ulicy Słowackiego w Świebodzicach wraz z otoczeniem”, opracowanej przez firmę „AS PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTURY ARTUR SCHAB”, z siedzibą przy ul. Podmiejska 9, 58-105 Świdnica, a w szczególności: a) przebudowę nawierzchni jezdni, chodników i placów (podwórek) z wyeksponowaniem starych bruków i utworzeniem terenów zielonych oraz wydzielenie strefy rekreacyjnej (kącik rekreacyjny), b) przebudowę schodów w bramie miejskiej, c) renowację starej studni i pompy, d) renowację historycznego muru kościelnego oraz historycznych murów ceglanych, e) przebudowę ogrodzeń z siatki, f) przebudowę oświetlenia ulicznego (wymiana dysharmonizujących latarni ulicznych na analogiczne jak w obszarze płyty Rynku) z likwidacją betonowego słupa przy bramie w murach miejskich, g) rozbiórkę części budynków gospodarczych (komórek lokatorskich), h) budowę boksów dla pojemników na śmieci, zgodnie z pozwoleniem na budowę – decyzja Starosty Świdnickiego, nr 1504/2016 z dnia 10.11.2016 r., decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu, nr 1471/2016 z dnia 09.11.2016 r., wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi normami i przepisami prawa, 3. Zakres Zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót związanych z wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz: 1) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, 2) organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu, 3) organizację terenu budowy, 4) prowadzenia badań archeologicznych nadzorujących w trakcie wykonywania robót ziemnych – zgodnie z decyzjami nr 1183/13 i nr 86/2019 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, 5) pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego, 6) dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, 7) wykonanie badań, sprawdzeń i pomiarów sieci, 8) wykonanie inspekcji powykonawczej TV kanalizacji ogólnospławnej, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz operatu kolaudacyjnego (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 10) zawiadomienie, w imieniu inwestora, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Świdnicy o zakończeniu budowy i uzyskanie dokumentu umożliwiającego użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacją „wadium – ZP.271.1.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach