Przetargi.pl
Rewitalizacja zdegradowanego obszaru uzdrowiskowego w ramach czesko - polskiej współpracy transgranicznej. Ogród botaniczny (arboretum) oraz odbudowa dróg i szlaków leśnych.

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zdegradowanego obszaru uzdrowiskowego w ramach czesko - polskiej współpracy transgranicznej. Ogród botaniczny (arboretum) oraz odbudowa dróg i szlaków leśnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zadanie nr 1 - Roboty drogowe Zadanie nr 2 - Ogród botaniczny i arboretum Orientacyjny zakres prac planowanych do wykonania : Dla zadania nr 1 : Zakres robót budowlanych - Drogi leśne : - mechaniczne korytowanie pod drogi, - ręczne wykopy pod odwodnienia dróg, - drenaż z PCW fi 110, - ułożenie geokraty, - nawierzchnie szutrowe dróg z klińca kamiennego, - czyszczenie i profilowanie rowów. Szczegółowy zakres prac określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót stanowiące załącznik nr I do SIWZ Dla zadania nr 2: Zakres robót związanych z zagospodarowaniem terenu - Zielnik i arboretum : - przygotowanie terenu pod nasadzenia /usunięcie zachwaszczenia, korytowanie, mineralizacja podłoża/, - nawiezienie i rozłożenie humusu, - nasadzenia krzewów, drzew i roślinności - wykonanie ścieżek utwardzonych, szutrowych, - wykonanie i montaż wiat drewnianych z wyposażeniem Szczegółowy zakres prac określa Szczegółowa specyfikacja techniczna i warunki odbioru robót związanych zielenią niską i przedmiar robót stanowiące załącznik nr II do SIWZ Uwaga: wycenę prac należy sporządzić w oparciu o projekty budowlane - przedmiar robót jest materiałem pomocniczym. Wykonawca uwzględnia w kosztach, stosownie do zadania na wykonanie którego składa ofertę : - koszty ubezpieczenia budowy, - koszty organizacji placu budowy, - koszty zużycia energii elektrycznej, wody itp. - koszty dozoru budowy, - koszty obsługi geodezyjnej budowy, - koszty prób i badań w trakcie realizacji robót, - koszty dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, - koszty opłat wysypiskowych, - koszty rocznej pielęgnacji nasadzeń drzew i krzewów UWAGA: Ilekroć w SIWZ i dokumentacji technicznej (stanowiącej załączniki nr I i II do SIWZ) występuj nazwa konkretnego produktu lub sugerujące nazwy wyrobów konkretnych firm bądź znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy itp. - należy uznać, iż podano produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, materiałów równoważnych o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż przyjęto w tym załączniku. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 wadium w wysokości :4 482,11(słownie:cztery tysiące czterysta osiemdziesiąt dwa zł 11gr na 100) . Dla zadania nr 2 wadium w wysokości : 1 961,64 (słownie jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt jeden zł 64 gr na 100) Uwaga dla Wykonawcy składającego ofertę dla dwóch zadań : W przypadku, składania przez jednego Wykonawcę ofert na dwa zadania kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Forma wadium. 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w pkt. 12.2.1) lit. b) do e) IDW winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia pkt. 12.2.2) niniejszej IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 12.2.1) lit. b) i 12.2.1) lit. e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: WBK S.A. 29109021670000000562000051 a. z dopiskiem Wadium na zadanie nr 1: Roboty drogowe b. z dopiskiem Wadium na zadanie nr 2: Ogród botaniczny i arboretum c. z dopiskiem Wadium na zadanie nr 1 i nr 2 Roboty drogowe. Ogród botaniczny i arboretum do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty i w kopii do kopii oferty. 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców o których mowa w pkt. 12.1 niniejszej IDW. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012&mc=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach