Przetargi.pl
Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska
    42230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu, ul. Szkolna 17, działka nr ewidencyjny gruntów 1577 (obręb Koniecpol), na potrzeby świetlicy środowiskowej. Zakres prac obejmuje m.in.: - prace demontażowe i rozbiórkowe, w tym rozbiórki istniejących podestów, kuchni kaflowej, komina, daszków żelbetowych, rynien i rur spustowych, krat okiennych, rozbiórka ścianek działowych, demontaż instalacji odgromowej; - demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przemurowaniem ścian i wykuciem otworów drzwiowych; - wymurowanie ścianek działowych z betonu komórkowego; - wykonanie wylewek oraz ułożenie płytek ceramicznych i wykładziny podłogowej; - montaż sufitów podwieszanych kasetonowych oraz z płyt kartonowo – gipsowych; - uzupełnienie i wykonanie tynków wraz z dwukrotnym malowanie pomieszczeń; - wykonie tynku szlachetnego wewnętrznego na korytarzu, ułożenie płytek ceramicznych w sanitariatach i zapleczu kuchennym; - wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż parapetów zewnętrznych z blachy i wewnętrznych z konglomeratu; - ocieplenie ścian i stropodachu wraz z wykonaniem nowej elewacji z tynku silikatowego; - montaż nad wejściami głównymi dwóch daszków ze szkła akrylowego na profilach ze stali nierdzewnej z rynną zintegrowaną; - zagospodarowywanie terenu poprzez utwardzenie kostką brukowa, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, podestów wraz z barierkami, oraz montaż elementów małej architektury; - montaż monitoringu zewnętrznego; - wymiana instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wod. – kan., c.w.u. oraz wykonanie nowej wentylacji w sanitariatach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: Do projektów budowlanych dołączono przedmiary robót, które załączono jedynie w celach informacyjnych i służą one jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Jeżeli projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały wykorzystane do instalacji wody pitnej powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do ich zastosowania do przesyłu wody pitnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Wadium – rewitalizacja zdegradowanego budynku w Koniecpolu, ul. Szkolna 17", 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w kancelarii (pokój nr 17 – parter) Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierającą oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: „Wadium – Rewitalizacja zdegradowanego budynku położonego w Koniecpolu ul. Szkolna 17 na potrzeby świetlicy środowiskowej”. Z dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w gwarancji wadialnej winni być wymienieni wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek Zamawiającego podany w ust. 3. pkt 1), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione prawidłowo, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego podane w ust. 3 pkt 1) przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale; 4) dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach