Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowych elewacji Ratusza Miejskiego w Suwałkach wraz z iluminacją

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowych elewacji Ratusza Miejskiego w Suwałkach wraz z iluminacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zabytkowych elewacji Ratusza Miejskiego w Suwałkach wraz z iluminacją. 2. Zadanie obejmuje: 1) Budynek główny. • Remont zabytkowej elewacji od strony ul. Kościuszki i Mickiewicza. • Wymianę wszystkich obróbek blacharskich na elewacji od strony ul. Kościuszki i ul. Mickiewicza z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej matowej. • Wymianę wszystkich rur spustowych od strony ul. Kościuszki i ul. Mickiewicza z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej matowej. • Wymianę balustrady drewnianej wieży ratusza od strony ul. Kościuszki na drewno miękkie strugane liściaste impregnowane ciśnieniowo malowane pod kolor. Belki poziome dolne i górne, tralki okrągłe frezowane strugane. • Wymianę żaluzji drewnianych wieży ratusza od strony ul. Kościuszki na drewno miękkie strugane liściaste impregnowane ciśnieniowo malowane pod kolor. Belki poziome dolne i górne, tralki okrągłe frezowane strugane. • Wymianę instalacji odgromowej z dostosowaniem do aktualnych przepisów. • Wykonanie oświetlenia patio typu LED wraz z przyłączem i podłączeniem do RG. • Naprawę i malowanie główek kominowych ponad dachem. • Odtworzenie na elewacji dylatacji pionowej poprzez odczyszczenie spoin, montaż listew dylatacyjnych i uszczelnieniem izolacją elastyczną systemową. • Konserwację cokołów z żywicy od strony dziedzińca, oczyszczenie z zanieczyszczeń i zacieków oraz zabezpieczenie lakierem elewacyjnym do wyprawy z żywicy. • Wykonanie na słupach okrągłych opasek z blachy nierdzewnej od strony dziedzińca o wysokości 40,0 cm i grubości 2,0 mm, na kleju na styk. • Odnowienie bramy głównej wejściowej poprzez zebranie istniejącej farby i położenie nowej odpornej na warunki atmosferyczne. • Zabezpieczenie cokołów od strony ul. Kościuszki i ul. Mickiewicza poprzez montaż na cokole płyt kamiennych szlifowanych. • Zaprojektowanie wg założeń przedstawionych w opisie (załącznik nr 7) i koncepcji przekazanej przez Zamawiającego oraz wykonanie iluminacji zewnętrznej elewacji od strony ul. Kościuszki i ul. Mickiewicza. 2) Budynek segment A. • Wymianę instalacji odgromowej z dostosowaniem do aktualnych przepisów. • Wykonanie oświetlenia patio wraz z przyłączem i podłączeniem do RG. • Naprawę i malowanie główek kominowych ponad dachem. • Odtworzenie na elewacji dylatacji pionowej poprzez odczyszczenie spoin, montaż listew dylatacyjnych i uszczelnieniem izolacją elastyczną systemową. • Konserwację cokołów z żywicy od strony dziedzińca, oczyszczenie z zanieczyszczeń i zacieków oraz zabezpieczenie lakierem elewacyjnym do wyprawy z żywicy. • Wykonanie na słupach okrągłych opasek z blachy nierdzewnej od strony dziedzińca o wysokości 40,0cm i grubości 2,0mm, na kleju na styk. • Remont naświetli z pustaków szklanych na naświetla aluminiowe typu fix ciepłe z wkładem szybowym z szybą matową i antywłamaniową o współczynniku przenikania ciepła U dla całego naświetla nie wyższym niż U(max) [W/(m2.K)] =0,9. • Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej z obniżeniem odwodnienia liniowego zewnętrznego, roboty rozbiórkowe, podbudowę kruszywową, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. • Obniżenie odwodnień – kratek wpustowych w piwnicy (garażu), poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni, rozkucie podbudów betonowych, obniżenie wpustów poniżej izolacji wodnej, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, montaż kraty stalowej podłogowej najazdowej. • Likwidację zacieków na ścianach wewnętrznych poprzez naprawę tynku, szpachlowanie, malowanie. • Wykonanie zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem do budynku wraz z wykonaniem konstrukcji stalowej, obróbkami i odprowadzeniem wody deszczowej do kanalizacji deszczowej. • Wykonanie dylatacji poziomej. • Przełożenie wykładziny kamiennej na schodach i tarasie, ostrożne zdjęcie istniejącej okładziny kamiennej, rozbiórkę kleju, wykonanie izolacji poziomej folią w płynie x 2, odtworzenie okładzin kamiennych na kleju wodoodpornym, spoina na pełno. • Naprawę od zewnątrz czerpni powietrza. 3) Budynek segment B. • Wymianę instalacji odgromowej z dostosowaniem do aktualnych przepisów. • Wykonanie oświetlenia patio wraz z przyłączem i podłączeniem do RG. • Naprawę i malowanie główek kominowych ponad dachem. • Odtworzenie na elewacji dylatacji pionowej poprzez odczyszczenie spoin, montaż listew dylatacyjnych i uszczelnieniem izolacją elastyczną systemową. • Konserwację cokołów z żywicy od strony dziedzińca, oczyszczenie z zanieczyszczeń i zacieków oraz zabezpieczenie lakierem elewacyjnym do wyprawy z żywicy. • Wykonanie na słupach okrągłych opasek z blachy nierdzewnej od strony dziedzińca o wysokości 40,0cm i grubości 2,0mm, na kleju na styk. • Odnowienie bramy wejściowej poprzez zebranie istniejącej farby i położenie nowej odpornej na warunki atmosferyczne. • Remont naświetli z pustaków szklanych na naświetla aluminiowe typu fix ciepłe z wkładem szybowym z szybą matową i antywłamaniową o współczynniku przenikania ciepła U dla całego naświetla nie wyższym niż U(max) [W/(m2.K)] =0,9. • Wymianę schodów wejściowych żelbetowych. • Wykonanie izolacji i obłożenie płytkami pochylni dla niepełnosprawnych, skucie szlichty cementowej, hydroizolację z papy, wykonanie szlichty z wyprofilowaniem, obłożenie płytkami typu gres. • Wykonanie dylatacji poziomej. • Wykonanie zadaszenia z poliwęglanu nad wejściem do budynku wraz z wykonaniem konstrukcji stalowej, obróbkami i odprowadzeniem wody deszczowej do kanalizacji deszczowej. • Likwidację zacieków na ścianach wewnętrznych poprzez naprawę tynku, szpachlowanie, malowanie. 3. Wykonawca w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy na roboty budowlane, ma przedstawić Zamawiającemu projekt iluminacji sporządzony na podstawie zamieszczonej koncepcji iluminacji od strony ulicy Kościuszki i ulicy Mickiewicza. Projekt ten będzie przedmiotem akceptacji przez Zamawiającego i konserwatora zabytków. 4. Ze względu na planowane imprezy w sąsiedztwie ratusza Wykonawca będzie mógł rozpocząć roboty elewacyjne (tj. ustawić rusztowanie) w następujących terminach: a) na elewacji od strony ul. Kościuszki – od dnia 17 lipca 2017 roku, przy czym Zamawiający dopuszcza, że Wykonawca dysponując odpowiednim potencjałem może rozpocząć wykonywanie elewacji od strony ulicy Kościuszki bezpośrednio po zawarciu umowy, o ile zakończy te roboty (zdemontuje rusztowanie) do dnia 4 lipca 2017 r. pod rygorem kary umownej. b) na elewacji od strony ul. Mickiewicza – od dnia 14 sierpnia 2017 r. Pozostałe roboty objęte zamówieniem Wykonawca może wykonywać bezpośrednio po podpisaniu umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. II/O w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 21.04.2017 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach