Przetargi.pl
REWITALIZACJA ZABYTKOWGO TERENU PARKU W MIEJSCOWOŚCI SZCZODRE NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA ZABYTKOWGO TERENU PARKU W MIEJSCOWOŚCI SZCZODRE NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zabytkowego terenu parku w miejscowości Szczodre na terenie gminy Długołęka z podziałem na trzy zadania. 1) Zadanie 1 – roboty budowlane polegające na budowie ścieżek parkowych, dróg i parkingów, modernizacji parkingu, budowie obiektów użytkowych służących rekreacji codziennej i utrzymaniu porządku, w szczególności placów zabaw, terenów rekreacyjnych i urządzeń komunalnych, zarurowanie fragmentów rowu melioracyjnego i wykonanie instalacji wodociągowej; 2) Zadanie 2 – usługi polegające na przygotowaniu terenu pod nasadzenia, wykonaniu nasadzeń materiału roślinnego, wykonanie trawników sianych i darniowych, łąk parkowych oraz wycinka drzew i karczowanie zakrzaczeń; 3) Zadanie 3 – usługa pielęgnacji roślin nasadzonych w ramach Zadania 2 oraz pozostałej roślinności znajdujących się na terenie parku zgodnie z zakresem wskazanym w dokumentacji projektowej. 1.2. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest wykonanie robót budowlanych obejmujących w szczególności: 1) budowę ścieżek parkowych, dróg i parkingów - ok. 13 102,00 m2 2) modernizację nawierzchni istniejącego parkingu – ok . 1 241,00 m2 3) budowę obiektów użytkowych służących rekreacji codziennej i utrzymaniu porządku, w szczególności placów zabaw, terenów rekreacyjnych i urządzeń komunalnych, w tym m.in.: a) placu zabaw dla dzieci młodszych (3-6 lat) wraz z nawierzchnią bezpieczną, b) placu zabaw dla dzieci starszych (> 6 lat) wraz z nawierzchnią bezpieczną, c) strefy fitness wraz z nawierzchnią bezpieczną, d) wioski wiklinowej, e) labiryntu, f) pagórków trawiastych, g) urządzeń komunalnych do parku takich jak śmietniki, ławki, kosze, tablice, stojaki na rowery, h) pomostów/podestów drewnianych; 4) zarurowanie fragmentów rowu melioracyjnego – ok. 365 mb; 5) wykonanie instalacji wodociągowej do wodnego placu zabaw oraz wodozdrój (według odrębnego opracowania dokumentacji projektowej ECOTEQ I. Bors, R. Flis sj.) UWAGA: Dokumentacja projektowa, sporządzona przez Pracownię Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak, obejmuje wykonanie następujących tablic informacyjnych: a) regulaminowej parku b) dydaktycznych na ścieżki przyrodnicze c) słupki – kalambury na ścieżki przyrodnicze d) historycznych - ekspozycja wzdłuż muru z „dziejami” obiektu pałacowego i parkowego e) sportowe f) interaktywne – dźwiękowe na ścieżkę przyrodniczą, g) drogowskazy jednakże należy zwrócić szczególną uwagę, iż zakres prac związany z wykonaniem plansz informacyjnych (tj. treść i forma plansz informacyjnych), zostanie opracowana i wykonana odrębną umową i nie jest objęta niniejszą procedurą przetargową. UWAGA Dokumentacja projektowa sporządzona przez ECOTEQ I. Bors, R. Flis sj., obejmuje wykonanie kompleksowej instalacji wodociągowej dla budynku wystawienniczego, budynku wypożyczalni sprzętu wodnego oraz sceny w Parku Szczodre. Natomiast procedurą przetargową objęte jest wykonanie sieci wodociągowej od miejsca wpięcia do istniejącej sieci wodociągowej oznaczonej w dokumentacji projektowej jako WP, przez węzeł W4 do wodozdroju i placu wodnego. Należy zwrócić zatem szczególną uwagę, iż część zakresu robót przedstawiona w dokumentacji projektowej nie dotyczy przedmiotu zamówienia. 1.3. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest wykonanie usług obejmujących zagospodarowanie terenów zielonych poprzez wykonanie w szczególności: 1) przygotowania terenu pod wykonanie nasadzeń roślinności – pow. ok. 2530,00 m2 2) wykonanie nasadzeń krzewów liściastych i iglastych, traw, bylin i pnączy – ok. 15590 sztuk 3) wykonanie nasadzeń drzew – ok. 27 sztuk 4) wykonanie trawników (sianych i darniowych) – ok. 33633,00 m2 5) wykonanie łąk parkowych – ok. 4 115,00 m2wycinka drzew - 100 sztuk 6) karczowanie krzewów – 0,80 ha 7) pielęgnacja istniejących drzew – ok 50 szt. 8) odmładzanie starszych drzew – ok. 20 szt. UWAGA Dokumentacja projektowa sporządzona przez Pracownię Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak, obejmuje wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenów zieleni w zakresie nasadzeń i trawników, natomiast procedurą przetargową objęte jest wykonanie nasadzeń i trawników w zakresie rabaty od R15 do R26 – zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy i przedmiarem robót. Wykonanie nasadzeń w zakresie rabaty od R1 do R14 nie jest objęte niniejszą procedurą przetargową. Należy zwrócić zatem szczególną uwagę, iż część zakresu robót przedstawiona w dokumentacji projektowej nie dotyczy przedmiotu zamówienia. 1.4. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest wykonanie usług obejmujących pielęgnację terenów zielonych w zakresie wszystkich nowo posadzonych w ramach umowy rośliny oraz wszystkich roślin istniejących, zachowanych i zaadaptowanych do realizowanego zadania - zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 3 należy realizować w zgodzie z zapisami dokumentacji projektowej przy szczególnym uwzględnieniu zasad sztuki ogrodniczej i obowiązku utrzymania roślin w sposób zapewniający ich właściwy stan fitosanitarny przez cały okres rękojmi i gwarancji wskazanej w § 24 ust. 1 projektu umowy. Zakres usług pielęgnacyjnych obejmuje w szczególności: 1) pielęgnację trawników intensywnie koszonych (pow. ok. 34 916,00 m2) 2) pielęgnację trawników ekstensywnie koszonych (pow. ok. 26 669,00 m2) 3) pielęgnację łąk kwietnych (pow. ok. 4 115,00 m2) 4) pielęgnację rabat krzewów liściastych i iglastych (pow. ok. 1465,00 m2), w tym m.in.: a) plewienia ręczne/odchwaszczanie b) nawożenie c) opryski d) podlewanie e) cięcia korekcyjne f) uzupełnienia ściółki/kory g) wywóz i utylizacja powstałej biomasy 5) pielęgnację traw, bylin i pnączy (pow. ok. 1065,00 m2), w tym m.in.: a) stały monitoring stanu zdrowia roślin b) plewienia ręczne/odchwaszczanie c) nawożenie d) opryski e) usuwanie przekwitłych kwiatostanów, suchych liści itp f) podlewanie g) cięcia traw (wczesną wiosną) h) uzupełnienia ściółki/kory i) wywóz i utylizacja powstałej biomasy 6) pielęgnację drzew (27 sztuk), w tym m.in.: a) stały monitoring stanu zdrowia roślin b) kontrola mocowań c) uzupełnianie, wyrównywanie i czyszczenie materiału wykańczającego powierzchnię pod roślinami d) nawożenie e) opryski f) podlewanie g) cięcia korekcyjne h) wywóz i utylizacja powstałej biomasy 7) stały nadzór i monitoring terenu objętego zakresem pielęgnacji w zakresie stanu fitosanitarnego roślinności oraz jej właściwego zabezpieczenia. UWAGA: Okres pielęgnacji został ustalony przez Zamawiającego do 31.12.2021r. (a nie jak wskazano w dokumentacji projektowej – na okres 24 miesięcy). UWAGA: W okresach nie objętych w dokumentacji projektowej pielęgnacją, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić stały nadzór i monitoring terenu objętego zakresem pielęgnacji w zakresie stanu fitosanitarnego roślinności oraz jej właściwego zabezpieczenia. Jeżeli w okresie pomiędzy miesiącami, w których wskazano obowiązek pielęgnacji roślin (dokumentacja projektowa), zajdzie konieczność – z uwagi na panujące warunki atmosferyczne - realizacji prac pielęgnacyjnych, wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania, celem utrzymania terenów zielonych w stanie zgodnym ze sztuką ogrodniczą i wymaganiami dokumentacji projektowej. 1.5. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę: Pracownię Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak z siedzibą w Nowosielcach, 55-120 Oborniki Śląskie oraz ECOTEQ I.Bors, R.Flis Sp.J. ul. Wilczycka 14, 55-093 Kiełczów. 1.6. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) dokumentacji projektowej „Rewitalizacja zabytkowego teren parku w miejscowości Szczodre na terenie gminy Długołęka, położonego na dz. nr ew. 239, 236/3, 190/2, 235/2, 238/1, 189/1, 237,188, 189/2” opracowanej przez Pracownię Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak z siedzibą w Nowosielcach, 55-120 Oborniki Śląskie, Nowosielce ul. Tobiasza 3, NIP 915 137 09 52; REGON 932884546 zatwierdzona decyzją nr 1516/2017 z dnia 25.05. 2017r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego oraz decyzją nr 1498/2017 z dnia 29.06. 2017r. wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Wrocławiu zezwalającą na usuniecie lub przesadzenie drzew i krzewów w parku Szczodre 3) dokumentacji projektowej „Budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej dla inwestycji budowy budynku wystawienniczego, budynku wypożyczalni sprzętu wodnego oraz sceny w Parku Szczodre, dz. nr ew. 189/1, 190/2 obręb Szczodre, gmina Długołęka” opracowanej przez ECOTEQ I. Bors, R. Flis s.j. z siedzibą Kiełczowie, ul. Wilczycka 14, 55-093 Kiełczów, zatwierdzona decyzją nr 1336/2017 z dnia 29.11.2017r. wydaną przez Starostę Powiatu Wrocławskiego zatwierdzającą projekt budowlany w zakresie min. zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z hydrantami Szczegółowe warunki realizacji Zadania 1 określa: 1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 2) projekt budowlany i wykonawczy – Pracownia Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak z/s w Nowosielcach 3) projekt budowlany i wykonawczy – ECOTEQ I. Bors, R. Flis s.j. z/s w Kiełczowie 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - Pracownia Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak z/s w Nowosielcach 5) przedmiar robót - ECOTEQ I. Bors, R. Flis s.j. z/s w Kiełczowie Szczegółowe warunki realizacji Zadania 2 oraz Zadania 3 określa: 1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 2) projekt budowlany i wykonawczy – Pracownia Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak z/s w Nowosielcach 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4) przedmiar robót - Pracownia Architektury Krajobrazu Małgorzata Wilczak z/s w Nowosielcach - będących załącznikami do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 125 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Rewitalizacja zabytkowego terenu parku w miejscowości Szczodre na terenie Gminy Długołęka”. tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 4) Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 6) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2017r, poz. 570 ze zm.). 8) Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach