Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno – kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 749 200 , fax. 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2017-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6
    06400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 749 200, fax. 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno – kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegająca na rewitalizacji zabytkowej kamienicy Piankiego przy ul. Warszawskiej nr 18 w Ciechanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wzrost regionalnego potencjału turystycznego przez rewaloryzację zabytkowej kamienicy i wieży ciśnień w Ciechanowie oraz nadanie im nowych funkcji edukacyjno – kulturalnych" Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta wzdłuż traktu średniowiecznego oraz został wpisany do Rejestru Zabytków, a także Gminnej i Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków. Obszar, na którym znajduje się przedmiotowa kamienica, został wpisany do rejestru zabytków oraz stanowi strefę ochrony konserwatorskiej i archeologicznej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy: Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 3 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; Etap II: wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca w ramach Etapu I przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do opracowania kompletu dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych, uwzględniając wszystkie obowiązujące przepisy, a w szczególności Prawo budowlane oraz Prawo zamówień publicznych (ze szczególnym uwzględnieniem art. 29, art. 30, art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4. Komplet opracowanej dokumentacji, o której mowa w ust. 3 (w dalszej części jako: „dokumentacja”) ma zawierać w szczególności: 1) projekt budowlany – 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg; 2) projekt wykonawczy – 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg; 3) projekt czasowej organizacji ruchu - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg; 4) kosztorysy – 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .ath; 5) przedmiary robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie .ath; 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF; 7) projekt powykonawczy – 5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF i .dwg. 5. Dokumentacja musi zawierać wszystkie wymagane prawem, opinie, pozwolenia, sprawdzenia, konieczne ekspertyzy, uzgodnienia itp. 6. Wykonawca przedłoży dokumentację, o której mowa w ust. 4 pkt. 3) do zaopiniowania lub zatwierdzenia przez odpowiednie instytucje lub organy (jeśli wymagane). 7. Wykonawca w ramach Przedmiotu Umowy zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, o której mowa w ust. 3 i 4 pkt. 1)-6). 8. Przedmiot Umowy realizowany będzie zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją zawierającą co najmniej rzuty kondygnacji oraz elewacji budynku. 9. Wykonawca - w terminie 10 dni roboczych od daty podpisania Umowy - przedłoży Zamawiającemu, celem zatwierdzenia, koncepcję w wersji papierowej lub elektronicznej, a następnie: 1) Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania koncepcji do zatwierdzenia, wniesie do niej uwagi lub zatwierdzi przedłożoną koncepcję, 2) w przypadku braku akceptacji, o której mowa w pkt. 1) Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag, ma obowiązek poprawienia koncepcji z uwzględnieniem uwag Zamawiającego i przedłożenia jej ponownie Zamawiającemu do akceptacji; w takim przypadku powtórzona zostaje procedura, o której mowa w pkt.1), 10. Po uzgodnieniu koncepcji przez Zamawiającego, Wykonawca na jej podstawie wykona dokumentację, o której mowa w ust. 3 i 4 pkt. 1)-6). 11. W przypadku braku uzgodnienia koncepcji w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania Umowy, przy jednoczesnym dochowaniu procedury, o której mowa w ust. 10, w tym terminów obligujących Strony, Zamawiający ma prawo – w terminie 30 dni licząc od daty upływu ww. terminu – odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W przypadku dwukrotnej odmowy akceptacji koncepcji, Zamawiający ma prawo – w terminie 30 dni od stwierdzenia drugiego przypadku braku akceptacji koncepcji – do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca w ramach Etapu II przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji o której mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 2 dotyczących rewitalizacji obiektu kamienicy, na którą będą składały się między innymi roboty budowlane i konserwatorskie w zakresie zewnętrznym obiektu mające na celu odtworzenie elewacji budynku z lat 30-tych (wraz ze wszystkimi detalami architektonicznymi) oraz roboty związane ze zmianą sposobu użytkowania obiektu – zgodnie z wytycznymi PFU – stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Etap II wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami konstrukcyjnymi; 2) przebudowę pomieszczeń wewnętrznych; 3) roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; 4) wykonanie instalacji i przyłączy. 14. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz dane dotyczące planowanego zamierzenia inwestycyjnego do zagadnień projektowych zawierają następujące dokumenty: 1) Audyt energetyczny- stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; 2) Program Funkcjonalno–Użytkowy pn.: „Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową zabytkowej kamienicy z przeznaczeniem na cele kulturalne i edukacyjne”– stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Inwentaryzacja i opinia techniczna – stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach