Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego pawilonu na terenie Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w celu utworzenia Centrum Edukacji Zdrowotnej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj"

Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 741 142 , fax. 326 741 471
  • Data zamieszczenia: 2021-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o.o.
    ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326 741 142, fax. 326 741 471
    REGON: 27627117900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z o.o. jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego pawilonu na terenie Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w celu utworzenia Centrum Edukacji Zdrowotnej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacjazabytkowego pawilonu na terenie Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu w celu utworzenia Centrum Edukacji Zdrowotnej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Nieruchomość jestzlokalizowana w zabytkowym pawilonie (budynku) wchodzącym w skład Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu sp. z o.o. (ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz), aFirefoxhttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=816b1e...2 z 1029.12.2020, 17:03 budynek wpisany jest na listę zabytków zgodnie z postanowieniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Siewierz i podlega ochronie KonserwatoraZabytków. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie z uwzględnieniem zaleceń konserwatorskich (Załącznik nr 7.4 do SIWZ), jak również dokonywać wszelkichniezbędnych uzgodnień w tym zakresie. 3. Rewitalizacja polegać będzie między innymi na: 1) kompleksowym remoncie i przebudowie budynku dostosowując go do nowej funkcji,2) wykonaniu uzupełniających pomiarów i sprawdzeniu stanu technicznego w zakresie koniecznym do przeprowadzenia realizacji inwestycji, w tym w szczególności po wykonaniuprac rozbiórkowych i demontażowych, 3) sporządzeniu oceny stanu technicznego, projektu budowlanego, uzyskaniu uzgodnień konserwatorskich, opracowaniu niezbędnychekspertyz i uzyskaniu stosownych odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, uzyskaniu pozwolenia na budowę oraz pozostałych niezbędnych iwymaganych prawem decyzji, uzgodnień, dokumentów, sporządzenie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót; 4) wykonaniu na podstawie ww. opracowań robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku objętego zamówieniem wraz z towarzyszącąinfrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem obiektu; 5) sprawowaniu nadzoru autorskiego nad realizacją zamówienia; 6) sporządzeniu dokumentacjipowykonawczej i pozostałych dokumentów pozwalających na uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu naużytkowanie; 7) uzyskaniu odbiorów wykonanej inwestycji przez Straż Pożarną, Sanepid, Konserwatora Zabytków i inne niezbędne służby. 4. Zakres inwestycji z podziałem naetapy obejmuje: A. Etap pierwszy: sporządzenie oceny stanu technicznego, sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie uzgodnień konserwatorskich, opracowanie niezbędnychekspertyz i uzyskanie stosownych odstępstw od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pozostałych niezbędnych iwymaganych prawem decyzji, uzgodnień, dokumentów, sporządzenie projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania iodbioru, B. Etap drugi: wykonanie na podstawie ww. opracowań robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku objętego zamówieniem wraz z towarzyszącąinfrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem obiektu, C. Etap trzeci: sporządzenie dokumentacji powykonawczej i pozostałych dokumentówpozwalających na uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, uzyskanie odbiorów wykonanej inwestycjiprzez Straż Pożarną, Sanepid, Konserwatora Zabytków i inne niezbędne służby. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno – Użytkowy, wraz zzałącznikami stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancjiza przedmiot zamówienia wynosi 36 miesiące, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowo-cenowego – Załącznik Nr 1 doSpecyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji, bądź też zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji – Zamawiający przyjmie najkrótszywymagany okres gwarancji wynoszący 36 miesiące. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocentechnicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszczarozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowaniarównorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jestzaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrówjakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w opisieprzedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będąobowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku gdy powołane normy i przepisy państwowe lubodnoszące się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania, niż powołane normy iprzepisy. 8. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 9. Zamówienie jest finansowane ze środkówMarszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego. 10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli środki, które Zamawiającyzamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidzianaw ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego. 11. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej wmiejscu realizacji inwestycji tj. Szpital Chorób Płuc w Siewierzu ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21. Termin wówczas zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego winformacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. Udział w wizji lokalnej ma charakter fakultatywny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach