Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Szczaniec 73
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3410379 , fax. 068 3410379
- Data zamieszczenia: 2014-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Szczaniec 73 73
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 068 3410379, fax. 068 3410379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja zabytkowego parku w Szczańcu poprzez remont sceny i widowni oraz zagospodarowanie terenu nową ścieżką spacerową, wiatą oraz ławeczkam - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Rewitalizacja zabytkowego parku w Szczańcu poprzez remont sceny i widowni oraz zagospodarowanie terenu nową ścieżką spacerową, wiatą oraz ławeczkami. objętego Programem: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 polegających na: Rozbiórce ścian zewnętrznych sceny; Rozbiórce schodów sceny; Demontażu ławek widowni; Rozbiórce nawierzchni z chodnikowych płyt betonowych; Wykonaniu nowych ścian sceny wraz z fundamentami o konstrukcji żelbetowej; Wykonaniu nowych schodów sceny o konstrukcji żelbetowej; Wykonaniu i montażu balustrad sceny; Wykonaniu prac wykończeniowych przy remoncie sceny, takich jak uzupełnienie kostki brukowej, wykonanie okładzin z płytek klinkierowych; Wykonaniu renowacji istniejących elementów betonowych sceny; Wykonaniu nawierzchni widowni i ciągów pieszych z cegły klinkierowej wraz z wykonaniem podbudowy; Wykonaniu drewnianej wiaty na płycie żelbetowej; Dostawie i montażu ławek parkowych i widowni; Dostawie i montażu śmietników parkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ponieważ Inwestor przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe za wykonane roboty Wykonawcy robót przy składaniu ofert winni ująć w swoich ofertach wszystkie koszty robót oraz urządzeń przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia . Całość robót wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania, odbioru robót budowlano-montażowych, normami i instrukcjami branżowymi - właściwymi dla danego rodzaju robót oraz nadzorem inwestorskim. Po realizacji całości robót, należy przekazać Inwestorowi, komplet dokumentacji powykonawczej, w tym mapy powykonawcze. Uwaga: Jeśli dokumentacja projektowa przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej (przedmiarach, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunkach). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugszczaniec/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną