Przetargi.pl
Rewitalizacja Zabytkowego Parku Pałacowego w Szreńsku Etap I: Przywrócenie pierwotnego wyglądu alei parkowych

Gmina Szreńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 06550 Szreńsk, plac Kanoniczny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 653 40 38 , fax. 0-23 653 40 38
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szreńsk
    plac Kanoniczny 10
    06550 Szreńsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 653 40 38, fax. 0-23 653 40 38
    REGON: 13037846200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Zabytkowego Parku Pałacowego w Szreńsku Etap I: Przywrócenie pierwotnego wyglądu alei parkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja Zabytkowego Parku Pałacowego w Szreńsku Etap I: Przywrócenie pierwotnego wyglądu alei parkowych” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ : a. Załącznik nr 9 - projekt budowlany, b. Załącznik nr 10 - przedmiar robót, c. Załącznik nr 11 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: 1. ścieżek żwirowych w tym z obrzeżami kamiennymi, 2. ławek i koszy. 2.Za bezpieczeństwo od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące: roboty ziemne, montażowe i inne czynności (prace fizyczne) związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych. 4 .Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia przekazania palcu budowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w pkt. 3.wraz z oświadczeniem, że wymienione osoby są zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy(t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 108, ze zm.). O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego na piśmie przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 8.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9.Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, warunkami pozwolenia na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót, przepisami bhp i ppoż. 10. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy. 11.Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i pozostałymi przepisach prawa. 12.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem robót oraz zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, iż obmiary przekazane Wykonawcom pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z dokumentacją projektową. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 13.Podane w SIWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załącznikach, znaki towarowe materiałów, urządzeń, patenty lub ich pochodzenie są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami, nie wiążącymi oferenta. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. 14Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni, instalacji, odtworzenia terenów zielonych itp. 15.Roboty będące przedmiotem zamówienia publicznego będą wykonywane w na terenie zabytkowego parku pałacowego otaczającego zamek późnogotycki w Szreńsku, wzniesiony w XVI wieku na miejscu wcześniejszego grodu obronnego, przebudowany w XIX wieku, wpisanym do rejestru zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr A-87. Zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie Delegatura w Ciechanowie roboty będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym. 16.Usuniętą warstwę ziemi urodzajnej należy przekazać Zamawiającemu i dostarczyć własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Niezwrócenie Zamawiający potraktuje jako odsprzedaną Wykonawcy i obciąży Wykonawcę fakturą według kalkulacji własnych, na co Wykonawca wyraża zgodę. 17.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w trzech egzemplarzach. 18.Na zadanie Gmina uzyskała dotację w ramach ogłoszonego przez Zarząd Województwa Mazowieckiego naboru wniosków w 2018 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze województwa mazowieckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00zł (słownie zł: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na rachunek bankowy Zamawiającego Banku Spółdzielczego w Raciążu Oddział Szreńsk, Nr: 98 8233 1014 0000 0244 2011 0012, z odpowiednim zapisem w tytule przelewu „Wadium w postępowaniu Nr IPR.ZP.271.2.7.2018 na: „Rewitalizacja Zabytkowego Parku Pałacowego w Szreńsku Etap I: Przywrócenie pierwotnego wyglądu alei parkowych ” 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument w formie oryginału w sposób umożliwiający jego wyjęcie np. w oddzielnej koszulce. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert tj. 14.08.2018 r. do godz. 10:00 kwota wniesionego wadium będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca, żąda ponownego wniesienia lub zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23Pzp. (załącznik nr 8 do SIWZ). - Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2.Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym, 2) dowód wniesienia wadium (jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz), 3) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju, 4) w przypadku złożenia oferty wspólnej- pełnomocnictwo udzielone liderowi, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego- jeżeli dotyczy (załącznik nr 7 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach