Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego parku miejskiego w Strzelcach Opolskich - odmulenie zbiornika wodnego i rowu R-A

Gmina Strzelce Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, pl. Myśliwca 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049338 , fax. 077 4614422
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Opolskie
    pl. Myśliwca 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049338, fax. 077 4614422
    REGON: 53141327700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego parku miejskiego w Strzelcach Opolskich - odmulenie zbiornika wodnego i rowu R-A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót melioracyjnych w Małym Parku w Strzelcach Opolskich, polegających na odmuleniu rowu R-A na odcinku od kaskady do ulicy Parkowej wraz ze stawem oraz zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami. Zakres zamówieni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. wykonawca który: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki udziału spełni wykonawca, który złoży wraz z ofertą wszystkie, wymagane oświadczenia i dokumenty, z których wynikać będzie, że: wykonał (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy roboty melioracyjne, każda o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł oraz dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami wodno-melioracyjnymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane w wykazie roboty zostały należycie wykonane); wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz jeżeli zasadne, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; uprawnienia budowlane osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert; zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach