Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego osiedla patronackiego kopalni Dębieńsko w Czerwionce-Leszczynach

Zarząd Dróg i Służby Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Polna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 42 77 543
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Służby Komunalne
    ul. Polna 6 6
    44-238 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
    tel. 0-32 42 77 543
    REGON: 24078547500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego osiedla patronackiego kopalni Dębieńsko w Czerwionce-Leszczynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót mających na celu przywrócenie zabytkowemu osiedlu patronackiemu należytej funkcji śródmiejskiej w skali miasta i regionu oraz walorów rekreacyjnych, turystycznych, społecznych, edukacyjnych i kulturowych. 2. Na przedmiot zamówienia określony w pkt 1 składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący: 1) fazę projektową: a) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym na podstawie założeń Programu Funkcjonalno-Użytkowego koncepcji architektonicznej i funkcjonalnej inwestycji, b) sporządzenie, na podstawie uzgodnionej koncepcji, 6 egzemplarzy wersji papierowej i 1 egzemplarza wersji elektronicznej projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń formalnych w tym względzie (łącznie z opinią Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach i pozwoleniem na budowę), c) sporządzenie 4 egzemplarzy wersji papierowej projektów wykonawczych (wielobranżowych) oraz przedmiaru robót, a także 2 egzemplarzy wersji papierowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego z zestawieniem materiałów i urządzeń, a także innych dokumentów, opracowań, których sporządzenie okaże się niezbędnych w celu uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie, d) sporządzenie 4 egzemplarzy czasowej i stałej zmiany organizacji ruchu drogowego na terenach objętych inwestycją. e) dostarczenie Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz wersji edytowalnej wszystkich w/w dokumentów i opracowań. 2) fazę wykonawczą: a) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych, infrastrukturalnych w oparciu o opracowaną dokumentację i specyfikację techniczną, prowadzących do kompleksowej realizacji zamówienia w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, na wyżej wymienione roboty składają się: 1. roboty rozbiórkowe na ul. Hallera, 2. odwodnienie ul. Hallera z włączeniem kanalizacji deszczowej do ul. Wolności, 3. wymiana nawierzchni ul. Hallera na powierzchni około 2 582,00 m2, 4. wymiana nawierzchni ul. Kombatantów na powierzchni około 1 490,00 m 2, 5. rozbiórka i przełożenie chodników i łączników, 6. budowa chodników na powierzchni około 6 118 m 2, 7. budowa placów utwardzonych na powierzchni około 14 342,00 m 2, 8. budowa łączników i ciągów pieszo-jezdnych, 9. pozostałe roboty rozbiórkowe (boisko asfaltowe, ogrodzenia, urządzenia sportowe), 10. wykonanie placu wypoczynkowego wraz ze ścieżką zdrowia, 11. wykonanie skateparku, 12. montaż elementów małej architektury i akcesoriów, zagospodarowanie terenów zieleni miejskiej, 13. budowa wysepki ekologicznej, 14. termomodernizacja Miejskiego Ośrodka Kultury w Czerwionce, 15. montaż oświetlenia i małej architektury, 16. remont i adaptacja budynku nr 19 przy ul. 3 Maja w Czerwionce, 17. zaprojektowanie i wykonanie zmiany sposobu użytkowania mieszkania przy ul. Szkolnej nr 10 na centrum informacji turystycznej z przystosowaniem wejścia dla osób niepełnosprawnych. b) wykonanie prac wykończeniowo-porządkowych po realizacji robót zasadniczych, c) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, d) skompletowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich dokumentów odbiorowych wymaganych stosownymi przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w tym uzyskanie pozytywnych opinii i stanowisk służb, o których mowa w art. 56 ust.1 Prawa budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, e) udział w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie na koszt własny Wykonawcy ewentualnych zaleceń instytucji dokonujących kontroli i odbiorów wg przepisów Prawa budowlanego. 3. Projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót, kosztorys inwestorski i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) przepisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. Poz. 462), 3) przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 4) przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 5) przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. Nr 121, poz. 1137, z późn.zm.). Ponadto projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do prawidłowego wykonania robót budowlanych oraz sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest także do sporządzenia projektu czasowej i stałej zmiany organizacji ruchu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. Nr 177, poz. 1729). 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy jednoczesnym zachowaniu najlepszych standardów z zakresu fachowości i praktyki inżynierskiej, jakich wymaga realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami prawa i normami, a w szczególności w sposób zgodny z wymaganiami: 1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), 3) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn zm.), 4) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 5) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 7) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), 8) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124 poz. 1030), 9) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 poz. 719), 10) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 11) innych obowiązujących przepisów prawa dotyczących przedmiotowej inwestycji. 5. Wszelkie koszty związane z zakupem materiałów, usług i ponoszeniem opłat niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym m.in. podkłady geodezyjne, wypis z planu zagospodarowania przestrzennego, mapy do celów projektowych, opłaty przyłączeniowe itp.) ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach w art. 45 ust.6 ustawy pzp. Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania . 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Orzesko- Knurowskim Banku Spółdzielczym o/Czerwionka - Leszczyny, Nr 13 8454 1095 2003 0041 5598 0003. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu na konto Zamawiającego. Wadium musi być na koncie Zamawiającego w terminie do 26.06.2013r. do godz. 9.30. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego złożenie i przechowanie bez naruszania oferty w Zarządzie Dróg i Służb Komunalnych w Czerwionce - Leszczynach. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument lub kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach