Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego kościoła poewangelickiego w Zdunach

Gmina Zduny ogłasza przetarg

  • Adres: 63-760 Zduny, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 215 001 , fax. 627 215 243
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduny
    ul. Rynek 2
    63-760 Zduny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 215 001, fax. 627 215 243
    REGON: 53112800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zduny.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego kościoła poewangelickiego w Zdunach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej i robót budowlanych dla zadania pn. Rewitalizacja zabytkowego kościoła poewangelickiego w Zdunach 2. Kody CPV: 71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego 71242000-6 – Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45000000-7 Prace budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 Roboty izolacyjne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie prac projektowych – obejmujących: a) projekt architektoniczno – konserwatorski remontu elewacji budynku kościoła oraz adaptacji wieży kościelnej na punkt widokowy dla nie-wielkich grup turystów, b) projekt konserwatorski remontu stolarki okiennej i drzwiowej. Elementem zamówienia jest uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do uzyskania decyzji prowadzenia pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie. W skład zamawianej dokumentacji wchodzi opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wytycznych do planu BIOZ. 2) wykonanie robót budowlanych: a) robót przygotowawczych związanych z przygotowaniem terenu i obiektu do prowadzenia robót budowlanych (zabezpieczenie cennych elementów, świadczących o pierwotnym jego wyglądzie – stolarka okienna i drzwiowa.), b) robót budowlanych związanych z remontem elewacji i adaptacją wieży na punkt widokowy, c) robót konserwatorskich przy stolarce okiennej i drzwiowej. Efektem technicznym przedmiotowego zadania będzie odrestaurowana bryła dawnego kościoła ewangelickiego świadcząca o historii obiektu i miasta Zduny oraz punkt widokowy (5 poziom wieży) umożliwiający oglądanie sylwety miasta z wysokości 20 metrów. Prace remontowe podejmowane przy obiekcie uchronią go przed zniszczeniem i pozwolą zachować dla następnych pokoleń. 4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z: 1) warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym, 2) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 5. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić minimum 21 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający prawidłowego funkcjonowania budynku; 5) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 3 ust. 5 i § 9 ust. 2 pkt. 10) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach