Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego budynku szkoły w Brzeźnie Wielkim

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego budynku szkoły w Brzeźnie Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie rewitalizacji zabytkowego budynku szkoły podstawowej w Brzeźnie Wielkim Podstawowe dane obiektu: - powierzchnia zabudowy: 399,62 m2, - powierzchnia użytkowa: 718,72 m2, Zakres prac do wykonania: a) Rozbiórki części istniejących ścian działowych b) Budowa nowych ścian i ścianek działowych c) Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej d) Przebudowa klatek schodowych e) Wymiana części pokrycia dachu, ocieplenie stropodachów f) Rozebranie części istniejących posadzek i wykonanie nowych g) Skucie większości istniejących tynków i położenie nowych h) Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku i) Przyłącze kanalizacji sanitarnej i przyłącze wody, j) Instalacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, ciepłej i zimnej wody, p.poż., centralnego ogrzewania z kotłownią olejową, instalacja wentylacji k) Instalacja elektryczna Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego dróg, chodników oraz urządzeń melioracyjnych w miejscu prowadzenia robót (przyłącza do budynku) b) Kompleksową inwentaryzacje powykonawczą wykonanego zadania oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej c) Organizacja i urządzenie placu budowy, d) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, (operatu kolaudacyjnego) f) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN do dnia w którym upływa termin składania ofert. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 pkt 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w gotówce, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Wadium na Przetarg - Rewitalizacja zabytkowego budynku szkoły w Brzeźnie Wielkim, na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 81834000010004685120000001. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż gotówka należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach 8.00-13.00 Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1-3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie kryteriów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale 6.3 oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych: W ciągu ostatnich pięciu lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 robotę budowaną o tożsamym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, tj. przebudowę, budowę lub remont budynku użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie niższej niż 900 000 tys. zł. Realizacja tego zadania musi być potwierdzona referencjami lub protokołami odbioru prac. Wykazane prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Dotyczy to również wykazanych robót budowlanych nie potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru. Zaleca się, aby referencje zawierały co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty budowlane, których referencje dotyczą b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty c) wskazanie zakresu robót i miejsca wykonania robót d) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) e) opinię podmiotu wystawiającego referencje stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie Dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Należy załączyć potwierdzone kopie uprawnień budowlanych poświadczone za zgodność z oryginałem oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w Załączniku nr 1), wraz z Oświadczeniami Wykonawcy (w załączniku nr 2), w którym znajdują się następujące oświadczenia (a - i) oraz zaświadczenia (j - l): a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zapoznał się ze stanem w jakim znajduje się budynek szkoły i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę; h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce pod planowaną inwestycję i znany mu jest stan budynku szkoły j) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605); k) Referencje potwierdzające wykonanie budynku użyteczności publicznej o tożsamym charakterze co przedmiot zamówienia l) Kopie uprawnień budowlanych oraz wpisów do właściwej Izby Zawodowej Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. j, k, l mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach