Przetargi.pl
Rewitalizacja w gminie sosnowica-Budowa kompleksów sportowych (4 zadania)

Urząd Gminy w Sosnowicy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5912152 , fax. 0-82 5912152
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Sosnowicy
    ul. Spokojna 10
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5912152, fax. 0-82 5912152
    REGON: 54579700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja w gminie sosnowica-Budowa kompleksów sportowych (4 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boisk (4 zadania) w następującym zakresie. Zadanie I. Budowa kompleksu boisk sportowych w miejscowości Zienki. Budowa boiska trawiastego do gry w piłkę nożną • Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni bezpiecznej do gry w koszykowkę, siatkowkę i tenisa ziemnego • Wyposażenie w elementy małej architektury • Odbudowa trawnika po pracach budowlanych Zadanie II. Budowa boiska, placu zabaw i altany w miejscowości Pasieka. Budowa boiska trawiastego • Budowa placu zabaw na nawierzchni poliuretanowej Budowa altany • Wyposażenie w elementy małej architektury • Odbudowa trawnika po pracach budowlanych • Wykonanie nasadzeń Zadanie III. Budowa boiska sportowego w m. Turno. • Budowa boiska trawiastego • Wyposażenie w elementy małej architektury oraz w piłkochwyty • Odbudowa trawnika po pracach budowlanych • Wykonanie nasadzeń Zadanie IV. Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z rozbudową placu zabaw w miejscowości Turno Osada. Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego wraz z rozbudową placu zabaw • Budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej • Budowa placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej • Wyposażenie w elementy małej architektury • Odbudowa trawnika po pracach budowlanych • Wykonanie nasadzeń 2. Zamówienie obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wy-konania ze względu na: sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, wydane dla danego przedsięwzięcia decyzje, zezwolenia i zgłoszenia administracyjne oraz uzgodnienia dokumentacji budowlano-technicznej. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji budowlano-technicznej stanowiącej (Załącznik Nr 1A-1D do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, projekty wykonawcze, - Szczegółowe specyfikacje techniczne SST, - Przedmiary robót, z tym zastrzeżeniem, iż przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumen-tacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkol-wiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 5. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów roz-liczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumen-tacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkol-wiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odpowiednio: Zadanie nr I Zienki: • Budowa boiska trawiastego do gry w piłkę nożną o wymiarach całkowitych 26x50m, 130m² • Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni bezpiecznej do gry w koszykówkę, siatkówkę i tenisa ziemnego18x32m, 472,4m² • Wyposażenie w elementy małej architektury trybuny, bramki, kosze do gry, elemen-ty do gry wnsiatkówkę, kosz na śmieci • Odbudowa trawnika po pracach budowlanych Zadanie nr II Pasieka: • Boisko trawiaste o wymiarach całkowitych 15x30m, 450m² • Plac zabaw o nawierzchni poliuretanowej 101m² • Altana 5x5m, 25m² • Elementy małej architektury: trybuny, bramki, kosze do gry, elementy do gry w siatkówkę, kosze na śmieci, ławki, tablica regulaminowa, budka lęgowa Zadanie nr III Turno: • Budowa boiska trawiastego o wymiarach całkowitych 28x40m, 1120m² • Wyposażenie w elementy małej architektury oraz w piłkochwyty trybuny, bramki, kosze do gry, elementy do gry w siatkówkę, kosz na śmieci, • Odbudowa trawnika po pracach budowlanych • Wykonanie nasadzeń Zadanie nr IV Turno Osada: • Boisko o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach całkowitych 18x32m, 576m2 • Plac zabaw o nawierzchni poliuretanowej 103m2 • Elementy małej architektury: trybuny, bramki, kosze do gry, elementy do gry w siatkowkę, kosze na śmieci, ławki, tablica regulaminowa, piłkochwy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami okre-ślonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót, prac i czynności, jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidło-wego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji admini-stracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowla-nych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż, wymagań Zamawiającego okre-ślonych w niniejszej Specyfikacji. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca przed rozpoczęciem prac zobligowany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji przyrodniczej w zakresie występowania ptaków i zwierząt gatunków chronionych określonych na podstawie art. 49 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. u. z 2018r. poz. 1614 z późn. zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grud-nia 2016r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U. z 2016r. poz. 2183). Inwentaryzację przyrodniczą należy przedłożyć zamawiającemu przed rozpoczęciem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) Zadanie 1 – 5 600 PLN ( słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100) b) Zadanie 2 – 2 400 PLN ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) c) Zadanie 3 – 2 000 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100) d) Zadanie 4 – 4 800 PLN ( słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) 2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 6.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Sosnowica: Bank Spółdzielczy w Parczewie Oddział w Sosnowicy nr rachunku: 40 8042 0006 0130 0231 2000 0270 z adnotacją ,,Wadium – Znak sprawy: ZP.271.20.2020. Zadanie nr…….’’ dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/ tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. 3) Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowie-dzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełno-mocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z Zestawieniem cenowym elementów rozlicze-niowych stanowiącym odpowiednio dla zadania I-IV Załącznik Nr 3a-3d do SIWZ. W przypadku sporządzenia oferty przez Wykonawcę na własnym formularzu, wymaga się aby Wykonawca uwzględnił w nim wszystkie oświadczenia i ele-menty zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowią-cych odpowiednio Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach