Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
- Data zamieszczenia: 2012-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
REGON: 00059690300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja terenu Alpinarium przy ul. Kopernika w Toruniu - w zakresie realizacji programu prac konserwatorskich i restauratorskich murków Remerowskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rewitalizacja terenu Alpinarium przy ul. Kopernika w Toruniu - w zakresie realizacji programu prac konserwatorskich i restauratorskich murków Remerowskich. 1. Przedmiotem zamówienia jest -Rewitalizacja terenu Alpinarium przy ul. Kopernika w Toruniu - w zakresie realizacji programu prac konserwatorskich i restauratorskich murków Remerowskich. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : wykonanie w szczególności następujących prac konserwatorskich i restauratorskich dla odcinków murów oznaczonych: B, C, D, E, F, G, H w przedmiarze prac konserwatorskich i restauratorskich wymienionym w umowie ( zal.3 do siwz) w §1 pkt 4 : 1) badanie obiektu - identyfikacja materiałów, identyfikacja jakościowa i ilościowa soli rozpuszczalnych w obrębie widocznych zmian wywołanych zawilgoceniem, odkrywki przy fundamentach w celu określenia głębokości posadowienia murów; 2) izolacja i zabezpieczenie przed wodą z gruntu - odkopanie murków na głębokość min. 50 cm i wprowadzenie warstwy izolacji pionowej, uporządkowanie terenu wokół murków ze spadkiem na zewnątrz, zadarnienie gleby wokół murów lub wysypanie warstwą grubego żwiru; 3) dezynfekcja - dezynfekcja powierzchni murów i nakryw w obrębie stwierdzonego wzrostu mikroorganizmów, usunięcie roślin zielnych ze szczelin; 4) betonowe nakrywy - przegląd nakryw pod kątem grubości, stanu zachowania i stabilności montażu, demontaż ruchomych, zbyt cienkich (poniżej 10cm) lub popękanych elementów, oczyszczenie powierzchni zachowanych płyt myjką średniociśnieniową, aplikacja migrujących inhibitorów korozji zgodnie z dokumentacją konserwatorską, oczyszczenie widocznego zbrojenia z produktów korozji oraz pozostałości porostów piaskarką, zabezpieczenie zbrojenia preparatem zgodnie z dokumentacją konserwatorską, zbrojenie dużych ubytków i ich rekonstrukcja, odtworzenie brakujących nakryw, wypełnienie szczelin między płytami, scalenie ubytków, hydrofobizacja powierzchni; 5) mur ceglany i kamienny fundament - przegląd powierzchni murów średniowiecznych pod kątem identyfikacji miejsc o zdezintegrowanej lub osłabionej strukturze, wzmocnienie strukturalne zdezintegrowanych partii cegieł i zapraw, rozebranie całkowicie zdezintegrowanych fragmentów murów, przegląd powierzchni w celu identyfikacji wszystkich miejsc gdzie współczesne zaprawy zostały zniszczone, ostrożne usunięcie zapraw z w/w miejsc, usunięcie spękanych lub osypujących się współczesnych cegieł, usunięcie cementowych zapraw z murków kamiennych, oczyszczenie powierzchni muru, usunięcie soli z przypowierzchniowych partii muru, uzupełnienie ubytków cegieł, uzupełnienie ubytków zaprawy w spoinach muru ceglanego i muru kamiennego, scalenie kolorystyczne powierzchni murów, ponowna dezynfekcja lica muru, pokrycie chodnika muru z krenelażem warstwą hydroizolacji po wykonaniu niewielkiego spadku na zewnątrz, hydrofobizacja lica i nakryw przedpiersia oraz skośnych elementów. 6) uporządkowanie terenu, uzupełnienie gleby i przywrócenie trawy; 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej (konserwatorskiej) zrealizowanych prac. 2.Dokumentację powykonawczą, o której mowa wyżej Wykonawca wykona w dwóch egz. oprawioną w sztywną oprawę introligatorską oraz dwie kopie na nośniku elektronicznym CD/DVD, obejmującą: 1) określenie zabytku; 2) miejsce jego położenia; 3) wskazanie właściciela zabytku; 4) część opisową, zawierającą informacje o dotychczas przeprowadzonych pracach oraz z przebiegu prac będących przedmiotem niniejszej umowy (zastosowanej technologii, materiałów, itp.); 5) zalecenia dla użytkownika; 6) część fotograficzną z realizacji zadania: przed, w trakcie i po pracach; w podpisie pod zdjęciami, należy zaznaczyć miejsce wykonania zdjęcia; zdjęcia należy wykonać barwne na papierze fotograficznym - format min. 10 x 15 cm. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem prac konserwatorskich i restauratorskich, który stanowi zestawienie potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy materiałów i nakładów pracy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru prac konserwatorskich i restauratorskich oraz dokumentacją projektową budowlaną i wykonawczą, opracowanymi przez Polskie Zrzeszenie Inżynierów i Techników Sanitarnych Oddział Toruń, z siedzibą w Toruniu przy ul. Piernikarskiej 4/1, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną i konserwatorską oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. Wykonawca zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględnił je w złożonej ofercie. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazania w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik do siwz 2) oraz Programie prac konserwatorskich u restauratorskich i przedmiarze robót (załącznik do siwz 1) dotyczące nazw materiałów należy rozumieć jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający przez ofertę równoważną rozumie zastosowanie materiałów o parametrach technicznych- jakościowych co najmniej równych wyspecyfikowanym w dokumentacji. 4.Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Termin gwarancji wynosi 4 lata i liczy się - od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy obejmującą budowę segmentów zakwaterowania - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-03-10 - Remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego
Dodano: 2016-01-15 - Remont pomieszczeń na potrzeby nocnej i świątecznej Pomocy Medycznej.
Dodano: 2015-05-13 - Przetarg nieograniczony nr PM-5/2015
Dodano: 2015-02-17 - Przetarg nieograniczony nr M-5/2015
Dodano: 2015-01-29 - Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-10-29 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE (CZĘŚCI BUDYNKU HANDLOWEGO) NA CELE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ZALESIE gm. SZUBIN NA TERENIE DZIAŁKI nr 48/2 - I ETAP
Dodano: 2014-10-13 - przebudowa budynku nr 18
Dodano: 2014-09-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR PM - 18/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w 3 gabinetach zabiegowych (oddział wewnętrzny I, wewnętrzny II oraz okulistyka) i łazience dla niepełnosprawnych. DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2014-09-16 - NAPRAWA TYNKÓW I POSADZEK, KONSERWACJA MALARSKA I STOLARSKA ORAZ NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W BRODNICY - SPRAWA NR 94/2014
Dodano: 2014-08-29