Przetargi.pl
Rewitalizacja terenów zdegradowanych poprzez modernizację budynku MOS w Puławach wraz z jego otoczeniem

Powiat Puławski ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, Aleja Królewska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
    Aleja Królewska 19
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 886 11 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenów zdegradowanych poprzez modernizację budynku MOS w Puławach wraz z jego otoczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i dostosowanie budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Puławach ul. Kołłątaja 1 do wymogów p.poż. w ramach zadania „Rewitalizacja terenów zdegradowanych poprzez modernizację budynku MOS w Puławach wraz z jego otoczeniem”. Zamówienie obejmuje: • branżę budowlaną: roboty związane z naprawą ściany zewnętrznej, roboty budowlane związane z dostosowaniem budynku do wymogów p.poż, a mianowicie: wykonanie schodów zewnętrznych z balustradą i z zadaszeniem wyjść ewakuacyjnych, montaż stolarki i ślusarki drzwiowej p.poż., wydzielenie klatek schodowych, przebudowa pochylni w korytarzu, hydranty, montaż klap oddymiających oraz barierek na klatkach schodowych, zabezpieczenie p.poż. słupów żelbetowych oraz belek stropowych; • branżę elektryczną: wymianę instalacji elektrycznej (bez opraw oświetleniowych), instalację odgromową, oświetlenie awaryjne, instalację oddymiania i SSP (System Sygnalizacji Pożarowej). Zamawiający wymaga bezwzględnie, aby część robót t.j. naprawa ściany, roboty budowlane związane z przebudową wyjść z budynku, schody zewnętrzne, daszki i balustrady schodów zewnętrznych oraz inne prace związane z zamurowaniem lub wykuciem otworów w bryle zewnętrznej budynku, (jak np. klapy oddymiające) zostało wykonane w pierwszej kolejności w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy ze względu na przewidywaną realizację innego zamówienia dotyczącego termomodernizacji budynku. Jednocześnie Zamawiający wymaga bezwzględnie, aby wszystkie roboty uniemożliwiające normalne funkcjonowanie młodzieżowego ośrodka socjoterapii tj. roboty wewnętrzne (część branży budowlanej i branża elektryczna) wykonane zostały w okresie wakacyjnym tj. od 23 czerwca 2018r. do 25 sierpnia 2018r. (w ośrodku w tym czasie nie będzie uczniów). W pozostałym zakresie prace mogą być wykonywane w okresie od dnia przekazania placu budowy, umożliwiającym zgodne z prawem funkcjonowanie jednostek znajdujących się w budynku. Termin realizacji: 21 września 2018r. w tym zgodnie z terminami i zasadami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ, tj. w szczególności: - dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie określonym w punkcie III.1 SIWZ oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zakres określony w punkcie III.1 SIWZ). WAŻNE: Zamawiający informuje, że budynek od dnia 03.09.2018r. ( po okresie wakacyjnym wskazanym wyżej) będzie w pełni zasiedlony (dotyczy zarówno administracji jak i pokoi mieszkalnych) w związku z czym konieczna jest pełna realizacja zakresu prac wewnętrznych w terminie, brak będzie po tym okresie (wakacyjnym) faktycznych możliwości wykonywania prac w budynku. W związku z powyższym brak realizacji zamówienia w terminie rodzić może odpowiedzialność odszkodowawczą po stronie Wykonawcy. W celu terminowej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy szczególnej wydajności i koordynacji prac, w tym zwłaszcza jednoczesnego wykonywania robót w budynku w różnych miejscach i różnych branżach (np. ogólnobudowlane, elektryczne) w tym w razie takiej konieczności z wykorzystaniem zmianowości prac. Wykonawca będzie zobowiązany do koordynowania prac (np. związanych z oświetleniem) z Wykonawcą wyłonionym w przetargu na roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku – w zakres tego zadania wchodzi m.in. wewnątrz budynku wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne oraz ocieplenie budynku. Zmiana terminu realizacji zamówienia będzie dopuszczona wyłącznie, gdy przyczyna wydłużenia realizacji zamówienia określona w umowie będzie miała faktyczny wpływ na czas realizacji zamówienia. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający żąda aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca (podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108) osoby na stanowiskach robotniczych wykonujących roboty budowlane odpowiadające zakresowi określonemu w dokumentacji projektowej (jak wyżej) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach ( w tym technicznych) i jakości. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo „lub równoważne”, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty w szczególności w przypadku gdy Wykonawca nie powołuje się na rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - 5 000 zł (pięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2018, poz. 110). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem Rewitalizacja MOS. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.5.1 SIWZ i pkt V.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. e) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego f) Wykaz osób do oceny w kryterium dotyczącym doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia sporządzony zgodnie z zał. nr 1 a) do SIWZ (jeżeli Wykonawca ubiega się o punkty zgodnie z pkt XIV 1. c) SIWZ). UWAGA: - do oceny w kryterium dotyczącym doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie mogą zostać przedstawione inne osoby niż osoby wskazane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V.2.3.2 SIWZ. - wykaz osób do oceny w kryterium dotyczącym doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie należy do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy i w wypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do uzupełnienia. Oświadczenie w zakresie podwykonawców- należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy)- zał. Nr 1 b) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach