Gmina Bielawa ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 83-34-255 , fax. 74 83-35-838
- Data zamieszczenia: 2024-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielawa
Plac Wolności 1
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
tel. 74 83-34-255, fax. 74 83-35-838
REGON: 890717823 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja terenów wokół byłego zbiornika wody przemysłowej "Sudety" w Bielawie - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania pn. Rewitalizacja terenów wokół byłego zbiornika wody przemysłowej "Sudety" w Bielawie - etap I, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - część III SWZ na który składa się dokumentacja techniczna (Projekt budowlany, Projekt Techniczny, Projekt Wykonawczy, Przedmiary, STWiOR) 2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ - projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium zgodnie z SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ustawy Pzp);a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem, że suma gwarancyjna tego ubezpieczenia nie może być niższą niż: 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).2) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp).a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:1 zadanie w zakresie robót drogowych tj. budowy/przebudowy/remontu drogi o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych),lub1 zadanie w zakresie w zakresie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu wraz z infrastrukturą tj. ciągami komunikacyjnymi, instalacją sanitarną, wodociągową i elektryczną o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych).b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:• Kierownik Budowy - kierownik robót drogowych – doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów,• Kierownik robót elektrycznych – doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów.• Kierownik robót instalacyjnych – doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dachu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach
Dodano: 2024-07-03 - Remont dachów wraz z dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze
Dodano: 2024-07-02 - Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 118788 D w Opolnicy
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi gminnej – ulica Kaczerki w miejscowości Kuropatnik – etap I
Dodano: 2024-07-01 - „Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap”
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa i remont nawierzchni wraz z odwodnieniem terenu Placu Targowego w Świebodzicach
Dodano: 2024-06-26 - Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
Dodano: 2024-06-26 - Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
Dodano: 2024-06-25 - Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25