Przetargi.pl
Rewitalizacja terenów Starego Miasta w obrębie ulic Zaściankowa, Kaczy Rynek i W. Jagiełły w Żarach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Rynek 1-5/18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Rynek 1-5/18 1-5/18
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
    REGON: 00052618500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenów Starego Miasta w obrębie ulic Zaściankowa, Kaczy Rynek i W. Jagiełły w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia. 1)przebudowę jezdni na nawierzchnię granitową, 2)przebudowę chodników - kostka betonowa typu Starobruk w kolorze -jesieni, 3)przebudowę skweru w obrębie tych ulic (ścieżki granitowe, murki granitowe wraz z siedziskami, montaż rzeźby Kaczarka). Rzeźba stanowi dostawę inwestorską. 4)zagospodarowanie skweru zielenią, 5)wykonanie zasilania oraz montaż opraw doziemnych na skwerze podświetlających rzeźbę, Zakres rzeczowy objęty przedmiotem zamówienia przedstawiono na załączniku graficznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy ( Rozdział IV SIWZ). 2.Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) Przedmiarami robót branży drogowej, elektrycznej oraz zieleni, stanowiące zakres Rozdziału V SIWZ, 2) Dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Projektową MYCZKOWSKI z siedzibą we Wrocławiu, ul. Micińskiego 6a na którą składają się następujące opracowania: a)Projekt budowlany zamienny - Przebudowa ulic Zaściankowej, Kaczego Rynku i W. Jagiełły w Żarach; b)Projekt Wykonawczy przebudowy skweru w obrębie ulic Zaściankowej, Kaczego Rynku i W. Jagiełły oraz nawierzchni ulic Zaściankowej i W. Jagiełły w Żarach, c)Projekt wykonawczy wykonania zieleni na skwerze, d)Projekt docelowej organizacji ruchu, e)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne branży drogowej, elektrycznej i zieleni, 3) Wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania dokumentacji; 4) Decyzją - pozwolenie na budowę: Nr 610/2008 z dnia 12 września 2008 r.. Przedmiary oraz Dokumentacje, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) i 2) , stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy. b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie porównywalnym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zadania polegające na: - budowie nawierzchni z kostki granitowej o pow. minimum 900 m2 - minimum 1 takie zadanie, - budowie nawierzchni z kostki betonowej o pow. min. 1500 m2 - minimum 1 takie zadanie e)dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności: - drogowej lub równoważnej konstrukcyjno - budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. f)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania, g)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. h)przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonym w pkt. 8 Rozdział I SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje wymaganym wykwalifikowanym personelem oraz potencjałem technicznym, zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 2.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a)Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. b)W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1) lit. c) - f) Rozdział I SIWZ muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. d)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. e)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. f)Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. 3. Wymagania dodatkowe: a)Wykonawca powinien zapoznać się z terenem objętym zamówieniem. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. b)Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy (rozdział IV SIWZ). 4.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych, w pkt. 4 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 SIWZ Rozdział I Instrukcji dla Wykonawców spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ: 1)Formularz oferty wg rozdziału II niniejszej SIWZ. 2)Informacja ogólna o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 3)Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z pkt. 6 rozdziału I SIWZ. 4)Tabela elementów rozliczeniowych, wg załącznika nr 6 do Oferty. 5)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, na potwierdzenie warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia określonego przez Zamawiającego, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca ich wykonania wg załącznika nr 3 do oferty. d)Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające informacje o zakresie, dacie i miejscu wykonania zadania oraz, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały wykonane należycie. e)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego jakim dysponuje Wykonawca, wg załącznika nr 4 do oferty. f)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy wg załącznika nr 5 do oferty. g)Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach. h)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia wykazanego w zał. nr 4 do oferty oraz do udostępnienia osób wykazanych w zał. nr 5 do oferty (jeśli dotyczy). 6)W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: a)Pełnomocnictwo określone w pkt. 3 ppkt. 5) lit d) rozdziału I SIWZ. b)Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2) oraz ppkt. 5) lit. a) - b) Rozdziału I - Instrukcji dla Wykonawców przedstawia każdy z tych Wykonawców. 7)W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 5) lit. b) Rozdziału I SIWZ należy załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 7) lit. a) rozdziału I SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 7) lit. a) rozdziału I SIWZ. c)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8)Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w terminie przewidzianym na złożenie ofert nie złożyli dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 4 rozdziału I SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach