Przetargi.pl
REWITALIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH WE WSI CHICHY, LUBIECHÓW, ŚLIWNIK I BOBRZANY-REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH W CHICHACH I W LUBIECHOWIE- ETAP I

Gmina Małomice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-320 Małomice, Plac Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3769027 , fax. 068 3769051 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małomice
    Plac Konstytucji 3 Maja 1 1
    67-320 Małomice, woj. lubuskie
    tel. 068 3769027, fax. 068 3769051 w. 12
    REGON: 00052877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malomice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH WE WSI CHICHY, LUBIECHÓW, ŚLIWNIK I BOBRZANY-REMONT ŚWIETLIC WIEJSKICH W CHICHACH I W LUBIECHOWIE- ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 3.1. Remont świetlicy wiejskiej w Chichach gm. Małomice, działka nr 311, a w szczególności wykonanie: 1) ROBÓT BUDOWLANYCH, W TYM : a) Rozbiórek i demontażu elementów budowlanych : -Wykucia z muru ościeżnic, krat, balustrad i innych elementów stalowych, - Demontażu drzwi i wykucia z muru ościeżnic drzwiowych, - Demontażu okien , - Demontażu posadzek cementowych, płytek ceramicznych, pvc, - Rozbiórki ścian murowanych z cegły i kominów, - Rozbiórki różnych elementów wewnętrznych i zewnętrznych - Rozbiórki pieca kaflowego, - Rozebrania pokrycia dachowego z papy; b) Robót fundamentowych i izolacyjno- przeciwwilgociowych : - Wzmocnienia narożnika budynku na długości 2 metrów w obu kierunkach ściany, - Izolacji przeciwwilgociowej fundamentów - Izolacji na ścianach fundamentowych zewnętrznych z folii kubełkowej; c) Robót murowych i konstrukcyjnych: - Nowych ścianek działowych i konstrukcyjnych murowanych, z bloczków gazobetonowych (norma PN-B-19301: 1997) odmiany 400 gr 6 i 12 cm na zaprawie klejowej, - Kominów wentylacyjnych : przemurowania kominów ponad dachem z cegły klinkierowej wg. opinii kominiarskiej, przewodów wentylacyjnych poziomych i pionowych, - Zamurowań otworów okiennych i drzwiowych; d) Nadproży drzwiowych żelbetowych prefabrykowanych; e) Tynków i okładzin ścian : - Wewnętrznych, okładzin ścian w pomieszczeniach mokrych (sanitarnych); - Tynków wewnętrznych i okładzin ścian w pomieszczeniach suchych; - Sufitów podwieszonych; f) Robót podłogowych i posadzkowych: - Podłóg z wykładziną obiektową - Podłóg z płytek gres na gruncie - Podłóg z płytek gres na stopie; g) Malowania : - Ścian w pomieszczeniach mokrych(sanitarnych) - Ścian w pomieszczeniach suchych - Wykonania tynku dekoracyjnego mozaikowego; h) Stolarki okiennej i drzwiowej: - Okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV i parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej- w ilości zgodnie z projektem architektury - Drzwi zewnętrznych i wewnętrznych - w ilości zgodnie z przedmiarem robót - Ościeżnic; i) Pokrycia dachu: - Pokrycia dachu dwuspadowego blachodachówką - przybicia kontrłat i łat dachowych - wykonania pokrycia z blachodachówki - Pokrycia dachu jednospadowego papą termozgrzewalną - zerwania istniejącego pokrycia papowego - demontażu deskowania - impregnacji istniejącej konstrukcji drewnianej - montażu płyty OSB III - pokrycia dachu 2x papą termozgrzewalną; j) Rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich : - Rynien z blachy tytan-cynk o śr. 150 mm, haków stalowych do rynien - Rur spustowych z blachy tytan-cynk o śr. 120 mm, haków stalowych do rur spustowych - Opierzenia i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk gr. 0,6 mm - Płotków przeciwśniegowych ze wspornikami; k) Elewacji : - Naprawy ścian - Podkładów pod tynki szlachetne - Tynków szlachetnych; l) Nawierzchni z kostki betonowej: - Opasek wokół budynku wraz z montażem ścieków odprowadzających wodę deszczową 2) ROBÓT SANITARNYCH: a) Wewnętrznej instalacji wodociągowej : - Demontażu wewnętrznej instalacji wodociągowej - Poprowadzenia instalacji do nowoprojektowanych urządzeń - Izolacji rurociągów i wykonania obudów - Montażu elektrycznych podgrzewaczy c.w.u; b) Wewnętrznej instalacji kanalizacji (sanitarnej). 3.2. Remont świetlicy wiejskiej w Lubiechowie gm. Małomice, działka nr 94, a w szczególności wykonanie: 1) ROBÓT BUDOWLANYCH , W TYM : a) Rozbiórek i demontażu elementów budowlanych : - Wykucia z muru ościeżnic, krat, balustrad i innych elementów stalowych, - Demontażu drzwi i wykucia z muru ościeżnic drzwiowych, - Demontażu okien, - Rozbiórki posadzek cementowych, płytek ceramicznych, pvc, - Rozbiórki ścian murowanych z cegły i kominów, - Rozbiórki różnych elementów wewnętrznych i zewnętrznych - Rozbiórki pieca kaflowego, - Rozebrania pokrycia dachowego z papy; b) Robót fundamentowych i izolacyjno- przeciwwilgociowych : - Wzmocnienia narożnika budynku na długości 2 metrów w obu kierunkach ściany, - Izolacji przeciwwilgociowej fundamentów - Izolacji na ścianach fundamentowych zewnętrznych z folii kubełkowej; c) Robót murowych i konstrukcyjnych : - Przemurowania ścian - Kominów wentylacyjnych : przemurowania kominów ponad dachem z cegły pełnej kl. 250 wg. opinii kominiarskiej, przewodów wentylacyjnych poziomych i pionowych; d) Nadproży drzwiowych żelbetowych prefabrykowanych; e) Tynków i okładzin ścian : - Wewnętrznych, okładzin ścian w pomieszczeniach mokrych(sanitarnych); - Tynków wewnętrznych i okładzin ścian w pomieszczeniach suchych; - Sufitów podwieszonych; f) Robót podłogowych i posadzkowych : - Podłóg z płytek gres układanych na istniejącym podłożu; g) Malowania : - Ścian w pomieszczeniach mokrych(sanitarnych) - Ścian w pomieszczeniach suchych - Wykonania tynku dekoracyjnego mozaikowego; h) Stolarki okiennej i drzwiowej: - Okien z PCV wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV i parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej- w ilości zgodnie z projektem architektury - Drzwi zewnętrznych i wewnętrznych - w ilości zgodnie z przedmiarem robót - Ościeżnic; i) Pokrycia dachu: - Pokrycia dachu dwuspadowego blachodachówką - przybicia kontrłat i łat dachowych - pokrycia z blachodachówki, - Pokrycia dachu jednospadowego papą termozgrzewalną - zerwania istniejącego pokrycia papowego - demontażu deskowania - impregnacji istniejącej konstrukcji drewnianej - montażu płyty OSB III - pokrycia dachu 2x papą termozgrzewalną; j) Rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich : - Rynien z blachy tytan-cynk o śr. 150 mm, haków stalowych do rynien - Rur spustowych z blachy tytan-cynk o śr. 120 mm, haków stalowych do rur spustowych - Opierzenia i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk gr. 0,6 mm - Płotków przeciwśniegowych ze wspornikami; k) Elewacji - wykonania tynków zewnętrznych : - Naprawy ścian - Podkładów pod tynki szlachetne - Wykonania tynków szlachetnych; l) Nawierzchni z kostki betonowej : - Opasek wokół budynku wraz z montażem ścieków odprowadzających wodę deszczową 2) ROBOT SANITARNYCH a) Wewnętrznej instalacji wodociągowej : - Demontażu wewnętrznej instalacji wodociągowej - Poprowadzenia instalacji do nowoprojektowanych urządzeń - Izolacji rurociągów i wykonania obudów - Montażu elektrycznych podgrzewaczy c.w.u; b) Wewnętrznej instalacji kanalizacji (sanitarnej). 3.3. INFORMACJE DODATKOWE NIEZBĘDNE DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO: 1) Wykonania i zamontowania dwóch tablic, zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : a) tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych, iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską, b) tablicę pamiątkową po zakończeniu robót budowlanych. Na obu tablicach winny znaleźć się : logo programu i emblemat Unii Europejskiej. Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: - emblemat Unii Europejskiej, - logo programu, - odniesienie do Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich. Informacje te powinny zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. 2) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, Prawem budowlanym, dokumentacją techniczną sporządzoną przez Pracownię Projektową MM-PROJEKT ul. Aleja Wojska Polskiego 98, 68-200 Żary, wiedzą i sztuką budowlaną i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 3) Wykonawca powinien zadbać o to aby obszar prowadzenia robót był ogrodzony oraz wyraźnie oznakowany, a w miejscach szczególnie niebezpiecznych by zostały umieszczone znaki informacyjne o rodzaju zagrożenia oraz aby Wykonawca zastosował środki zabezpieczające przed skutkami zagrożenia. Teren budowy należy zaopatrzyć w tablicę informacyjną wraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Wykonawca winien zadbać o należyte składowanie i zabezpieczenie na terenie obiektu materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wszelki gruz, czy inne odpady powstałe w takcie prac remontowych muszą zostać przez Wykonawcę wywiezione i utylizowane na Jego koszt (wliczony do ogólnej ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia), zgodnie z wymogi ustawy o odpadach (Dz. U. t.j.z 2010r. Nr 185,poz.1234 z późn.zm.). 6) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne zezwalające na stosowanie w budownictwie. 7) W trakcie robót ziemnych- po dokonaniu odkrywki - Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia projektanta o istniejących warunkach gruntowo-wodnych celem skorygowania założeń przyjętych w projekcie. 3.4. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej Projektant użył, w celu precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, nazw producentów i dystrybutorów, opisom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium. 8.2. Wadium w wysokości 4400,00 zł, słownie: cztery tysiące czterysta złotych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 8.4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005 i przechowuje się na tym rachunku. 8.5.Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 8.6.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 8.7.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8.8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 8.13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie opisanej w punkcie 8.8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malomice.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach