Gmina i Miasto Stawiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-820 Stawiszyn, Szosa Pleszewska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 528 079, , fax. 627 528 097
- Data zamieszczenia: 2019-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Stawiszyn
Szosa Pleszewska 3
62-820 Stawiszyn, woj. wielkopolskie
tel. 627 528 079, , fax. 627 528 097
REGON: 52944000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Stawiszyna- Ludzie- Przestrzeń- Zmiany - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr I „Przebudowa części obszaru do rewitalizacji w Stawiszynie”- obejmująca przebudowę dróg z niezbędną infrastrukturą oraz w środkowej części rynku z elementami małej architektury (ciągi komunikacji pieszej i kołowej, parkingi, fontanny posadzkowe, ławki, kosze na śmieci, słupy ogłoszeniowe, stojaki na rowery, tablice informacyjne itp.), budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, sieci oświetlenia ulicznego , kanalizacji teletechnicznej wraz z przyłączami. Zakres zamówienia obejmuje roboty: a) Branża drogowa: ciągi komunikacji kołowej, ciągi komunikacji pieszej, zatoki postojowe, zatoki autobusowe, elementy małej architektury. b) Branża sanitarna, elektryczna i telekomunikacyjna • sieć wodociągową wraz z przyłączami, • hydranty nadziemne przeciwpożarowe, • sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami i podejściami pod rynny, • sieć kanalizacji deszczowej odwodnienie dróg publicznych wraz z wpustami drogowymi, • sieć oświetlenia ulicznego wraz z iluminacją ratusza, drzew oraz placu, • zasilanie elektryczne złącz kablowych i fontann na placu, W zadaniu nr 1 została wyłączona część kanalizacji teletechnicznej. Przedmiotowy zakres został usunięty z przedmiaru udostępnionego jako dokumentacja pomocnicza do postępowaniu. c) Mała architektura fontanny wraz z instalacjami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania systemu. Z uwagi na planowaną docelowo rozbudowę urządzeń sterujących fontanną klasyczną, rozmieszczenie systemu instalacji musi być bezwzględnie wykonane wg schematu producenta. wykonanie podziemnego pomieszczenia technologicznego do obsługi fontann wraz z instalacjami niezbędnymi do ich prawidłowego funkcjonowania montaż wiat przystankowych montaż latarni oświetleniowych montaż ławek montaż koszy na śmieci montaż tablic informacyjnych montaż stojaków na rowery montaż słupków ograniczających montaż słupa ogłoszeniowego montaż rozet żeliwnych montaż hydrantów naziemnych murki oddzielające rabaty kwiatowe itp. d) Zagospodarowanie terenu zieleni oraz wykonanie nasadzeń wykonania plantowania powierzchni wykonanie trawników dywanowych siewem wraz z nawożeniem sadzenie drzew liściastych sadzenie krzewów liściastych przesadzenie istniejących drzew liściastych 2 Zadanie nr II „ Rozbudowa dziedzińca o scenę wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Zakres zamówienia obejmuje roboty: Rozbiórka budynków gospodarczych Murowe i konstrukcyjne Roboty wykończeniowe Roboty Elewacyjne Roboty ziemne Plac Scena Nasadzenia i elementy małej architektury 3. Zadanie nr III „Remont elewacji oraz lokalu na parterze budynku zlokalizowanego w Stawiszynie przy ul. 1 Maja 1” Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze Roboty modernizacyjne a. Roboty malarskie b. Roboty posadzkowe c. Roboty wykończeniowe d. Stolarka e. Roboty elewacyjne f. Pokrycie dachowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 110 512,32 PLN( słownie: sto dziesięć tysięcy pięćset dwanaście zł 32/100gr)przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu- przelewem na konto Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r. poz. 310) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 55 8407 0003 0500 0101 2000 0006 z dopiskiem: Wadium dla przetargu: „Rewitalizacja Stawiszyna- Ludzie –Przestrzeń- Zmiany” wraz z podaniem nazwy Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego należy wpiąć trwale do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna- kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał wadium należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty) 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7) 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, na której zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia w/w dokumentu dla wszystkich podmiotów. 3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6.Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 7. W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 8. Kosztorys ofertowy – (składany w postępowaniu przez Wykonawcę wraz z oświadczeniami i dokumentami na wezwanie Zamawiającego) . 9. Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. C) Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1. Wypełniony druk oferty ( załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy 3. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Walentynów, Gmina Raszków - etap - I
Dodano: 2024-04-21 - Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa drogi gminnej – ulicy Czołowskiej w Kórniku
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3065P na odcinku Cienin Zaborny – Cienin Kościelny
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
Dodano: 2024-04-12