Przetargi.pl
Rewitalizacja Stawiszyna- Ludzie- Przestrzeń- Zmiany

Gmina i Miasto Stawiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-820 Stawiszyn, Szosa Pleszewska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 528 079, , fax. 627 528 097
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Stawiszyn
    Szosa Pleszewska 3
    62-820 Stawiszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 528 079, , fax. 627 528 097
    REGON: 52944000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Stawiszyna- Ludzie- Przestrzeń- Zmiany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I „Przebudowa części obszaru do rewitalizacji w Stawiszynie”- obejmująca przebudowę dróg z niezbędną infrastrukturą oraz w środkowej części rynku z elementami małej architektury (ciągi komunikacji pieszej i kołowej, parkingi, fontanny posadzkowe, ławki, kosze na śmieci, słupy ogłoszeniowe, stojaki na rowery, tablice informacyjne itp.), budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami, sieci oświetlenia ulicznego , kanalizacji teletechnicznej wraz z przyłączami. Zakres zamówienia obejmuje roboty: a) Branża drogowa:  ciągi komunikacji kołowej,  ciągi komunikacji pieszej,  zatoki postojowe,  zatoki autobusowe,  elementy małej architektury. b) Branża sanitarna, elektryczna i telekomunikacyjna • sieć wodociągową wraz z przyłączami, • hydranty nadziemne przeciwpożarowe, • sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami i podejściami pod rynny, • sieć kanalizacji deszczowej odwodnienie dróg publicznych wraz z wpustami drogowymi, • sieć oświetlenia ulicznego wraz z iluminacją ratusza, drzew oraz placu, • zasilanie elektryczne złącz kablowych i fontann na placu, W zadaniu nr 1 została wyłączona część kanalizacji teletechnicznej. Przedmiotowy zakres został usunięty z przedmiaru udostępnionego jako dokumentacja pomocnicza do postępowaniu. c) Mała architektura  fontanny wraz z instalacjami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania systemu. Z uwagi na planowaną docelowo rozbudowę urządzeń sterujących fontanną klasyczną, rozmieszczenie systemu instalacji musi być bezwzględnie wykonane wg schematu producenta.  wykonanie podziemnego pomieszczenia technologicznego do obsługi fontann wraz z instalacjami niezbędnymi do ich prawidłowego funkcjonowania  montaż wiat przystankowych  montaż latarni oświetleniowych  montaż ławek  montaż koszy na śmieci  montaż tablic informacyjnych  montaż stojaków na rowery  montaż słupków ograniczających  montaż słupa ogłoszeniowego  montaż rozet żeliwnych  montaż hydrantów naziemnych  murki oddzielające rabaty kwiatowe itp. d) Zagospodarowanie terenu zieleni oraz wykonanie nasadzeń  wykonania plantowania powierzchni  wykonanie trawników dywanowych siewem wraz z nawożeniem  sadzenie drzew liściastych  sadzenie krzewów liściastych  przesadzenie istniejących drzew liściastych 2 Zadanie nr II „ Rozbudowa dziedzińca o scenę wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Zakres zamówienia obejmuje roboty:  Rozbiórka budynków gospodarczych  Murowe i konstrukcyjne  Roboty wykończeniowe  Roboty Elewacyjne  Roboty ziemne  Plac  Scena  Nasadzenia i elementy małej architektury 3. Zadanie nr III „Remont elewacji oraz lokalu na parterze budynku zlokalizowanego w Stawiszynie przy ul. 1 Maja 1”  Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze  Roboty modernizacyjne a. Roboty malarskie b. Roboty posadzkowe c. Roboty wykończeniowe d. Stolarka e. Roboty elewacyjne f. Pokrycie dachowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 110 512,32 PLN( słownie: sto dziesięć tysięcy pięćset dwanaście zł 32/100gr)przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu- przelewem na konto Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r. poz. 310) 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 55 8407 0003 0500 0101 2000 0006 z dopiskiem: Wadium dla przetargu: „Rewitalizacja Stawiszyna- Ludzie –Przestrzeń- Zmiany” wraz z podaniem nazwy Wykonawcy. Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego należy wpiąć trwale do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna- kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał wadium należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty) 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 7) 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, na której zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu i SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia w/w dokumentu dla wszystkich podmiotów. 3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6.Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 7. W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 8. Kosztorys ofertowy – (składany w postępowaniu przez Wykonawcę wraz z oświadczeniami i dokumentami na wezwanie Zamawiającego) . 9. Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. C) Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1. Wypełniony druk oferty ( załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy 3. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach