Przetargi.pl
Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I. Część C. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2013/01/RB/C

Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Miodowa 23
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4782211 , fax. 068 4782211
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z Żaganiu
    ul. Miodowa 23 23
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4782211, fax. 068 4782211
    REGON: 97125984900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagantbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Starówki Miejskiej w Żaganiu - etap I. Część C. Nr sprawy: ZTBS-ZP-RSM-2013/01/RB/C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Żaganiu, jako Lider projektu działa w imieniu i na rzecz Inwestora- Partnera Projektu Spółdzielni Mieszkaniowej w Żaganiu. Finansowanie: środki własne Partnerów Projektu i środki unijne z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, priorytet IV Rozwój modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. 2. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych budynku przy ul. Rynek 31-32 w Żaganiu, na działce ewidencyjnej nr 1296, w ramach Rewitalizacji Starówki Miejskiej w Żaganiu -etap I. Budynek mieszkalno - usługowy, III-kondygnacyjny, podpiwniczony, przekryty stropodachem nie wentylowanym. Parametry charakterystyczne: 1) szerokość - 16,55 m, 2) długość - 26,20 m, 3) wysokość od poziomu terenu - 10,30 m, 4) powierzchnia zabudowy - 436,20 m?, 5) kubatura części nadziemnej - 4 493,00 m?. 3. Zakres robót obejmuje zmianę wystroju elewacji z detalami w formie nawiązującej do zabudowy historycznej z jednoczesnym dociepleniem styropianem. Szczegółowy zakres robót pozostałych do wykonania, zawiera dołączony do SIWZ przedmiar robót. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez PHU Biuro Projektowe PROBUD wraz z załączonymi do niej decyzjami o pozwoleniu na roboty budowlane, uzupełnieniami, uwagami do zakresu robót oraz decyzjami właściwego dla nieruchomości konserwatora zabytków. Dokumentacja zwarta jest w formie elektronicznej wraz z Specyfikacją Istotnych warunków zamówienia. 5. Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. 6. Roboty prowadzone będą pod nadzorem właściwego dla nieruchomości Konserwatora Zabytków. 7. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania prac) Wykonawca zobowiązany jest stosować fabrycznie nowe materiały i wyroby. Wszelkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2004, Nr 92, poz. 881 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 8. Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji technicznej, załączonej do niniejszej specyfikacji ,w szczególności: zawierającej: 1) Projekt budowlany, 2) BIOZ 3) Specyfikacja techniczna 4) Przedmiar robót, 5) Decyzja pozwolenia na budowę, 6) Decyzja Lubuskiego Konserwatora Zabytków, 9. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1) uczestniczenia na wezwanie Zamawiającego w spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją prac; 2) utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód; 3) gromadzenia, zabezpieczenia i usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, wszelkich odpadów, śmieci i opakowań oraz innych pozostałości; 4) zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie, w tym ogrodzenia terenu robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych; 5) skoordynowania wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; 6) zapewnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownika budowy). 10. Wykonawca wykona i zamontuje tablice zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : a) tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych , iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską oraz budżet państwa w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, b) tablicę pamiątkową zgodnie po zakończeniu robót budowlanych. Na tablicach winny znaleźć się: logo programu - odniesienie do EFRR - Informacja dotycząca programu, priorytet IV Rozwój modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3.Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: emblemat Unii Europejskiej , spełniający normy graficzne określone w Załączniku I do Rozporządzenia nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r., logo Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 11. Mając na uwadze zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawione w dokumentacji technicznej wskazania na technologie, materiały i wyroby z podaniem nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010, Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Poprzez rozwiązania równoważne, Zamawiający rozumie rozwiązania, materiały i/lub wyroby o nie niższych parametrach technicznych i nie gorszych funkcjach aniżeli wyszczególniono w dokumentacji technicznej (załączniki do siwz). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających taką równoważność na żądanie Zamawiającego w określonym terminie. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych, Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego i jego następców prawnych za wszelkie szkody związane z wprowadzeniem takich wyrobów równoważnych do obrotu i stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagantbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach