Przetargi.pl
Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - etap II

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3515010 , fax. 52 3516021
  • Data zamieszczenia: 2013-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3515010, fax. 52 3516021
    REGON: 09235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przebudowa Starego Rynku w Kruszwicy Obiektem przedsięwzięcia jest przebudowa istniejących odcinków drogowych w rejonie Starego Rynku w Kruszwicy wraz z przebudową skrzyżowań: - ul. Poznańskiej z ul. Rynek, - ul. Stary Rynek z ul. Rynek i z ul. Zamkową, - ul. Stary Rynek z ul. Piasta, - ul. Stary Rynek z ul. Poznańska. W zakresie drogi krajowej zostanie wykonany remont nawierzchni w km od 13+212,00 (lokalnie na potrzeby projektu km 0+000,00) do 13+322,15 (lokalnie na potrzeby projektu km (0+110,15) wraz z przebudową skrzyżowania ulic Rynek - Poznańska w km 13+236,17 (lokalnie km 0+024,17). W zakresie dróg gminnych zostanie wykonany remont nawierzchni ul. Stary Rynek wraz z przebudową w zakresie zatoki autobusowej oraz zmiana nawierzchni istniejącego placu targowego z bitumicznej na nawierzchnie z drogowej kostki betonowej. Ulica Piasta także zostanie poddana remontowni nawierzchni. Planuje się wykonanie chodników oraz zjazdów z kostki betonowej. Dodatkowo planuje się przebudowę skrzyżowania ul. Stary Rynek i ul. Poznańskiej w celu skanalizowania ruchu oraz umożliwienia przejezdności komunikacji autobusowej. W zakresie instalacyjnym planuje się wykonanie przebudowy sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej od studni D-37 do studni Sog.sp. oraz od studni S-48 do studni Sog.sp. wraz z przyłączami. 2 Przebudowa płyty rynku w Kruszwicy: Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy płyty rynku w Kruszwicy oraz dróg gminnych wokół rynku. Przebudowa polegać będzie na uporządkowaniu płyty rynku. Przestrzeń została podzielona funkcjonalnie na trzy części: główną centralną w postaci otwartego reprezentacyjnego placu na planie okręgu wraz z wydzieleniem powierzchniami zieleni oraz dwóch placów po stronie północnej i południowej. W zakresie dróg gminnych zmianie ulegnie ich szerokość oraz zostaną wydzielone zatoki postojowe do parkowania skośnego i równoległego. W zakresie instalacyjnym planuje się wykonanie przyłączy wodociągowych oraz sanitarnych. Roboty branży elektrycznej obejmują przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego wraz z budową nowych latarń na płycie rynku. W zakresie zieleni planuje się wycinkę istniejących drzew chorych i zagrażających bezpieczeństwu oraz kolidujących z robotami budowlanymi oraz nasadzenie nowych odmian drzew, krzewów i innej roślinności. Projekty budowlany oraz wykonawczy w zakresie zieleni zawierają większy zakres prac niż Zamawiający przewiduje do wykonania w ramach tego etapu zadania. Załączony przedmiar robót branży zieleń jest wiążący dla określenia ceny ofertowej. W związku z planowanym terminem wykonania inwestycji nie będą wykonywane nasadzenia roślin jednorocznych i dwuletnich na rabacie mieszanej, ponieważ termin ten jest nieprawidłowy i istniej duże ryzyko nieprzyjęcia się roślin. Na rabacie mieszanej należy wykonać nasadzenia roślin trwałych tj. Buxus semperwirens - bukszpan wiecznie zielony i Lavandula angustifoliae Hidcote - lawenda wąskolistna. 3. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a)Projekt budowlano - wykonawczy /Przebudowa ulicy Stary Rynek w Kruszwicy/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; b)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót /Przebudowa ulicy Stary Rynek w Kruszwicy/ opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; c)Projekt stałej organizacji ruchu /Przebudowa ulicy Stary Rynek w Kruszwicy/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; d)Projekt budowlany /Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - Etap II/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; e)Projekt wykonawczy /Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - Etap II/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; f)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót /Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - Etap II/ opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; g)Projekt stałej organizacji ruchu /Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - Etap II/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; h)Projekt czasowej organizacji ruchu /Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy - Etap II/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; i)Projekt budowlany, Projekt rozbiórki /Pomnika ku czci ofiar II wojny światowej w Kruszwicy/ j)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót /Rozbiórka pomnika ku czci ofiar II wojny światowej w Kruszwicy/ opracowana przez Biuro Konstrukcyjno - Budowlane MK-PROJEKT Monika Kucała z siedzibą w Pakości ul. Kwiatowa 20 k)Projekt budowlany, Projekt rozbiórki /Rozbiórka szaletu miejskiego przy ul. Rynek w Kruszwicy/ l)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót /Rozbiórka szaletu miejskiego/ opracowana przez Biuro Konstrukcyjno - Budowlane MK-PROJEKT Monika Kucała z siedzibą w Pakości ul. Kwiatowa 20 m)Projekt budowlany /Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic: Zamkowej, Poznańskiej, Rybackiej i Portowej w Kruszwicy/ opracowany przez Firmę Projektową /EKOSAN-PROJKT/ z siedziba przy ul. C. Skłodowskiej 32A/64; 85-094 Bydgoszcz. n)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót /Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic: Zamkowej, Poznańskiej, Rybackiej i Portowej w Kruszwicy/ opracowana przez Firmę Projektową /EKOSAN-PROJKT/ z siedziba przy ul. C. Skłodowskiej 32A/64; 85-094 Bydgoszcz. 4. Wytyczne dla wykonawcy: a)Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie; b)Szczegółowe informacje zawierają projekty budowlano - wykonawcze, budowlane oraz wykonawcze oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi za wyjątkiem przedmiaru robót branży zieleń. Załączony przedmiar robót branży zieleń jest wiążący dla określenia ceny ofertowej. c)W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych prac w obrębie płyty rynku zgodnie z załączonym projektem. Na czas prowadzenie prac w obrębie drogi krajowej nr 62 oraz ul. Stary Rynek i ul. Poznańskiej wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego. d)Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e)Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. f)Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od Zamawiającego akceptacji kostki kamiennej i płyt kamiennych przed zakupem. g)Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania odcinka próbnego /na sucho/ w celu uzyskania ostatecznej akceptacji zastosowanego wzornictwa. h)Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenie terenu budowy (na płycie rynku) niezależnie od urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ogrodzeniem ochronnym wykonanym z paneli wykonanych z blachy o wysokości co najmniej 2,00m w celu uniemożliwienia dostępu osób postronnych. i)Zamawiający przewiduje realizację zadania w dwóch częściach, co będzie skutkowało dwoma odbiorami i płatnościami częściowymi. j)Minimalny zakres prac przewidzianych do wykonania na 2013r. w części I to: 1.Przebudowa ul. Stary Rynek w Kruszwicy 2.Rozbiórka szaletu miejskiego przy ul. Rynek w Kruszwicy 3.Rozbiórka fundamentu i konstrukcji /Pomnika ku czci ofiar II wojny światowej/ wraz z przyległym utwardzeniem terenu. 4.Wykonanie placu przy kościele. 5.wykonanie przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami w ciągu ul. Stary Rynek. Uwaga: Kamień oraz tablicę pochodzącą z rozbiórki /Pomnika ku czci ofiar II wojny światowej/ należy przetransportować na składowisko Zamawiającego. Nie dopuszcza się uszkodzenia elementów. Pozostały zakres prac do realizacji należy przewidzieć na rok 2014. Termin zakończenia prac w części I ustal się na dzień 14.12.2013r. k)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego oraz dostępu do posesji, punktów usługowo - handlowych oraz kościoła. l)Rozpoczęcie robót na płycie rynku powodujących wyłączenie przystanku komunikacji publicznej możliwe będzie po wykonaniu przebudowy ul Stary Rynek i uruchomieniu docelowego przystanku komunikacji publicznej. m)Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców, operatorów przewozów pasażerskich, przewoźników TAXI o utrudnieniach. Komunikat należy podać w lokalnych środkach masowego przekazu oraz w formie ogłoszeń i obwieszczeń. n)Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. Należy pisemnie powiadomić gestorów o terminach rozpoczęcia prac na poszczególnych odcinkach robót. o)Wymaga się załączenia formularza ofertowego do umowy z rozbiciem na poszczególne środki trwałe.( załącznik nr 9 do SIWZ) p)Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia na drogach dojazdowych do miejsca robót tablic informujących o utrudnieniach. Treść oraz forma do uzgodnienia z Zamawiającym. q)Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia na drogach dojazdowych do miejsca robót tablic informujących o utrudnieniach. Treść oraz forma do uzgodnienia z Zamawiającym. W cenę należy skalkulować montaż na słupkach metalowych. Minimalna, przewidywana wielkość tablicy ok. 100x60 cm r)Zamawiający wymaga załączenia do umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego, Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z zapisami w SIWZ, określający kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w dniu zawarcia umowy. Harmonogram wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez zamawiającego. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy. -Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). Uwaga Wymaga się załączenia do umowy formularza cenowego z rozbiciem na wymienione środki trwałe. Wymaga się załączenia do umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07-08-2013 do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- Rewitalizacja starej części miasta w Kruszwicy- etap II b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach