Przetargi.pl
Rewitalizacja starego mostu kolejowego oraz parku miejskiego w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47303 Krapkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17
    47303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja starego mostu kolejowego oraz parku miejskiego w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), przewidzianych dla projektu pn. "Rewitalizacja starego mostu kolejowego oraz parku miejskiego w Krapkowicach”. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn.: „Rewitalizacja starego mostu kolejowego w Krapkowicach”. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać pełną wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową obejmującą m.in. projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych i projekty wykonawcze w branży mostowej, konstrukcyjnej, drogowej, elektrycznej, teletechnicznej, energetyki cieplnej, kanalizacyjnej oraz wykonanie na jej podstawie następujących robót budowlanych: 1) przebudowa starego mostu kolejowego na Odrze z dostosowaniem do ruchu samochodowego i pieszo-rowerowego, 2) poszerzenie dawnych nasypów kolejowych, 3) wykonanie dojazdów do przebudowanego mostu jako drogi jednojezdniowej dwupasmowej, z chodnikiem dla pieszych i ścieżką rowerową, 4) włączenie nowej drogi do układu drogowego miasta poprzez wykonanie skrzyżowań z ul. Jana Kilińskiego i ul. Kolejową, 5) wykonanie nowego energooszczędnego oświetlenia mostu i nowych dróg dojazdowych, 6) przebudowa kolizji, 7) wykonanie odwodnienia drogi, 8) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego nowopowstałego układu dróg. Zadanie nr 2 pn.: „Rewitalizacja parku miejskiego w Krapkowicach” W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać dokumentację projektową oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących: 1) rozbiórkę niecek fontann, schodów terenowych, 2) wykonanie nawierzchni bezpiecznych - piaszczystych w miejscach placów zabaw, siłowni na świeżym powietrzu wraz z obrzeżami , 3) wykonanie głównych ścieżek o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o gr. 8 cm., 4) wykonanie nawierzchni drugorzędnych ciągów spacerowych z kruszywa granitowego, 5) wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej z wtopionymi obrzeżami tworzącej zamkniętą pętlę po obwodzie parku służącą do jazdy na łyżworolkach, biegania, itp. 6) wykonanie nawierzchni poliuretanowej o gr. 40mm boiska do koszykówki wraz z obrzeżami elastycznymi, 7) wykonanie 3 torów do gry w boule o wym. 4x15m o nawierzchni piaszczystej, 8) wymianę instalacji oświetleniowej na energooszczędne oświetlenie parkowe, 9) karczowanie szczątkowych nasadzeń żywopłotowych, 10) przesadzenie elementów zieleni wysokiej i wykonanie nowych uzupełniających nasadzeń drzew, 11) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławek, latarni, koszy na śmieci, stojaków na rowery), 12) dostawa i montaż elementów siłowni na świeżym powietrzu, 13) dostawa i montaż kosza do koszykówki, 14) dostawa i montaż 2 stołów do szachów wraz z siedziskami, 15) dostawa i montaż zestawu drabinek dla dzieci w wieku 3-14 lat na terenie placu zabaw, 16) dostawa i montaż zestawu drabinek dla dzieci w wieku 5-14 lat na terenie placu, 18) wykonanie ogrodzenia wraz z furtką wokół Ujęcia Wody Pitnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1) 100.000,00 zł na zadanie 1, 2) 15.000,00 zł na zadanie 2 . 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, Bank Spółdzielczy w Krapkowicach, nr rachunku 66 8884 0004 2001 0000 7777 0002 z dopiskiem, w zależności od zadania, „wadium-postępowanie przetargowe : Rewitalizacja starego mostu kolejowego w Krapkowicach – zadanie 1” , „wadium-postępowanie przetargowe : Rewitalizacja parku miejskiego w Krapkowicach – zadanie 2”. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć przed upływem terminu na składanie ofert w Wydziale Budżetowo-Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach przy ul. 3 Maja 17, parter, pokój nr 14. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty żądane wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli będzie ją podpisywała osoba nie umocowana do tej czynności na podstawie wpisu do CEiDG lub KRS-u, 2. Harmonogram rzeczowo-finansowo- terminowy – dot. zadania nr 1 (zał. nr 9 do SIWZ) 3. Harmonogram rzeczowo-finansowo- terminowy – dot. zadania nr 2 (zał. 10 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach