Przetargi.pl
Rewitalizacja stadionu przy ul. Okrzei 4 – remont szatni w budynku tzw. Staszicówki w ramach projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile”

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja stadionu przy ul. Okrzei 4 – remont szatni w budynku tzw. Staszicówki w ramach projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja stadionu przy ul. Okrzei 4 – remont szatni w budynku tzw. Staszicówki w ramach projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile”. 2. Planuje się dofinansowanie projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego Działanie 9.2: Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych Poddziałanie: 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe (wyburzenie ścian działowych, skucie posadzki) i demontażowe (demontaż stolarki, demontaż przyborów sanitarnych), - odgrzybianie, - wykonanie nowych instalacji podposadzkowych i podejść kanalizacyjnych wraz z osadzeniem wpustów podłogowych, - wykonanie nowej instalacji wodnej, - wykonanie nowej podłogi oraz izolacji i wylewki posadzki, - wykonanie nowych ścianek działowych, - gruntowanie podłoża, ułożenie płytek, malowanie, - wykonanie obudowy kanałów wentylacji mechanicznej, - montaż nowej stolarki, - montaż przyborów sanitarnych, drzwi do kabin natryskowych oraz osprzętu łazienek, - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilania suszarek do rąk i wentylatora wentylacji wywiewnej, - przekazanie do recyklingu lub utylizacja materiałów z rozbiórki. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania we własnym zakresie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki, w tym ich wywiezienia i ewentualnej utylizacji lub recyklingu. 4. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac: – zapewnienie wody użytkowej na czas robót, – gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, – należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt elektryczny przed dostępem osób niepowołanych, – po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom elementy budynku i jego wyposażenie należy doprowadzić do stanu pierwotnego, – każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren budowy. Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą spełniać wymogi określone w powyższej dokumentacji. W dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z warunkami wykonania i odbioru. Załącznik nr 6 do SIWZ zawiera specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną dla całości robót dotyczących rewitalizacji stadionu przy ul. Okrzei 4 wraz z przynależnym mu terenem na potrzeby Powiatowego Centrum Rodzinno-Rekreacyjno-Sportowego. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie części robót ujętych w STWiOR a składających się na remont szatni budynku Staszicówki. 6. W załączniku nr 6 do SIWZ Zamawiający udostępnił również przedmiar robót (kosztorys ofertowy). Przedmiary te są jedynie dokumentem pomocniczym. 7. W związku z przyjętą formą rozliczenia za wykonane roboty – cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową – Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w tym na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z Młodzieżowym Domem Kultury ISKRA w Pile. 9. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego zabezpieczenia terenu budowy oraz do wykonania robót zgodnie z dokumentacją stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami ustawy – Prawo budowlane. 10. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót. 12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty murarskie, - roboty ogólnobudowlane (m.in. wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie podłogi i wylewki posadzki, malowanie, kładzenie płytek), - roboty w zakresie wykonania instalacji sanitarnej, - roboty w zakresie wykonania instalacji elektrycznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 15. Okres gwarancji na wykonane roboty i stolarkę stanowi kryterium oceny ofert. Okres gwarancji na wykonane roboty i stolarkę odpowiada okresowi rękojmi za wady. Na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. 16. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach