Przetargi.pl
Rewitalizacja stadionu przy ul. Okrzei 4 – częściowy remont wiaty i przejścia w ramach projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile”

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja stadionu przy ul. Okrzei 4 – częściowy remont wiaty i przejścia w ramach projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja stadionu przy ul. Okrzei 4 – częściowy remont wiaty i przejścia w ramach projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ścian oporowych w trybunach ziemnych, schodów terenowych wraz z podestami betonowymi przy schodach i poręczami ocynkowanymi malowanymi proszkowo przy ścianach oporowych, wykonanie nawierzchni przejścia z kostki betonowej ograniczonej opornikiem oraz częściowy remont wiaty pełniącej funkcję magazynku sprzętu sportowego – usunięcie pokrycia dachu, w tym materiałów zawierających azbest oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego. 2. Planuje się dofinansowanie projektu pn. „Nowoczesne Centra Społeczno-Rekreacyjne Powiatu Pilskiego – przebudowa oraz adaptacja obiektów i przestrzeni publicznej w Pile” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9: Infrastruktura dla kapitału ludzkiego Działanie 9.2: Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych Poddziałanie: 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 3. W ramach zamówienia część środkową trybuny zachodniej należy rozebrać i wykonać w tym miejscu przejazd (miejsce na scenę) o szerokości 18 m. Po bokach przejazdu wykonać ścianę żelbetową oporową z betonu C25/30 zgodnie z rysunkami szczegółowymi. Należy wykonać schody terenowe wraz z podestami betonowymi przy schodach i poręczami ocynkowanymi malowanymi proszkowo przy ścianach oporowych. Nawierzchnię przejścia (miejsca na scenę) należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm i zakończyć opornikiem. Należy wykonać nawierzchnię przejścia na powierzchni 245,5 m2 (usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu; mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości; mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej piaskowej w korycie lub na całej szerokości – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; podbudowa betonowa – beton C16/20 z dylatacją – grubość warstwy 15 cm; nawierzchnie z kostki betonowej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 40 mm z wypełnieniem spoin piaskiem; zakończenie nawierzchni opornikiem betonowym. 4. W ramach częściowego remontu wiaty pełniącej funkcję magazynku sprzętu sportowego (oznaczonej Nr 6 na Rysunku nr 01 Zagospodarowanie terenu) należy zdemontować istniejące pokrycie azbestowe. Nowe pokrycie należy wykonać z blachy trapezowej powlekanej filcem przeciw kondensacyjnym analogicznie jak na wiacie istniejącej – oznaczonej Nr 7 na Rysunku nr 01 Zagospodarowanie terenu. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia materiałów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, odpowiedniego oznakowania, opakowania oraz przetransportowania tych materiałów przez uprawnione do transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest podmioty na miejsce składowania. Składowisko musi posiadać zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Transport azbestu ma odbywać się samochodami przystosowanymi do przewozu materiałów niebezpiecznych i posiadającymi odpowiednie pozwolenia. Najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, że prace związane z usunięciem materiałów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 6 do SIWZ. Udostępniona dokumentacja dotyczy większego zakresu robót niż przewidywany do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia. Pozostałe roboty wynikające z dokumentacji nie są przedmiotem zamówienia. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą spełniać wymogi określone w dokumentacji. W dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z warunkami wykonania i odbioru. 7. Załącznik nr 6 do SIWZ zawiera specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną dla całości robót dotyczących rewitalizacji stadionu przy ul. Okrzei wraz z przynależnym mu terenem na potrzeby Powiatowego Centrum Rodzinno-Rekreacyjno-Sportowego. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie części robót ujętych w STWiOR a składających się na częściowy remont wiaty i przejścia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania we własnym zakresie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki, w tym ich wywiezienia i ewentualnej utylizacji lub recyklingu. W ramach zamówienia Wykonawca we własnym zakresie wywiezie ziemię powstałą po wykonaniu przejścia. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu ziemi. Najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót teren budowy oraz teren przyległy, w tym tereny zielone i trybuny Wykonawca pozostawi w stanie czystym i przydatnym do użytkowania. 9. W związku z przyjętą formą rozliczenia za wykonane roboty – cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową – Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w tym na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z Młodzieżowym Domem Kultury ISKRA w Pile. 11. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego zabezpieczenia terenu budowy oraz do wykonania robót zgodnie z dokumentacją stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami ustawy – Prawo budowlane. 12. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem budowy. 15. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 17. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty brukarskie, - roboty zbrojarsko-betoniarskie. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. 18. Okres gwarancji na wykonane roboty stanowi kryterium oceny ofert. Okres gwarancji na wykonane roboty odpowiada okresowi rękojmi za wady. 19. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212224-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach