Przetargi.pl
Rewitalizacja skweru w rejonie ulic: Wrocławska, Arkońska i Lutycka w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja skweru w rejonie ulic: Wrocławska, Arkońska i Lutycka w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji skweru znajdującego się w rejonie ulic: Wrocławska, Arkońska i Lutycka w Gliwicach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Zamówienie obejmuje: ZAGOSPODAROWANIE TERENU: Roboty rozbiórkowe: rozbiórka krawężników, obrzeży, ław z gruzobetonu, wywóz gruzu powstałego z rozbiórek, roboty ziemne) - poz. 1-11 przedmiaru. NAWIERZCHNIE: Kostka betonowa, płyta betonowa (wykonanie podbudowy, wykonanie obrzeży betonowych, krawężników, wykonanie nawierzchni) - poz. 12-23 przedmiaru: - nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 6 cm szara - 184 m2; - nawierzchnia z płyt betonowych o gr. 4 cm szara - 26 cm2; - obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 cm - 220,19 mb; - krawężniki betonowe o wymiarach 15 x 30 - 95,19 mb. Nawierzchnia bezpieczna (piasek płukany), wykonanie podbudowy, obrzeży betonowych - poz. 24-31 przedmiaru: - nawierzchnia bezpieczna z piasku płukanego - 10 m2; - obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 cm - 9,3 mb. Nawierzchnia trawiasta (mechaniczne rozścielenie ziemi urodzajnej pod projektowane rabaty, trawniki, w miejscu rozebranych nawierzchni utwardzonych, wzmocnienie podłoża geokratami, ułożenie geowłókniny, rozścielenie kory ogrodowej, wykonanie trawników) - poz. 32-36 przedmiaru: - trawniki - 0,062 ha; - krata przerostowa (geokrata) - 27 m2; - geowłóknina - 278 m2. NASADZENIA: Nasadzenia (zakup oraz sadzenie materiału szkółkarskiego) poz. 37-56 przedmiaru - specyfikacja materiału roślinnego (załącznik do SIWZ). Roczna pielęgnacja trawników polegająca na: - podlewanie (częstotliwość uzależniona od warunków atmosferycznych); - odchwaszczanie mechaniczne i chemiczne; - dosiewanie trawy w miejscach wypadów; - uzupełnienie ziemi w zależności od potrzeb; - nawożenie (wiosna, lato); - koszenie. UWAGA: okres pielęgnacji liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Roczna pielęgnacja nasadzeń polegająca na: - podlewanie w zależności od potrzeb, w czasie suszy minimum 2 razy w tygodniu; - odchwaszczanie; - nawożenie; - wymiana uschniętych nasadzeń. UWAGA: okres pielęgnacji liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. MAŁA ARCHITEKTURA: Zakup i montaż: - ławka parkowa z oparciem - 3 szt.; - zestaw piknikowy - 3 szt.; - siedziska - 8 szt.; - leżaki - 2 szt.; - bujak - 1 szt.; - słupek - 4 szt.; - trzepak - 2 szt. ELEKTRYKA: Instalacja oświetlenia ścieżek na skwerze (przedmiar elektryka): - montaż aparatury w złączu ZKO; - budowa infrastruktury kablowej; - budowa oświetlenia ścieżek; - uziemienia i połączenia wyrównawcze; - pomiary odbiorcze instalacji elektrycznych. Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest: projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiary robót. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Pozostałe warunki wykonania robót: Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. UWAGA: koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub krajową oceną techniczną lub równoważne zgodnie z uwagami powyżej. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ma obowiązek zgłaszać do Zamawiającego chęć przeprowadzenia odbiorów częściowych robót ulegających zakryciu i zanikających. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiana faktur częściowych z zastrzeżeniem konieczności złożenia harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić m.in.: operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach, certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, protokoły z pomiarów i badań, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowy, dziennik budowy, dokumentację powykonawczą, instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. Wykonywania prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w soboty. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Udział w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. UWAGA: W trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatnie wszystkie niezbędne przeglądy i konserwacje. O terminie przeprowadzenia przeglądów/konserwacji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Każdorazowo z przeglądu/konserwacji zostanie sporządzony protokół. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji oraz części zamiennych w okresie obowiązywania gwarancji ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) , 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopie dołączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach