Przetargi.pl
Rewitalizacja skweru przy Pl. Broniewskiego - etap I

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja skweru przy Pl. Broniewskiego - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja skweru przy Pl. Broniewskiego - etap I, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę. 2. Zamawiający na wykonanie rewitalizacji skweru przy Placu Broniewskiego w Słupsku posiada dokumentację projektową wykonaną przez Pracownię Architektury Krajobrazu PARK, Stara Dąbrowa 9, 76-231 Damnica. Realizacja robót wynikających z ww. dokumentacji nastąpi etapami określonymi jako etap I i etap II. Zamawiający informuje, iż w stosunku do ww. projektu dokonał zmiany materiałów i kolorystyki nawierzchni oraz zrezygnował z wykonania fontanny. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane etapu I, w szczególności: 1) rozebranie krawężników betonowych wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych, 2) rozebranie chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych, 3) wykonanie nowych ław (30x40 cm) i wtopienie palisady kamiennej ciosanej grubości minimum 25 cm wystającej ponad grunt 70 cm i zagłębionej w gruncie 70 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obsypaniem palisady pospółką, 4) wykonanie nowych ław (30x30 cm) i wtopienie krawężników kamiennych (12x20 cm) na podsypce cementowo-piaskowej. 4. Realizacja etapu II nastąpi na podstawie odrębnego zamówienia publicznego. 5. Szczegółowo zakres rzeczowy etapu I określa SIWZ i wzór umowy. 6. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 7. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót. 10. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy. 11. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania robót, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 12.Całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. 13. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter robót. 14. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót lub protokolarnego stwierdzenia usunięcia wad określonych przy odbiorze. 15. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót do wysokości posiadanych środków, a w przypadku, gdy cena oferty przekroczy kwotę planowanych przez Zamawiającego środków finansowych na realizację zadania, do wysokości tych środków. 17. Wykonawca na dzień odbioru końcowego robót dostarczy odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności na materiały użyte do wykonania zleconych robót. 18. Roboty budowlane wykonywane w bezpośredniej bliskości drzew i krzewów należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć krzewów oraz systemu korzeniowego, pni i koron drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach