Przetargi.pl
REWITALIZACJA RYNKU W SUPRAŚLU

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2014-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 05065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA RYNKU W SUPRAŚLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na rewitalizacji rynku w Supraślu w zakresie rozbudowy ulicy Plac Kościuszki w Supraślu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa etapy realizacji: 1) I etap - obejmujący: usunięcie zbędnego zadrzewienia i zakrzaczenia; wykonanie części kanalizacji deszczowej, części oświetlenia, schodów terenowych, pętli autobusowej, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych; wykonanie skarp, humusowanie i obsianie terenów zielonych, 2) II etap - obejmujący rozebranie nawierzchni brukowcowej oraz chodników; wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, ciągu pieszo-rowerowego; wykonanie części kanalizacji deszczowej oraz części oświetlenia, elementy małej architektury, humusowanie i obsianie terenów zielonych oraz roboty wykończeniowe. 3.Termin wykonania poszczególnych etapów: 1)Etap I - do 30.10.2014 r. 2)Etap II - do 30.06.2015 r. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty drogowe: a) Rozebranie istniejącej nawierzchni brukowcowej oraz chodników, b) Usunięcie zbędnego zadrzewienia i zakrzaczenia, c) Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników ,schodów terenowych, ciągu pieszo rowerowego, pętli autobusowej i miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, d) Wykonanie skarp, e) Humusowanie i obsianie terenów zielonych. 2) Kanalizację deszczową : a) Budowa kanału z rur PVC typ S, b) Wykonanie elementów odwodnienia liniowego, wpustów ulicznych i przykanalików, studni rewizyjnych, c) Wykonanie separatora lamelowego. 3) Budowę oświetlenia ulicznego, 4) Elementy małej architektury. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 7). W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający wymaga przedstawienia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego jednoznacznie wskazane terminy wykonania poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia, za które Wykonawca uprawniony będzie do otrzymywania wynagrodzeń częściowych oraz przedstawienie kosztorysów ofertowych ( o ile nie zostały dołączone do oferty). Szczegółowy opis harmonogramu rzeczowo - finansowego w zał. nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga co najmniej 3 - letniej gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na Rewitalizacje rynku w Supraślu, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na kono zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rachunek nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 16.07.2014 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach