Przetargi.pl
Rewitalizacja rynku w Dobrodzieniu - przebudowa dróg i chodników wraz z niezbędną infrastrukturą w obrębie Placu Wolności w Dobrodzieniu

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja rynku w Dobrodzieniu - przebudowa dróg i chodników wraz z niezbędną infrastrukturą w obrębie Placu Wolności w Dobrodzieniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Plac Wolności w obszarze śródmieścia miasta Dobrodzień. Przebudowa drogi obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni jezdni, chodników oraz miejsc postojowych na nową nawierzchnię z kostki kamiennej, ponadto przewiduje się również budowę grawitacyjnej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odwodnienia drogi oraz oświetlenia ulic w rejonie w/w Placu Wolności. 3.1. Zakres rzeczowy robót demontażowych istniejącego uzbrojenia podziemnego, obejmuje: - demontaż istniejącego zbiornika podziemnego - brak danych co do wielkości i materiału z jakiego jest wykonany (w przedmiarze ujęto ilości orientacyjne), - demontaż rurociągu betonowego kanalizacji deszczowej o śr. 200 mm i dł. 150,5 m, - demontaż rurociągu betonowego kanalizacji deszczowej o śr. 300 mm i dł. 64 m, - demontaż studzienki ściekowej (1 szt.), - demontaż studni rewizyjnych o śr. 1200 mm (5 szt.). 3.2. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach budowy grawitacyjnej sieci wodociągowej, obejmuje: a) sieć wodociągową: - PVC o śr. 110 mm i dł. 407,5 m, - PVC o śr. 90 mm i dł. 17,0 m, - hydranty p. poż. nadziemne o śr. 80 mm (2 kpl.), - zasuwy odcinające kołnierzowe z obudową i skrzynkami ulicznymi żeliwnymi o śr. 100 mm (6 kpl.), b) przyłącza wodociągowe: - PE o śr. 32 mm i dł. 92,5 m (w tym do granicy posesji o dł. 86,5 m), - PE o śr. 40 mm i dł. 5,5 m (do granicy posesji), - PE o śr. 63 mm i dł. 8,0 m (do granicy posesji), - przyłącza wodociągowe do przyszłych elementów małej architektury, będącymi elementami zagospodarowania centralnej płyty rynku, c) opaska elektrooporowa z wydłużoną końcówką PE: - o śr 110/32 mm (15 szt.), - o śr 110/40 mm (1 szt.), - o śr 110/63 mm (2 szt.), d) zasuwy odcinające z obudową i skrzynkami ulicznymi: - 32 mm (15 szt.), - 40 mm (1 szt.), - 63 mm (2 szt.). 3.3. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach budowy grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej, obejmuje: a) sieć: - rurociągi PVC o śr. 200 mm i dł. 164,5 m, - studzienki o śr. 1000 mm (4 szt.), - studzienki o śr. 425 mm (6 szt.), b) przykanaliki: - rurociągi PVC o śr. 160 mm i łącznej dł. 48,0 m, - studzienki o śr. 425 mm (3 szt.). 3.4. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach budowy grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej, obejmuje: a) sieć: - PP/PE o śr. 300 mm i dł. 205,0 m, - PP/PE o śr. 400 mm i dł. 93,0 m, - PP/PE o śr. 500 mm i dł. 98,5 m, - studzienki o śr. 1000 mm (18 szt.), b) przykanaliki: - rurociągi PP/PE o śr. 160 mm i dł. całkowitej 214,5 m, - studzienka PP/PE o śr. 425 mm (1 szt.), - czyszczaki-rewizje o śr. 160 mm (27 szt.), c) przyłącza przyszłego odwodnienia centralnej płyty rynku. 3.5. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach odwodnienia drogi, obejmuje: - montaż przykanalików deszczowych z rur PVC o śr. 160 mm i dł. całkowitej 92,9 m, - montaż przykanalików deszczowych z rur PVC o śr. 200 mm i dł. całkowitej 17,5 m, - montaż studzienek wpustowych betonowych o śr. 50 cm (23 szt.). 3.6. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach wymiany istniejącej nawierzchni jezdni, chodników oraz miejsc postojowych na nową nawierzchnię z kostki kamiennej, obejmuje: - geodezyjne wytyczenie obiektu, - rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i miejsc postojowych, - ręczną rozbiórkę chodników i krawężników, - roboty ziemne, korytowanie istniejącej nawierzchni wraz z wywozem na miejsce określone przez Zamawiającego, - wykonanie warstwy odsączającej o gr. 15 cm, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy 0-63,00 mm o gr. 20 cm oraz górnej warstwy podbudowy 0-31,5 mm o gr. 10 - 15 cm z kamienia łamanego, grubość podbudowy zależna jest od lokalizacji (grubsza pod drogami i parkingami i cieńsza pod chodnikami), - ułożenie krawężników kamiennych na ławie betonowej C12/15, - ułożenie i ubicie istniejącej nawierzchni z kostki granitowej na jezdni, miejscach postojowych, chodnikach wraz z zaspoinowaniem fug z ręcznym wyczyszczeniem, - ułożenie i ubicie nawierzchni z otoczków na łukach, miejscach postojowych, chodnikach wraz z zaspoinowaniem fug z ręcznym wyczyszczeniem, - wykonanie oznakowania, - regulację urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni oraz na chodnikach, - uporządkowanie terenu robót, - demontaż istniejących elementów małej architektury, - montaż elementów małej architektury jak np.: stojaki na rowery, kosze na odpady czy słupki ograniczające ruch. 3.7. Zakres rzeczowy robót do wykonania w ramach oświetlenia ulicznego, obejmuje: - demontaż istniejącego oświetlenia (opraw rtęciowych) zamontowanych obecnie na ścianach budynków wokół Placu Wolności, - wykonanie przyłączy kablowych - wewnętrznych linii zasilających ze złącza ZK+1P do ZR-O wykonane kablem YAKXS 4x35, - montaż szafki rozdzielczej ZR-O zasilaną z zestawu złączowo - pomiarowego kablem YKXS 4x25, wyposażoną w wyłącznik główny, obwody zasilania i sterowania dla oświetlenia dróg i planowanych naświetlaczy (z możliwością załączania automatycznego oświetlenia realizowanego poprzez programator astronomiczny lub ręcznego poprzez przełącznik umieszczony wewnątrz szafki), - wykonanie zasilania kablowego opraw oświetleniowych, - montaż słupów ulicznych (o śr. 60 mm) rurowych ocynkowanych ST3/5 m w kolorze RAL 7024, posadowionych na fundamencie betonowym F100, wyposażonych w tabliczki zaciskowe do opraw (zasilane przewodem YDY 3x1,5 ułożonym wewnątrz słupa) z zabezpieczeniami BiWts 6A, - montaż opraw oświetleniowych w technologii LED ze źródłem światła 38 W, montowanych bezpośrednio na w/w słupach ulicznych, - ochronę przeciwporażeniową. Powyższa droga posiada nawierzchnię z warstwy asfaltowej gr. zmiennej, którą przykryta została kostka granitowa starej nawierzchni ułożona na podbudowie z gruntów piaszczysto-żwirowych. Podłoże rodzime stanowią grunty piaszczyste niewysadzinowe grupy nośności G1 sięgające do głębokości 1,1-2,50 m. Szczegółowa dokumentacja podłoża gruntowego w rejonie Placu Wolności stanowi Załącznik nr 18 do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ). Droga objęta przebudową jest wpisana do rejestru zabytków i podlega ochronie na podstawie wpisu do rejestru zabytku województwa opolskiego. Powierzchnia terenu objętego niniejszym zamówieniem obejmuje obszar 5827,91 m2. Wszelkie prace, a zwłaszcza prace ziemne, należy wykonywać pod nadzorem archeologicznym. Prace należy tak prowadzić, aby zapewniony był w miarę możliwości swobodny oraz bezpieczny ruch pieszych i wszelkich pojazdów. W związku z tym zabezpieczenia komunikacyjne wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dołączonych do niniejszej SIWZ przedmiarach, projektach, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wszelkie użyte w załączonej dokumentacji projektowej materiały, urządzenia, aparaty lub technologie z podanymi nazwami własnymi lub wskazującymi jednoznacznie producenta, należy traktować tylko i wyłącznie jako przykładowe. W związku z powyższym dopuszczalne jest zastosowanie równoważnych materiałów, urządzeń, aparatów lub technologii o tych samych parametrach jakościowych i technicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 85 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (kopia) należy dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przedmiotu niniejszego zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu (pkt 1.a) wpłacone za pośrednictwem przelewu, musi być na koncie Zamawiającego: Nr 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005 Bank Spółdzielczy w Leśnicy Oddział Dobrodzień do godz. 10:00 do dnia 22.02.2016 r. (włącznie). O wniesieniu przelewu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie Wykonawca powinien podać nr swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Do oferty zaś należy dołączyć (w sposób trwały) potwierdzenie dokonanego przelewu wadium. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Oryginalny dokument wadialny w pozostałych formach (pkt 1.b - 1.e) należy dołączyć do oferty, jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, zaś kopię tego dokumentu należy w sposób trwały dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zachowywać ważność przez cały okres (30 dni), w którym Wykonawca jest związany ofertą, tj. wraz z upływem terminu składania ofert (22.02.2016 r.) do dnia 22.03.2016 r. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będzie kilku Wykonawców, przy wnoszeniu przez nich wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej bądź w obydwóch formach, w dokumentach tych należy ująć nazwy wszystkich Wykonawców, beneficjenta gwarancji, wskazać gwaranta oraz wskazać ich siedziby, pod rygorem wykluczenia oferty spowodowanej brakiem odpowiedniego zabezpieczenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego przez nich w pieniądzu, dla Zamawiającego nie będzie miało znaczenia, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia je wpłaci

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dobrodzien.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach