Przetargi.pl
Rewitalizacja Rynku etap III

Miasto Węgrów ogłasza przetarg

  • Adres: 07100 Węgrów, ul. Rynek Mariacki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 792 23 26 , fax. 25 792 25 23
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Węgrów
    ul. Rynek Mariacki 16
    07100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 25 792 23 26, fax. 25 792 25 23
    REGON: 71158223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegrow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Rynku etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizowany zakres jest w ramach zadania „Przebudowa Rynku Mariackiego wraz z ulicami przyległymi etap II inwestycji”. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc parkingowych (etap II) wraz z drogami dojazdowymi, chodników oraz zagospodarowanie terenu przed „Domem Lipki”. Inwestycja zakłada: 1. Wykonanie nawierzchni parkingów oraz dróg dojazdowych z kostki granitowej wraz z podbudową; wykonanie nawierzchni placu przed „Domem Lipki” z płyt kamiennych granitowych, kostki kamiennej bazaltowej, kostki kamiennej wraz z podbudową; budowa chodnika z płyt granitowych; budowa pochylni; wykonanie studzienek doświetlających przy budynkach; rozbiórka budynku murowanego; remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej; 2. Budowę infrastruktury podziemnej: a) Sieci wodociągowej z przyłączami – z rur PE100PN10 o średnicy 160x9,5mm o długości 190m, przyłącze wodociągowe z rur PE 80PN10 o łącznej długości średnica 50mm- 74m, średnicy 40mm -5m; siec uzbrojona w zasuwy odcinające i ozdobne hydranty przeciwpożarowe DN80, b) Systemu nawadniania terenu – w tym montaż studzienki wodomierzowej z wodomierzem i zaworem antyskażeniowym, układu sterującego i rozdzielczego, układu przewodów rozprowadzających, linii kroplujących, rury PE80 PN4 śred. 25mm o długości 83m, c) Kanalizacji sanitarnej- odprowadzenie ścieków sanitarnych z działek 5741/4, 3286/4, rury o ściankach jednorodnych PVC-U SN8 Dn 160 o długości 25,3m, montaż studni inspekcyjnej o średnicy 425mm, d) Kanalizacja deszczowa – trasę kanalizacji zaprojektowano tak, aby zapewnić grawitacyjny odpływ wod deszczowych do istn. kanału deszczowego. Kanalizację należy wykonać z rur PVC-U SN8 Dn315 L=20,5m, Dn250 L=11m, Dn200 L=16,5m i Dn160 L=124m na kanale montować studzienek kanalizacyjnych o średnicy 600 mm, studzienkę o średnicy 425 mm zwieńczonymi wpustami ulicznymi lub włazami, montaż odwodnienia liniowego. e) Oświetlenia ulicznego – wykonanie złącza kablowego z półpośrednim układem pomiarowy przy stacji Węgrów Ratusz wraz z kablem zasilającym 4x240mm2 o długości 115m. Montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami typ B – 12 sztuk wraz z układaniem kabla 4x25 YKYżo – dł. 280m. Montaż oświetlenia w podłożu typu D -13 stuk i typu C – 23 sztuki wraz z układaniem kabla YKY 3x6mm2 – dł. 350m. Wykonacie zasilania studni nawodnienia kablem 5x10mm2 – dł. 40m oraz zasilanie tablicy informacyjnej przewodem YKY 3x4 mm2. f) Monitoringu miejskiego – układnie przewodów NYY 4x2,5 – długości 630m, przewodów UTP 4x2x0,5, światłowodów 9/125 4 włóknowych jednomodowy, montaż szybkoobrotowa kamera IP – sztuk 1, montaż kamer stacjonarnych – sztuk 8, montaż dwóch słupów 6m, rozbudowa serwera o montaż dodatkowych dysków 8TB w rejestratorze – sztuk 14, montaż konwertera sygnału = Video serwer – sztuk 2. g) Iluminacji budynku „Domu Lipki” – wykonanie skrzynki rozdzielczej tablica TOZ2, układnie kabli YKY 3x4 – dł. 160m i kabla YKY 3x1,5 mm – dł. 155m do zasilania opraw typu F1 – 4 sztuki, typu F2 – 2 sztuki, typu E2 – 2 sztuki. 5. Montaż małych form architektury w tym montaż słupków przeszkodowych, ławek parkowych, stojaków na rowery, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej, poidełka, donic betonowych, wycieraczek systemowych, obudowy skrzynki elektrycznej. Zagospodarowanie zielenią, wycinka drzew, nowe nasadzenia, montaż krat żeliwnych pod drzewa, zagospodarowanie trawników. 6. Elementy z rozbiórek, które mogą być jeszcze wykorzystane przekazać Zamawiającemu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt czasowej organizacji ruchu, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z terenem wskazanym w SIWZ , na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z dnia 23 września 2003r.). Uwaga Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót przed podpisaniem umowy (według proponowanego wzoru). Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji. Wykonawca jest zobowiązany w czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót a w szczególności dojazdu i dostępu do USC (również w dni wolne od pracy – śluby). Inwestycja odbywać się będzie pod nadzorem konserwatorskim. Szczegółowy zakres wyznaczają: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych 0/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, numer konta : 61 1020 4476 0000 8702 0365 0132 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Rewitalizacja Rynku etap III” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu szczegółowych wymagań do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP).Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 9. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien być złożony przez każdego z wykonawców. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeśli dotyczy 6.Dowód wniesienia wadium 7.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.3 i 11.5.4 SIWZ powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991r.Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji 6.3.2 SIWZ składa: 1.dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.1 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach