Przetargi.pl
Rewitalizacja rymanowskiego rynku

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 355 006 , fax. 134 355 765
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 134 355 006, fax. 134 355 765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja rymanowskiego rynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja rymanowskiego rynku w zakresie obejmującym: 1) przebudowę:  nawierzchni parkingów, dróg, chodników wraz z przebudową oświetlenia na działkach nr ew. 2931/3, 2931/1, 2931/2, 2929/5, 2925/1, 2937/1, 2937/2, 2947/2, 2847/1, 2948, 2950,  lokalu w poziomie parteru budynku mieszkalno- usługowego przy ul. Rynek 21 na działce nr ew. 2930/2,  budynku usługowo-handlowego „Kogutka” na działce 2931/3,  planowane nasadzenia i przebudowa istniejącego układu zieleni na działkach nr ew. 2931/1, 2931/2, 2931/3, 2937/1. 2) budowę:  wiaty przystankowej na działce nr ew. 2931/3,  pergoli wystawowej na działce nr ew. 2937/1,  fontanny z komorą sterowniczą na działce nr ew. 2931/3,  deptaka, murków oporowych i schodów terenowych na działce nr ew. 2931/3, 2937/1, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja rymanowskiego rynku”. Zakres planowanych robót: przebudowa działki nr ew. 2931/3 (nawierzchni dróg, parkingów i chodników) będzie polegała m.in. na:  demontażu istniejących dwóch wiat przystankowych (wykonanych systemowo),  przebudowie układu parkingów i ciągów pieszych w celu „przedłużenia” terenów zielonych oznaczonych w planie miejscowym symbolem ZP2 w kierunku skweru- zieleńca ZP3 (zmianie układu ciągów kołowych i lokalizacji parkingów, likwidacji jednego z przystanków); wykonaniu nowej nawierzchni z kostki granitowej pod miejsca postojowe i parkingi, z kostki brukowej/granitowej na ciągach pieszych),  przebudowie budynku „Kogutka” na punkt informacji turystycznej,  wykonaniu deptaka połączonego ze schodami terenowymi, fontanną i murkami oporowymi,  budowie fontanny z komora sterowniczą wraz z przyłączem wody, prądu, kanalizacji sanitarnej,  budowie murków oporowych okalających podniesiony fragment płyty rynku- deptaka, donicy na rośliny między biegami schodów,  budowie wiaty przystankowej wraz z instalacją oświetlenia,  wykonanie lekkiego ogrodzenia po całym obwodzie powierzchni zielonej (od strony działki drogi wojewódzkiej i gminnej),  odprowadzeniu wody okapowej z odwodnienia powierzchniowego (przy krawędzi niecki fontanny z deptakiem), z dachu: komory sterowniczej, wiaty przystankowej i punktu informacji turystycznej,  przebudowie oświetlenie i systemu monitoringu (oświetlenie wbudowane w ciąg pieszy),  montażu osłon/ krat w poziomie chodnika przy istniejących drzewach,  nasadzeniu zieleni, wykonanie podbudowy pod warstwę wegetacyjną,  montażu tablic informacyjnych. Rewitalizacja terenu zielonego na działce nr ew. nr ew. 2937/1 uwzględniać będzie m.in.:  demontaż istniejącego zagospodarowania centrum placu  budowę pergoli stalowej o średnicy zewnętrznej Ø13,0m (wykonanie stóp fundamentowych, pod montaż ram o konstrukcji stalowej, osadzenie konstrukcji głównej, montaż wzmocnień między przęsłami, a także lin i siatek pod zielone pnącza)  rozebranie istniejącej kostki, wyprofilowanie alejek (niwelacja) i przebudowa ich nawierzchni (wykonanie nowej podbudowy), wykonanie pochylni terenowej,  wykonanie nowych schodów terenowych, murków oporowych od strony wschodniej (skłon skarpy), a także pochylni terenowej przystosowanej do ruchu osób niepełnosprawnych,  wyprofilowaniu skarp od strony wschodniej ( przy parkingach),  demontażu płyty betonowej (pozostałości po niewielkim obiekcie kubaturowym),  rozbiórkę kiosku w obrębie planowanego deptaka o nawierzchni utwardzonej mieszanej z kostki brukowej i granitu,  wykonanie lekkiego ogrodzenia po całym obwodzie powierzchni zielonej ( od strony działki drogi wojewódzkiej i gminnej),  montaż osłon/krat w poziomie chodnika przy istniejących drzewach,  przebudowę oświetlenie i systemu monitoringu,  kanalizacji wodociągowej i elektrycznej,  nasadzenia (zieleniec, skarpa), Zakres prac w obrębie działki nr ew. 2937/2 ograniczać będzie się do:  wymianie krawężników na nowe (wzdłuż linii istniejącego chodnika),  niwelacji terenu związana z nowym zagospodarowaniem,  przebudowy kanalizacji oświetlenia,  montażu ogrodzenia systemowego. Na działce nr ew. 2949 planuje się wyłącznie:  obsadzenie zieleńca na zakończeniu głównej osi kompozycyjnej wyznaczonej przez ciąg pieszy biegnący z deptaka, przez centrum „zielonego” placu- pergolę po skłon skarpy (kierunek Rymanów Zdrój). Działka nr ew. 2950:  wymiana krawężników oddzielających pas ruchu kołowego od chodnika; na całości wzdłuż ciągów okalających teren zieleni publicznej i projektowany deptak, a także na odcinku ciągu pieszego wzdłuż pierzei zachodniej,  przebudowa nawierzchni i części podbudów chodników a także górnej warstwy ścieralnej dróg,  rozbudowa kanalizacji oświetlenia (oświetlenie w chodniku/iluminacja),  montaż ogrodzenia systemowego. Działka nr ew. 2931/1:  nawierzchnia schodów wejściowych do budynku - bez zmian (odczyszczenie/zagruntowanie powierzchni zakończeniu prac budowlanych i wykończeniowych). Działka nr ew. 2931/2:  przebudowa nawierzchni ścieralnej drogi i wymiana krawężników na nowe,  przebudowa nawierzchni chodników, oświetlenia wzdłuż zachodniej pierzei rynku,  montaż elementów małej architektury. Działka nr ew. 2925/1:  przebudowa nawierzchni utwardzonej parkingów i ciągów komunikacji pieszej (obsługa sklepu),  montaż osłon/ krat w poziomie chodnika przy istniejących drzewach. Działka nr ew. 2929/5:  przebudowa nawierzchni utwardzonej parkingów i ciągów komunikacji pieszej (obsługa sklepu),  montaż osłon/ krat w poziomie chodnika przy istniejących drzewach. Działka nr ew. 2930/2:  przebudowa lokalu usługowego w budynku mieszkalno- jednorodzinnym (kamienica ul. Rynek 21)  przebudowa spocznika, schodów wejściowych oraz chodnika przed wejściem do budynku,  wykonanie nowego podestu wejściowego, pochylni o nachyleniu 6% (istniejące poziomy i różnice wysokości stanowią barierę architektoniczną dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach). Działka nr ew. 2947/2:  przebudowa krawężnika od strony pierzei przyrynkowej,  wymiana nawierzchni ciągów komunikacji pieszej. Działka nr ew. 2948:  przebudowa nawierzchni pasa ruchu (warstwy ścieralnej) i krawężników,  wymiana nawierzchni ciągów komunikacji pieszej. Działka nr ew. 2965/5:  przebudowa nawierzchni chodnika, W związku z planowanym zamierzeniem inwestycyjnym należy:  przebudować odcinek drogi wojewódzkiej nr 887 Brzozów–Rymanów–Daliowa od drogi krajowej Nr 28 Zator–Medyka w kierunku Rymanowa-Zdroju na długości ok. 210m,  przebudować istniejącą kanalizację deszczową,  przebudować istniejące sieci infrastruktury podziemnej kolidujące z inwestycją drogową,  przebudować zatokę autobusową, miejsca postojowe dla samochodów osobowych i drogi wojewódzkiej nr 887,  wykonać remont istniejących chodników,  przebudować oświetlenie w obrębie płyty rynku (nowe latarnie, oświetlenie punktowe w chodniku, iluminacja, paski led w stopniach terenowych),  przebudować i rozbudować system monitoringu,  wykonać odcinek sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych (wodociąg do fontanny i komory sterowniczej,  wykonać przyłącza do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w obrębie działki Inwestora (bilans powierzchni utwardzonych pod komunikacje kołową i chodniki nie ulegnie zmianie),  wykonać przyłącz elektryczny do nowych obiektów budowlanych tj. wiata przystankowa, fontanna, komora sterownicza, pergola wystawowa oraz przebudować przyłącz elektryczny w obrębie zieleńca przy Kogutku (planowane nasadzenia- zieleń wysoka). W związku z planowaną inwestycją przewiduje się zniwelowanie istniejącego terenu w okolicy:  projektowanych schodów terenowych i deptaka (stan obecny: różnica poziomów ok. 2,0÷2,1m),  podnóża skarpy od strony wschodniej zieleńca miejskiego (projektowana pochylnia, przebudowa skarpy),  dojść, dojazdów w obrębie płyty rynku (dostosowanie nachylenia chodników, dróg, podjazdów, wejść do obiektów, do potrzeb osób niepełnosprawnych). 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: - Dokumentacją techniczną (w związku z rozliczeniem ryczałtowym, przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy) - załącznik nr 9 do SIWZ; - Zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującym Prawem Budowlanym wraz z aktami wykonawczymi oraz przepisami BHP. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracownicy fizyczni – wykonujący bezpośrednio roboty budowlane. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Jeżeli Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. 5. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 6. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. 8. Materiały i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza w całości Wykonawca. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane tj. wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed datą dostarczenia na teren budowy, spełniać wymogi Ustawy z dnia 16.04.2014 r. o wyrobach budowlanych wraz z przepisami wykonawczymi oraz muszą posiadać deklaracje zgodności z normą lub aprobatą techniczną (dotyczącą wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu przed 1 lipca 2013 r.) lub kopie deklaracji właściwości użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 (dotyczącą wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu po 1 lipca 2013 r.) oraz muszą spełniać normy ekologiczne UE określone w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych. 9. Każda partia materiału musi być przed wbudowaniem odebrana i zaakceptowana przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego. 10. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy, w tym na wbudowane materiały wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Okres obowiązywania gwarancji, Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji – 40 %. 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 36 miesięczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Rymanowie o numerze: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070, tytuł przelewu: ,,Rewitalizacja rymanowskiego rynku”. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie gwarancji wadialnej powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. 6) Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 7) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: a) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, b) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Oświadczenie - poleganie na zasobach innych podmiotów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach