Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Gminie Sułoszowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

GMINA SUŁOSZOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-045 Sułoszowa, ul. Krakowska 139
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123896028 , fax. 123896028 w.29
  • Data zamieszczenia: 2023-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUŁOSZOWA
    ul. Krakowska 139
    32-045 Sułoszowa, woj. małopolskie
    tel. 123896028, fax. 123896028 w.29
    REGON: 351555520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suloszowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Gminie Sułoszowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Gminie Sułoszowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej, oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w zakresie: Zadanie 1: Rewitalizacja sołectwa Sułoszowa II Obszar B - urządzenie placu przy remizie OSP Sułoszowa II na plac zabaw z siłownią zewnętrzną. Projektowany teren zlokalizowany jest na terenie działek 876 oraz 874/8, obręb 0002 w miejscowości SułoszowaZadanie 2: Rewitalizacja centrum Sułoszowej obejmuje następujące działania:Obszar C: projekt przewiduje demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej, wymianę tablicy informacyjnej, budowę obiektu identyfikującego miejscowość Sułoszowa – skała ozdobna z herbem gminy, budowę umocnienia skarpy oraz wymianę barierki biegnącej wzdłuż schodów terenowych. Projektowany teren zlokalizowany jest na terenie działek: 982/12, 972, 1263/2, obręb 0002 w miejscowości SułoszowaObszar E: projekt przewiduje oczyszczenie istniejących murów zabytkowych, usunięcie roślin rosnących w tym rejonie, demontaż nawierzchni z kostki betonowej oraz istniejącego budynku toalet ogólnodostępnych i wykonanie w jego miejscu nawierzchni trawiastej oraz tablicy informacyjnej. . Projektowany teren zlokalizowany jest na terenie działek: 1110/40, 1110/32, 1110/46, 1110/44, 1110/48, 1110/47, obręb 0001 w miejscowości SułoszowaObszar H: Celem zadania jest rewitalizacja istniejącej przestrzeni publicznej poprzez rozebranie istniejącego budynku, wykonanie ogrodzenia, wykonanie nawierzchni mineralnej z obrzeżami, dostawa i montaż skały ozdobnej z herbem Gminy Sułoszowa, tablicy informacyjnej, stojaków rowerowych, siedzisk, spoczników, koszy na śmieci. Zaprojektowanie, wykonanie i postawienie budynku informacji turystycznej, zadaszonego siedziska oraz pergoli. Wykonanie nasadzeń Pielęgnacja nasadzeń przez okres min. 12 miesięcy, zgodne ze sporządzoną dokumentacją projektową. Projektowany teren zlokalizowany jest na terenie działek: 1399/13 oraz1399/14, obręb 0001 w miejscowości Sułoszowa. Obszar K: Celem zadania jest rewitalizacja istniejącej przestrzeni publicznej poprzez budowę skateparku, nawierzchni z kostki betonowej, obiektów małej architektury oraz wymianę ogrodzenia i budowę nowej trybuny. Projektowany teren zlokalizowany jest na terenie działek 1110/24, 1111/6, 1111/7, obręb 0001 w miejscowości Sułoszowa. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. 1) Zakres prac projektowych obejmuje między innymi:  sporządzenie projektu budowlanego (wraz ze wszystkimi dokumentami formalno-prawnymi) i projektów wykonawczych wielobranżowych (w tym technicznego) z wymaganymi uzgodnieniami, celem uzyskania decyzji administracyjnej umożliwiającej prowadzenie robót,  sporządzenie projektów zamiennych (jeśli zaistnieje potrzeba lub konieczność wprowadzenia zmian mających charakter istotnego odstąpienia od zaprojektowanych wcześniej rozwiązań),  opracowanie kosztorysów metodą kalkulacji szczegółowej,  opracowanie przedmiarów robót,  opracowanie STWiORB wielobranżowej do robót wynikających z projektów,  opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania narzucone przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz.2019 z póź. zm) oraz aktów wykonawczych do niej, a w szczególności art. 99-103 tej ustawy. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli przedmiot zamówienia zostanie opisany w sposób, o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. O każdym takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego.2) Forma dokumentacji i żądana ilość egzemplarzy.Dokumentację projektową należy wykonać w formie: Elektronicznej –1kpl, w tym projekt budowlany i wykonawczy wielobranżowy w formacie dwg, specyfikacje techniczne oraz części opisowe w formacie doc, kosztorysy, opinie i uzgodnienia w formacie pdf. Papierowej – w ilości: projekt budowlany - 4egz., projekt wykonawczy - 2egz., STWiORB-2 egz., kosztorysy -2 egz., projekt technologiczny -2 egz., przedmiary robót - 2 egz. Dokumentację projektową (projekty budowlane) należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej złożeniem w Wydziale Architektury, Budownictwa i Rozwoju Powiatu Starostwa Powiatowego w Krakowie celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia wykonywania robót budowlanych – uzyskanie oświadczenia o braku sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej wobec zgłoszenia inwestora i zamiarze budowy. Dokumentację wykonawczą należy uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót budowlanych. 3) Ponadto Wykonawca jest odpowiedzialny za:  przyjęte rozwiązania technologiczne,  poszczególne rozwiązania konstrukcyjne,  uzyskane parametry końcowe. Dokumentacja projektowa zawierać będzie wszystkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych oraz oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykonawca będzie uzgadniał z właściwymi służbami Zamawiającego rozwiązania przyjęte w projekcie budowlanym i wykonawczym na każdym etapie jego wykonania (dotyczy również zastosowanych materiałów m.in. ich fakturę i kolorystykę). W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Nadzór autorski będzie pełniony we wszystkich branżach, dla których została wykonana dokumentacja projektowa. Wykonawca będzie zobowiązany sprawować nadzór autorski nad realizacją robót do czasu wykonania przedmiotu umowy objętego dokumentacją projektową. W związku z pełnieniem nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia takiej ilości wizyt na budowie w trakcie realizacji robót, jaka będzie niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.4) Zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz.1333) w szczególności: a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem; b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; c) interpretację i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu; d) uzupełnianie projektu, w razie niedostatecznej jego szczegółowości; e) ocenę prawidłowości wykonania obiektów objętych projektem; f) udział w odbiorach obiektów objętych projektem; g) wizytowanie terenu robót według potrzeb Zamawiającego, a także w przypadkach konieczności ingerencji w dokumentację projektową; h) dla wykonania pozostałych czynności w ramach nadzoru autorskiego podejmowanie czynności stosownie do zgłoszonego zapotrzebowania Zamawiającego. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, pomiarów i uzgodnień należy do Wykonawcy. 5. W czasie wykonywania robót Wykonawca zorganizuje miejsce budowy własnym staraniem i na własny koszt oraz podejmie wszelkie środki niezbędne dla ochrony robót, będzie utrzymywał bieżący porządek na miejscu prac budowlanych. Koszty użycia wody i energii elektrycznej ponosi Wykonawca. Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie szkody powstałe w wyniku pożaru lub innych zdarzeń, który mógłby powstać w okresie realizacji robót lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. Na terenie budowy należy zapewnić odpowiedni sprzęt przeciwpożarowy. 6. Oprócz czynności opisanych w ust. 3-6 w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt: 1) uzyska od właściwego organu administracyjnego ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę; 2) uzyska od właściwego organu administracyjnego ostateczną decyzję – pozwolenie na użytkowanie obiektu; 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach