Przetargi.pl
REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ CENTRUM MIASTA GŁUCHOŁAZY

Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
    REGON: 00052454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ CENTRUM MIASTA GŁUCHOŁAZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia REWITALIZACJA PRZESTRZENI MIEJSKIEJ CENTRUM MIASTA GŁUCHOŁAZY Dane techniczne (orientacyjny zakres prac): a) dot. przebudowy ul. Apteczna i Wita Stwosza z ciągiem pieszo - jezdnym. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, chodników i ogrodzeń , - roboty ziemne - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy, - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, b) dot. przebudowy ul. Plac Basztowy, ul. Basztowej z parkingiem i części ul. Korfantego. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie z kostki granitowej, bazaltowej, płyt sjenitowych i kamienia polnego, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, c) dot. przebudowy ul. Batorego i placu pomiędzy ulicami Batorego i Korfantego. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, - rozbiórka budynku szaletu miejskiego, d) dot. przebudowy ul. Tadeusza Kościuszki (na odcinku staromiejskim). - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - krawężniki kamienne, granitowe, - oznakowania docelowe, - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, e) dot. przebudowa ul. Ligonia i ul. Góry Św. Anny wraz z ciągiem pieszo-jezdnym i chodnikiem od ulicy Ligonia do ulicy Batorego. - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi, - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń, - roboty ziemne, - regulacja pionowa urządzeń obcych i montaż studzienek ściekowych, - podbudowy , - nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej, - nawierzchnie chodników z kostki kamiennej i betonowej, - oznakowania docelowe, - oświetlenie uliczne, kablowe, - kanalizacja deszczowa odwodnienia drogi, - elementy małej architektury, Dodatkowe elementy mające wpływ na koszt budowy, które Wykonawca winien uwzględnić w kosztach: - geodezyjny koszt obsługi budowy, - koszty map powykonawczych, - koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.). - koszty badań i sprawdzeń geologicznych gruntu, - koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, wykonaniem tymczasowych przejść dla pieszych itp. - koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót od zdarzeń komunikacyjnych i innych, - koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem /skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami/. - koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp./, - koszty dozoru budowy, - odzysk części materiałów drogowych z rozbiórki elementów drogowych (kostka kamienna, płytki chodnikowe, krawężniki, frezowina, itp), które zamawiający uzna za nadające się do ponownego wykorzystania na swoich innych obiektach wraz z ich transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego odległe max. 1 km od budowy. - koszty nadzoru geologiczno - archeologicznego zakresu robót objętych pozwoleniem konserwatorskim. Szczegółowy zakres robót zgodnie z przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, projektem budowlano - wykonawczym oraz specyfikacją techniczną. UWAGA ! W projekcie przebudowy dróg założono wykorzystanie i wbudowanie istniejącej kostki kamiennej z rozbiórek. Nowa kostka drogowa powinna odpowiadać normie PN-EN 1342 z jedną powierzchnią, czołową (jezdną), ciętą, obrabianą klasy T2. Nowa kostka kształtem, formą i kolorem powinna być dobrana do istniejącej. Dostawy materiałów powinny być dokonane przez Wykonawcę z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 3 tygodnie przed rozpoczęciem robót i uzgodnione (wpisem do dziennika budowy) z Inspektorem Nadzoru lub Projektantem oraz akceptacją Zamawiającego. Kolejność wykonywania prac : 1. przebudowa ul. Batorego i placu pomiędzy ulicami Batorego i Korfantego. 2. przebudowa ul. Plac Basztowy, ul. Basztowej z parkingiem i części ul. Korfantego. 3. przebudowa ul. Tadeusza Kościuszki (na odcinku staromiejskim). 4. przebudowa ul. Ligonia i ul. Góry Św. Anny wraz z ciągiem pieszo-jezdnym i chodnikiem od ulicy Ligonia do ulicy Batorego. 5. przebudowa ul. Apteczna i Wita Stwosza z ciągiem pieszo - jezdnym. W 2011 roku planuje się finansowanie prac do kwoty 2.000.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy ) 2. Forma wadium. 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie o której mowa w pkt. 12.2.1) lit. b) do e) IDW winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia pkt. 12.2.2) IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 12.2.1) lit. b) i 12.2.1) lit. e) IDW. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: WBK S.A. 29109021670000000562000051 z dopiskiem Wadium na: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Głuchołazy do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty i w kopii do kopii oferty. 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców o których mowa w pkt. 11.1 IDW. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach