Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ulicy Staromiejskiej II etap, Jabłkowej, Długiej i Polskiej

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2011-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ulicy Staromiejskiej II etap, Jabłkowej, Długiej i Polskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ulicy Staromiejskiej II etap, Jabłkowej, Długiej i Polskiej. Lokalizacja budowy: Brzeg ul. Staromiejska, Jabłkowa, Długa i Polska na działkach gruntowych Nr : 434, 456, 180/2, 172, 150, 158/2, 83/2, 163, 955/2, 431/2, 83/3, 306/5, 305/3, 306/6, 609/17, 988 - obręb 1102 Centrum. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. z 12.11.2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). Do szczegółowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: a) w okresie przygotowania inwestycji: -zaznajomienie się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową, harmonogramem robót oraz terenem inwestycji, -zaznajomienie się z umową o dofinansowanie ww. zadania ze środków UE z programu RPO WO na lata 2007-2013, -uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy. b) w okresie realizacji budowy: -kontrola właściwej jakości wykonywanych robót łącznie z kompletowaniem certyfikatów i aprobat technicznych stosowanych materiałów, -kontrola zgodności wykonywanych robót z projektami budowlanymi i wykonawczymi, umową z wykonawcą robót, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, -kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem i terminowości ich wykonania, -kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania budowy, -kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń kosztorysowych poszczególnych etapów robót gotowych do odbiorów częściowych ) w terminie do trzech dni roboczych od dnia przekazania przez wykonawcę robót do potwierdzenia, -systematyczny (minimum 3 razy w tygodniu) nadzór budowy w okresie prowadzenia robót zgodny z zapisem w dzienniku budowy, -wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji w wersji elektronicznej na nośniku CD, -kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, -skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy, -skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Brzegu. c) kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne: -udział w Radach Budowy organizowanych przez Zamawiającego, -udział we wszystkich kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, -rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, -sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do ich wykonania, sprawdzenia kosztorysu wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia. Każdorazowo protokół konieczności winien być sporządzony z udziałem kierownika budowy - przedstawiciela wykonawcy robót, -ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbioru i odbiorów częściowych wykonanych robót, -sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających, -uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych etapów robót (odcinki ulic) i przekazywanie ich do użytkowania, -potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad. d) związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniu obiektu do użytku: -akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru, -uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót, -kontrola usunięcia przez wykonawcę robót wad stwierdzonych w czasie odbioru, -przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu, -udział w załatwieniu spraw formalnoprawnych mających na celu zgłoszenie zakończenie budowy do PINB w Brzegu, -udział w kontrolach zewnętrznych jednostek upoważnionych do kontroli zadania dofinansowanego w ramach programu RPO w trakcie trwania zadania i w okresie 5 lat od dnia zakończenia realizacji. e) w okresie rękojmi za wady: -udział w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, -kontrola usunięcia wad. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót drogowych określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót, z którymi można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego w Biurze Budownictwa i Inwestycji pok. nr 102 w budynku A lub na stronie internetowej www.bip.brzeg.pl, zakładka *Przetargi*. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy dla zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach