Przetargi.pl
Rewitalizacja Przemkowa poprzez zagospodarowanie placów zabaw

Urząd Miejski w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Przemkowie
    plac Wolności 25 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemkow.plugimprzemkow@lg.medianet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Przemkowa poprzez zagospodarowanie placów zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Zakres robót do wykonania: 3.1.1. plac nr 1 - dostawa i montaż elementów zabawowych i wyposażenia (osiedle Głogowskie, ul. Jodłowa, dz. nr 1160, obręb Przemków:) - sprężynowiec - 2 szt., - zestaw zabawowy mały - 1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna - 2 szt., - huśtawka wagowa - 1 szt., - urządzenie zabawowe (typu np. domek, pociąg) - 1 szt., - urządzenie sportowe (wspinaczkowo-linowe) - 1 szt., - karuzela - 1 szt., - piaskownica - 2 szt., - kosz na śmieci - 4 szt., - ławka - 4 szt., - tablica regulaminowa - 1 szt., - ogrodzenie - panel 175,5 mb, wys. 1,20 mb - furtka z samozamykaczem o szer. 120 cm - 2 szt. , - przygotowanie terenu pod montaż urządzeń zabawowych, polegające na zdjęciu humusu z powierzchni ogrodzonego placu zabaw i nawiezieniu piasku (grubość 15cm), - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 3.1.2. plac zabaw nr 2 - dostawa i montaż elementów zabawowych i wyposażenia (Przedszkole Publiczne nr 2, dz. nr 42/3; 43, obręb Przemków): - sprężynowiec - 2 szt., - zestaw zabawowy mały - 1 szt., - zestaw zabawowy duży - 1 szt., - huśtawka wahadłowa podwójna - 2 szt., - huśtawka wagowa - 3 szt., - urządzenie zabawowe (typu np. pociąg) - 1 szt., - urządzenie zabawowe (typu np. domek) - 1 szt., - karuzela - 1 szt., - piaskownica - 2 szt., - kosz na śmieci - 1 szt., - ławka -1 szt., - tablica regulaminowa - 1 szt., - nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami, pow. 331 m2, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 3.2. Wymagania techniczne elementów konstrukcyjnych: 3.2.1 Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, tj. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto powinny posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 3.2.2 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być place zabaw i zebranie na swój koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 3.2.3 Drewno winno być o gładkiej powierzchni, lite lub klejone warstwowo, impregnowane ciśnieniowo-próżniowo, malowane środkami ochronnymi, tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, okrąglaki, półokrąglaki, krawędziaki z zaoblonymi krawędziami. Płyty nieulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia. 3.2.4 Elementy metalowe: a) ślizgi zjeżdżalni, kosze należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej, b) łańcuchy, metalowe śruby, pozostałe elementy metalowe mają być ze stali ocynk malowane proszkowo, farbami lub lakierem akrylowym (strukturalnym) zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, c) łączenia, spawy, mocowania gładkie, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkownika, d) miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, e) łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem. 3.2.5 Urządzenia muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 3.2.6 Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normy PN - EN 1177. 3.2.7 Zamontowane urządzenia muszą posiadać tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze katalogowym lub nazwie urządzenia i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Osobno powinien być zaznaczony poziom gruntu. 3.3. Warunki równoważności dla elementów składowych placów zabaw. UWAGA: Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy (wskazanie na typ/model). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Jednak do wykonania zamówienia mogą być stosowane wyroby budowlane spełniające warunki określone w: - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), - Ustawie z dnia 30. 08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). Ponadto urządzenia zabawowe mogące zastąpić zaprojektowane winny spełniać następujące warunki równoważności: 3.3.1 Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, tj. 36 m-cy, licząc od daty protokólarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 3.3.2 Winna być zachowana ta sama funkcjonalność, tj. dopuszczona do stosowania na placach zabaw. 3.3.3 Urządzenia muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 3.3.4 Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normy PN - EN 1177. 3.3.5 Drewno winno być o gładkiej powierzchni, lite lub klejone warstwowo, impregnowane ciśnieniowo - próżniowo, malowane środkami ochronnymi, tj. farbami impregnacyjno - dekoracyjnymi, okrąglaki, półokrąglaki, krawędziaki z zaoblonymi krawędziami. Płyty nieulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia. Na dzień odbioru wykonawca przedstawi dokument potwierdzający impregnację ciśnieniowo-próżniową elementów drewnianych. 3.3.6 Elementy metalowe: a) ślizgi zjeżdżalni, kosze należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej, b) łańcuchy, metalowe śruby, pozostałe elementy metalowe mają być ze stali ocynk malowane proszkowo, farbami lub lakierem akrylowym (strukturalnym) zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, c) łączenia, spawy, mocowania gładkie, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkownika, d) miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, e) łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem. 3.3.7 Winny być zachowanie min. parametry techniczno-eksploatacyjno-użytkowe elementów zabawowych określonych w opisie przedmiotu zdania. 3.3.8 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek posiadania kserokopii certyfikatów lub deklaracji zgodności potwierdzających, świadectwa bezpieczeństwa, że urządzenia oferowane przez Wykonawcę spełniają wymogi norm PN - EN1176 i PN - EN 1177. 3.3.8 Zamontowane urządzenia muszą posiadać tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna podawać informacje o producencie, dacie produkcji, numerze katalogowym lub nazwie urządzenia i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano. Osobno powinien być zaznaczony poziom gruntu. UWAGA: 1. Fundamentowanie do obsadzenia elementów zabawowych należy wykonać zgodnie z zaleceniami wybranego producenta zestawów zabawowych. 2. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 4. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów branżowych i cywilno-prawnych w trakcie realizacji zakresu umownego usługi oraz za szkody wyrządzone w związku z niewykonywaniem bądź nienależytym wykonywaniem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, specyfikacją urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.600,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przemkow.npc.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30_000/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach