Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg
- Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
ul. Wolności 42/13 42/13
57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
REGON: 00053119200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja poprzez rekultywację terenów byłego PPH w Szczytnej przy ulicy Wolności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rekultywacyjnych, robót związanych z wykonaniem ciągów pieszych i parkingu, robót instalacyjnych elektrycznych, robót związanych z wykonaniem sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz robót związanych z zagospodarowaniem terenu zgodnie z częścią 5 i 6 niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123307
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń. zmianami).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sprawdzona poprzez weryfikację załączonych do oferty dokumentów podanych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część 2 niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (część 4 niniejszej SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 9. Wykaz kadry kierowniczej oraz pracowników Wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za realizację zamówienia wraz z oświadczeniem, że ich doświadczenie i kwalifikacje zawodowe są wystarczające do wykonywania prac objętych zamówieniem. 10. Wykaz posiadanego lub wynajętego sprzętu, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 11. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przedstawienie przedmiotowych wykonanych robót na wartość przekraczającą 400 000,00 zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Dane dotyczące podwykonawców zakres powierzonych im prac do wykonania, oraz oświadczenie Wykonawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców. 14. Wypełniony w wyznaczonych miejscach, ręcznie, maszynowo lub na komputerze formularz przedmiaru robót (część 5e) niniejszej SIWZ), który po wypełnieniu stanie się kosztorysem ofertowym. Jeżeli Wykonawca załączy do oferty kosztorys o treści opisującej przedmiot zamówienia w sposób różniący się od wzoru załączonego do SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 15. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy) wraz wypełnieniem wszystkich pozycji dotyczących Wykonawcy. 16. Wypełniony harmonogram robót wg cz. 7 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZABUDOWA PRZECIWEROZYJNA TERENÓW LEŚNYCH. W projekcie:KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM - ETAP II
Dodano: 2014-07-28 - Rekultywacja składowiska odpadów w Potworowie
Dodano: 2014-01-10 - ZABUDOWA PRZECIWEROZYJNA TERENÓW LEŚNYCH.
Dodano: 2013-08-27 - ZABUDOWA PRZECIWEROZYJNA TERENÓW LEŚNYCH.
Dodano: 2012-08-17 - ZADANIE: ZABUDOWA PRZECIWEROZYJNA TERENÓW LEŚNYCH. W projekcie: KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM
Dodano: 2010-09-15 - Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów w miejscowości Wierzchosławice, gmina Bolków
Dodano: 2010-04-20 - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w Nowogrodźcu
Dodano: 2010-03-23 - Zamknięcie i rekultywacja składowisk odpadów komunalnych na terenie gminy Żukowice.
Dodano: 2010-02-02