Przetargi.pl
Rewitalizacja Placu Piastowskiego w Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Placu Piastowskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja przywołana w treści niniejszego ogłoszenia zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „ Rewitalizacji Placu Piastowskiego w Łodzi dz. nr 303/1, 303/2, 303/3, obręb B-46” realizowana będąna podstawie dokumentacji projektowej pn. „PROJEKT WYKONAWCZY Rewitalizacji Placu Piastowskiego” opracowanej przez AMP Architekt Michał Piech z Łodzi w lipcu 2017 r. i erraty z września 2017 r. i obejmować będą następujący zakres prac: 3.1.1 Prace rozbiórkowe i przygotowawcze – pozycja 1.1 – 1.8 przedmiaru robót; Uwaga: 10 koszy i 10 ławek przeznaczonych do likwidacji wskazanych przez Zamawiającego należy przekazać do jego dyspozycji 3.1.2 Zieleń wycinki – pozycja 3.1- 3.4 przedmiaru robót; 3.1.3 Budowę nawierzchni alejek – pozycja 4.1 – 4.7 przedmiaru robót; 3.1.4 Budowa placu zabaw w tym zakup i montaż urządzeń placu zabaw - pozycja 6.1 – 10.6 przedmiaru robót z wyłączeniem zestawu zabawowego nr 2); 3.1.5 Budowę boiska: pozycja 11.1 – 14.1 przedmiaru robót; 3.1.6 Dostawa i montaż małej architektury - pozycja 19.1 – 19.2 przedmiaru robót; 3.1.7 Rekultywację zieleni: pozycja 24.1 – 24.4 przedmiaru robót; 3.1.8 Obsługa geodezyjna w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3.2 Szczegółowy zakres prac został określony przez Zamawiającego w tabeli elementów scalonych zawartej w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3 Zamawiający wyłączył z realizacji z w/w dokumentacji pozostały zakres prac, który nie został wymieniony w pkt. 2 i w tabeli elementów scalonych. 3.4 Obsługa geodezyjna winna być wyceniona przez Wykonawcę wg. kalkulacji własnej i ujęta w tabeli elementów scalonych. 3.5 Teren placu jest nie jest objęty ochroną konserwatorską. 3.6 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.7 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu prac rozbiórkowych i przygotowawczych, wykonania boiska ,wykonania nawierzchni z kostki betonowej, montażu: urządzeń zabawowych i małej architektury, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.8 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.9 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.10 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.1. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.11 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stanu zdrowotnego drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.12 Miejsce wykonania robót budowlanych: pomiędzy ulicami: Lutomierską, Bazarową i Rybną, działki nr 303/1, 303/2, 303/3, obręb B-46. 3.13 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.14 Zakres (opis) przewidywanych zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 67 ust. pkt 6 Pzp). Zamawiający przewiduje zlecenie w przypadku zapewnienia źródła finansowania następującego zakresu prac: 3.14.1 Prace rozbiórkowe i przygotowawcze – pozycja 2.1 – 2.8 przedmiaru robót; 3.14.2 Budowę nawierzchni alejek - pozycja 5.1 – 5.9 przedmiaru robót; 3.14.3 Zakup i montaż urządzenia na placu zabaw - pozycja 8.1 (zestaw zabawowy nr 2); 3.14.4 Budowa siłowni w tym zakup i montaż urządzeń – pozycja 15.1 – 18.2 przedmiaru robót; 3.14.5 Dostawa i montaż małej architektury - pozycja 20.1 – 20.5 przedmiaru robót; 3.14.6 Altany - pozycja 21.1 – 21.13 przedmiaru robót; 3.14.7 Gazony murki - pozycja 22.1 – 22.7 przedmiaru robót; 3.14.8 Gazony – zieleń niska - pozycja 23.1 – 23.12 przedmiaru robót; 3.14.9 Zieleń rekultywacja - pozycja 25.1 – 25.2 przedmiaru robót; 3.14.10 Zieleń nowe nasadzenia - pozycja 26.1 – 26.2 przedmiaru robót; 3.14.11 Monitoring - cały zakres; 3.15 Kod CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112720-8 Mała architektura 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 11.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: 11.2.1 pieniądzu, 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 11.2.3 gwarancjach bankowych, 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 67 1560 0013 2312 6179 3000 0009 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania ZZM.WOA.ZP.2510.50.2017 11.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 11.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 11.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 11.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 11.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 11.6.3 kwotę wadium, 11.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 11.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 11.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.6.5.2 którego oferta została wybrana: 11.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.6.5.2.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 11.6 SIWZ. 11.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 11.9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, a także, że oferowane roboty spełniają określone wymagania 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w 8.2.2 SIWZ. 8.2.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, a także, że oferowane roboty spełniają określone wymagania: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.1.1 dowodów określających czy roboty budowlane wykazane w oświadczeniu o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ zostały wykonane należycie, w szczególności że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 8.4.1.2 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.4.1.2.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.4.1.2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.2.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 8.4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.1 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć karty katalogowe urządzeń placu zabaw: huśtawka poczwórna; piaskownica; trampolina podwójna; zestaw zabawowy nr 1; bujak statek; tablica informacyjna; koszy i ławki; bramki do piłki; kosze do koszykówki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach