Przetargi.pl
Rewitalizacja Placu Konstytucji, ulicy Targowej i ulicy Brzozowej w Poniatowej

Gmina Poniatowa ogłasza przetarg

  • Adres: 24-320 Poniatowa, Młodzieżowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8204162 w. 15 , fax. 818 203 573
  • Data zamieszczenia: 2021-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poniatowa
    Młodzieżowa 2
    24-320 Poniatowa, woj. lubelskie
    tel. 081 8204162 w. 15, fax. 818 203 573
    REGON: 43102014400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umponiatowa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Placu Konstytucji, ulicy Targowej i ulicy Brzozowej w Poniatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rewitalizację Placu Konstytucji, ulicy Targowej i ulicy Brzozowej w Poniatowej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Poniatowej szansą na ożywienie społeczno-gospodarcze Gminy Poniatowa” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”, oś. Priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rewitalizację Placu Konstytucji 3-go Maja, ulicy Targowej i ulicy Brzozowej w Poniatowej, poprzez wykonanie robót drogowych w szczególności w zakresie: remontu asfaltowej nawierzchni Placu Konstytucji oraz ulicy Plac Konstytucji (DG 108089L) polegającego na wykonaniu: chodników z kostki brukowej betonowej, nowej nawierzchni ul. Plac Konstytucji 3 Maja z kostki kamiennej granitowej gr. 8-11 cm i szerokości 5,5 m, placu z kostki kamiennej granitowej gr. 8-11 cm, wysp zieleni z elementami małej architektury; remontu nawierzchni jezdni manewrowej i parkingów wydzielonych z Placu Konstytucji na południe od ul. Targowej, poprzez wykonanie: 28 miejsc parkingowych z kostki brukowej gr. 8 cm, z wydzieloną drogą manewrową asfaltową o szerokości 5,5 m, nowego-asfaltowego zjazdu publicznego z drogi powiatowej nr 2552L w km 14+261 o szerokości 5,5 m; remontu nawierzchni jezdni, chodników i parkingów na ulicy Brzozowej (DG 108073L) na odcinku od Placu Konstytucji do drogi gminnej – ulicy Wesołej, polegającego na wykonaniu w miejscu dotychczasowej jezdni asfaltowej, na odcinku od km 0+050,00 do km 0+215,70 km, jezdnię z kostki kamiennej grafitowej gr. 8-11 cm i szerokości 5,5 m, z obustronnymi chodnikami z kostki brukowej o szerokości 1,65-2,15 m i zjazdami do przyległych posesji z kostki brukowej, w tym wykonanie w miejscu istniejących miejsc parkingowych o nawierzchni asfaltowej po lewej stronie - 34 miejsc parkingowych (w tym dwa dla osób niepełnosprawnych) z kostki brukowej; remontu nawierzchni jezdni, chodników i parkingów na ulicy Targowej (DG108090L) na odcinku od drogi powiatowej nr 2552L, tj. od km 0+004,80 do km 0+117,30, polegającego na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej o szerokości 4,0 m, chodnika z kostki brukowej o szerokości 2,3 m, w miejscu istniejących miejsc parkingowych o nawierzchni asfaltowej – 34 miejsca parkingowe o wymiarach 2,5 m x 5,0 m; budowy nowego asfaltowego zjazdu publicznego w km 0+052,20 na drogę manewrową obsługującą parking na Placu Konstytucji; remontu chodników przy DP 2552L – ul. Nałęczowskiej, poprzez wykonanie nowych chodników z kostki brukowej betonowej wraz z zagospodarowaniem pasów zieleni; wykonanie robót sanitarnych w zakresie wykonania wpustów deszczowych z kręgów betonowych z wpustami żeliwnymi D400 wraz z włączeniem za pomocą przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej; wykonania zieleni w obrębie rewitalizowanego układu drogowej poprzez: nasadzenia układu roślinności niskiej i wysokiej, w tym drzew i krzewów liściastych i iglastych oraz krzewinek zadarniających wraz z wykonaniem trawników wraz z roczną pielęgnacją zieleni; dostawy wraz z montażem małej architektury, tj. ławek z oparciem (26 szt.), koszy na śmiecie (23 szt.), stojaków na rowery (4 szt.), pergoli drewnianej (4 szt.); wykonanie robót elektrycznych i teletechnicznych w zakresie likwidacji istniejącego słupa oświetleniowego, wykonania rozdzielnicy głównej, wykonania oświetlenia i monitoringu terenu; wykonanie oznakowania wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego wraz z opracowaniem i uzgodnieniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia prac. W ramach robót budowlanych Wykonawca w szczególności: 1. wykona roboty budowlane, drogowe, elektryczne, teletechniczne, sanitarne, zieleni oraz zagospodarowania terenu w zakresie rewitalizacji Placu Konstytucji, ulicy Targowej i ulicy Brzozowej w Poniatowej oraz dostarczy materiały, urządzenia i rośliny niezbędne do wykonania robót, 2. użyje materiałów i urządzeń w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewniających sprawność eksploatacyjną, 3. użyje roślin zdrowych, wolnych od szkodników i chorób zgodnych w wyglądzie z odmianą, w dobrej kondycji, z prawidłowo rozwiniętym systemem korzeniowym odpowiednim dla wielkości rośliny i odmiany. Materiał roślinny powinien być dobrej jakości, nie przechowywany w chłodni bądź szklarniach, 4. będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji, 5. przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe, 6. przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane, w tym inwentaryzację geodezyjną, 7. zobowiązany będzie do pielęgnacji wszelkich nasadzeń roślinnych w czasie realizacji robót oraz 12 miesięcy od terminu odbioru końcowego robót. Wymagania dotyczące realizacji robót:1.Wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i ppoż. Zaistnienie jakichkolwiek rozbieżności jakie mogą wystąpić w SIWZ i jej załącznikach, nie zwalnia Wykonawcy z realizacji robót, które będą konieczne do wykonania jako naturalna konsekwencja procesu budowlanego. 2. Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone na otwartym, użytkowanym terenie, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie realizacji robót etapami oraz zabezpieczenia terenu budowy. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy – branża drogowa. 2) SST – branża drogowa, 3) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna i teletechniczna, 4) STWiOR – branża elektryczna i teletechniczna, 5) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna, 6) Projekt budowlano-wykonawczy – zieleń z elementami małej architektury, 7) SST urządzenia i odbioru zieleni, 8) Projekt stałej organizacji ruchu, 9) Przedmiary robót, W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy, przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST i STWIOR. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach