Przetargi.pl
Rewitalizacja Placu 1000-lecia w Połczynie-Zdroju

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 666 100 , fax. 943 666 105
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 42433
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 666 100, fax. 943 666 105
    REGON: 52388000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl/bip/zamowienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Placu 1000-lecia w Połczynie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: „Rewitalizacja Placu 1000-lecia w Połczynie-Zdroju”, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 359, 358/1, 360/2, 156/2, 161/2, 160/2, 108/6 obręb 003 Połczyn-Zdrój. Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnej realizacji projektu pn. „Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty” zawartego w dniu 20.09.2016 roku pomiędzy Związkiem Miast i Gmin Dorzecza Parsęty a Gminą Połczyn-Zdrój i Aneksem nr 1 z 30.11.2017 r. i nr 2 14.06.2019 ramach projektu nr POIŚ.02.05.00-00.0125/16 pn. „Rewitalizacja Placu 1000-lecia w Połczynie-Zdroju” z udziałem środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. Przedmiot zamówienia i obejmuje wykonanie m.in.: a) dokumentacji projektowej tj: • Projektu budowlanego wszystkich branż wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. • Projektów wykonawczych wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych takich których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) - 4 egz. • Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) – w formacie pdf. • Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy do celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych. • Kosztorysów wykonawczych. • Wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem. • Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszystkie branże i zakresy robót zgodnie z PFU. • Obowiązki Wykonawcy w zakresie dokumentacji projektowej obejmują ponadto przygotowanie wniosku o uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych, zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. b) wytyczne projektowe i wykonawcze • Przed przystąpieniem do prac projektowych wytyczne należy ustalić z Inwestorem. • W projekcie ograniczony jest do 30% udział wydatków kwalifikowanych wydatków na tzw. małą architekturę (elementy dodatkowe). • Przeprowadzenie inwentaryzacji całej roślinności na terenie objętym PFU na etapie projektowania. Przy Projektowaniu należy wykorzystać (wkomponować) w plan projektu cenną, wartościową roślinność. • Wykonawca przeprowadzi zabiegi pielęgnacyjne istniejącej roślinności na działkach objętych PFU polegających na: przeprowadzeniu cięć redukcyjno – sanitarno –prześwietlających wszelkiej roślinności (wszystkie drzewa, krzewy). • Uzupełnić braki w ukształtowaniu terenu poprzez niwelację terenu (dosypanie ziemi) pod planowany trawnik. • W miejscach planowanych nasadzeń i istniejących nasadzeń należy wyłożyć agrotkaninę, na którą należy wysypać korę. Z istniejących rabat należy usunąć zachwaszczenie. Obrzeża wszystkich rabat (nowoprojektowanych i istniejących) należy odciąć od trawnika za pomocą geoborderów o wys. min.10 cm. • Wykonawca zobowiązany będzie do przesadzenia róż oraz innych krzewów które będą kolidowały z założeniem projektowym (cisy, tawuła japońska itp.) w miejsce wskazane przez Inwestora. • Kostka kamienna z demontażu obrzeży stanowi własność Inwestora. • Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia obelisku na działkę nr 64 obręb 005 - skwer przy ul. Warszawskiej. Całość zadania - transport, ustawienie po stronie Wykonawcy. • Wycinka drzewostanu, krzewów po stronie Wykonawcy. • Roślinność, która nie będzie usuwana należy zabezpieczyć przed zniszczeniem. • Nowe rośliny – drzewa powinny posiadać w obwodzie grubość min. 10-20 cm. • Napis POŁCZYN-ZDRÓJ - litery należy posadowić na wyniesieniu – nasypie z obsadzeniem skarp dookoła roślinnością niską zadarniającą nadającą się do formowania. • Element architektoniczny – np. granitowy globus obracany naciskiem ręki o wadze do ok. 15 ton i średnicy nie mniejszej niż 2 metry z zaznaczeniem granic w szczególności Polski i zaznaczonym położeniem Połczyna-Zdroju wraz z wstawioną nazwa miasta. • Wykonawca zobowiązany jest do postawienia tablicy informacyjno-pamiątkowej związanej z realizacją Projektu. • Wszystkie elementy małej architektury – oświetlenie, ławki, kosze, wiata, latarnie-lampy itp. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić przed zamówieniem i zamontowaniem z Zamawiającym c) Wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w PFU, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, obejmujących w szczególności: 1) Rewitalizację skweru przy Placu 1000-lecia w Połczynie-Zdroju wraz z budową instalacji oświetlenia terenu. 2) Zakładanie zieleni. 3) Przygotowanie terenu pod inwestycję. 4) Wykonanie chodników, dróg i parkingu. 5) Dostawę i montaż małej architektury. 6) Ponadto wytyczenie obiektów w terenie, uporządkowanie placu budowy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, usunięcie wad w okresie gwarancyjnym. 7) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SIWZ, PFU oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego zamówienia towarzyszy zapis „lub inne o równoważnych parametrach”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) oraz 2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d ) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. DZ. U. z 2020r. poz. 299). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: e.1. nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, e.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e.3. kwotę gwarancji, e.4. termin ważności gwarancji, e.5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione do terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693, tytułem „Wadium: Rewitalizacja Placu 1000-lecia w Połczynie-Zdroju”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego (sekretariat urzędu). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.9 i 12.10 SIWZ. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach